evyssecrets.com

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.595 beoordelingen in totaal

29 mei 2023
Heel erg tevreden! Ik kocht tot nu toe 20 euro oorbellen van grote kledingmerken of sierradenmerken, maar ik kreeg altijd geïrriteerde oren. Alleen de chirurgisch stalen oorbellen die in mijn oor waren gepierct zaten goed. Uit wanhoop een bestelling voor meer chirugisch stalen oorbellen gedaan bij deze website en de zwelling en roodheid van mijn oor zijn meteen verdwenen! Die flat-back piercings zijn wel lastig om in te krijgen en zijn iets dikker dan de piercings die ik gewend was, dus dat was wat lastiger. Maar nu de piercings en oorbellen in mijn oren zitten, ben ik onwijs tevreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

7 sep 2023
ik ben tevreden over de producten, maar de communicatie tussen klant en bedrijf was not it. er was een fout gemaakt met het adres, en de mails die ik kreeg waren enorm passief agressief. sorry, maar je kunt niet tegen je klant zeggen “jij had het beter moeten checken” als jouw systeem geen foutmelding aangeeft bij een adres dat niet bestaat. ik zal hier nooit meer iets bestellen. heel jammer, want de producten zijn prima.

Beoordelingen voor evyssecrets.com

10 nov 2023
Fijn Het is een duidelijke site met snelle verzending. Het wordt klein ingepakt en het zijn altijd mooie en goeie kwaliteit sieraden. Heel erg blij mee! Goeie prijs kwaliteit.
29 jun 2023
Hele snelle levering en mooie producten. Ik zou het wel fijn vinden om meer foto’s van de piercings te zien van verschillende angles maar buiten dat h Een hele fijne website
21 aug 2023
Bestelling zorgvuldig en onbeschadigd ontvangen. Heel leuk dat bij mijn bestelling een handgeschreven boodschap stak om me te bedanken. Erg attent. Dank je wel.
9 nov 2023

Top service

Snelle levering, 1 oorbel had slechte sluiting . Na 1 mailtje, zelfde dag nog antwoord en een nieuwe werd opgestuurd. Topservice! De oorbellen zijn ook prachtig!
LL
Laura L.
Groningen
1 nov 2023
Super kwaliteit sieraden. Verkleuren niet en geven niet af. Heb al vaker besteld en elke keer tevreden. Snelle verzending en een persoonlijk kaartje. Aanrader!
9 nov 2023
Ik bestel vaker bij Evy en de ervaring is altijd goed. Ik kreeg perongeluk een verkeerde maat stretcher en deze werd gelijk vervangen door de juiste. Top!
4 okt 2023
Snelle service en zeer goede kwaliteit! Heb al een heel assortiment in chirurgisch staal (zwart, zilver en goud) en ze blijven mooi en verkleuren niet!
30 dec 2023
Groot assortiment. Goede prijs kwaliteit en niet te duur. Naar mijn mening mag het assortiment vergulde oorknopjes uit echt zilver nog aangevuld worden

Zeer tevreden

Makkelijk om te bestellen. Vlotte en correcte levering. Veilig ingepakt met persoonlijke boodschap 😁 Tevreden over het product.
Geweldige service en een persoonlijk geschreven kaartje in de verpakking. Laat zien dat klantenservice belangrijk voor hen is.
MZ
Marieke Z.
Barendrecht
Zeer goede prijs / kwaliteitverhouding van alle producten die ik gekocht heb, snelle service, vriendeliijk personeel.
4 sep 2023
Mooie artikelen en snel geleverd. Het attente, persoonlijke bedankje vind ik echt een extra ster waard. Heel leuk!
27 aug 2023

Tevreden klant

Snelle verzending, attente boodschap op visitekaartje en niet onbelangrijk, heel mooi juweeltje. Een aanrader dus!
20 mei 2023
Altijd leuk om te ontvangen , dat vriendelijk bedankt kaartje en super snelle levering. Een tevreden klantje !!
19 nov 2023

Super snelle levering!

Super snelle levering, goede kwaliteit sieraden voor een koopje!! Al vaker besteld en telkens weer dik tevreden.
6 jun 2023

T was wel oke....misschien wat prijzig…

T was wel oke....misschien wat prijzig voor wattet was ma oke...t leven is nu eenmaal duurder voor iedereen...
BB
Bianca B.
Leidschendam

Dik tevreden

Snelle service. Vandaag bestellen,meestal de dag erna al in huis. Vriendelijke verkoper. Goede spullen. 👍
22 nov 2023

Super service en producten

Binnen 1 dag bezorgd naar Nederland. Erg mooie sierraden, voor een lage prijs. Foto's komen overeen.
CV
Charlotte V.
Doorwerth
14 nov 2023

De beste piercings ooit!

De beste piercings tegen een lagere prijs ! Super kwaliteit en blijft natuurlijk prachtig stralen
16 sep 2023
Snelle levering, mooie producten en persoonlijk bedankje in de vorm van een kaartje. Heel erg leuk