Easytoys.nl

3.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.152 beoordelingen in totaal

Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Lang klant bij easytoys door topkwaliteit

Ik koop al lang bij easytoys. Laatste keer een defect product. Werd zonder enige voorwaarden opnieuw geleverd. Dat noem ik service verlenen.
Al vele dingen gekocht van lingerie tot sextoys super goede ervaring en kwaliteit. Soms wel duur maar tot nu toe is alles het waard geweest

snel en discreet

Uitgebreid assortiment. Levering was snel en discreet. Mocht alleen wat extra vulling in de doos dan stuitert alles wat minder op en neer.
30 dec 2023
Keurig op tijd geleverde kerstbal satysfire!! Jammer van de verspilling van karton. Verstuurd in een doos waar wel 20 kerstballen in paste.

easytoys, not just a clever name

simpele bestelling, (daadwerkelijk!) snelle levering in nette, neutrale verpakking, keuze waar het pakket wordt afgeleverd is ook fijn ;)
Snelle service, discrete doos. Verbeterpunt: achterlijk grote doos voor 3 kleine producten. Zonde van het materiaal, mag iets duurzamer.
6 jan 2024
Ik had de toys besteld op zaterdag. Jullie beloofde dag erna in huis dat werd Dinsdag. Dat zou beter kunnen door niet te adverteren.

Perfect zoals het is

Het bestellen tot aan de uiteindelijke bezorging was zeer gestroomlijnd. Zeker een aanrader. Geen klachten of andere zeurdingen.
30 dec 2023

Top!

Easytoys is altijd betrouwbaar en levert discreet. Ik vind het de fijnste winkel voor dit type aankopen en raad het zeker aan!

Top service

Vergeten een actiecode in te vullen bij mijn bestelling. Achteraf alsnog het product ontvangen na een mailtje. Super service
Web site op de telefoon verbeteren . zoeken gaat niet echt naar wens telkens terug en dan weer helemaal opnieuw beginnen

Top

We hadden de surprise sok, zaten zeker wat leuke dingen in. Mijn vriend en ik hebben genieten er nog steeds optimaal van
Betrouwbare webshop. Groot assortiment, goede en kwalitatief hoogwaardige artikelen. Daarnaast ook snelle bezorging.
Discrete bezorging, goede recensies en snelle levertijden. Meerdere dingen besteld tot nu toe geen enkele problemen

Altijd goeie ervaring

Altijd lekker op tijd, producten zoals in de beschrijving, goeie prijs kwaliteit verhouding , brede assortiment.
31 dec 2023
Bestellen was makkelijk, duidelijke goeie site. Bezorging was snel en discreet. Al met al erg fijne ervaring.
Het zou fijn zijn als jullie iets meer keuze zouden hebben in het latex of rubber lingerie. Maar verder super
7 jan 2024
Duidelijk overzicht, goeie info en makkelijk bestellen. Plus snel geleverd, wat kan je nog meer wensen! A++++

Snel,heel,en goed te volgen

Duidelijk qwa levering en snel te volgen, nooit problemen gehad , nooit beschadigingen , kort uit tevreden !

Gewoon gowd

Bezorging was snel. Ook op de bankrekening stond geen verwijzing naar easytoys. Het product werkt goed.