transgroom.com/nl

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden808 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

9 jun 2023
Heel tevreden over de vele producten, altijd goed ingepakt voor verzending en een vlugge levering , top
16 jun 2023
oh dat is leuk om te horen! dankuwel! x
WV
2 okt 2023
Snel geleverd en voor gebruik goede uitleg, na verwachting geweldig product voor verschillende huidtype
5 okt 2023
Dank je wel. x
4 sep 2023
Heel tevreden over de producten, goed ingepakt voor verzending en een vlugge levering , een topservice
11 sep 2023
Heel veel plezier met je bestelling Catherine. Dank je wel voor de mooie beoordeling. x
ML
Monique L.
Bruxelles
11 aug 2023

Heel tevreden

Goede communicatie. Zeer sympathiek onthaal. Grote keuze en snelle levering als u per internet besteld.
17 aug 2023
Hartelijk dank voor je mooie berichtje. x
27 jul 2023
Zeer tevreden over de producten en hoe het verstuurd is. Heb vaker besteld en het is altijd naar wens.
11 aug 2023
Heel erge bedankt voor de leuke beoordeling. xx
17 jun 2023
Er wordt altijd snel bezorgd. Dat vind ik fijn. En de producten zijn goed. Ben een tevreden klant.
20 jun 2023
Leuk om te horen! Bedankt xx
Correcte levering, product is zoals aangegeven! Zeer tevreden van de communicatie rond levering 😃
20 jun 2023
Heel leuk om te horen. Bedankt! x
31 aug 2023
Goede producten en service, wel aan de dure kant maar je krijgt er kwaliteit voor in de plaats.
5 sep 2023
Heel erg bedankt Jolien voor je beoordeling. x
24 jun 2023
Heel tevreden over mijn producten, goed verpakt voor verzending, en een vlugge levering. Top
26 jun 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling Catherine! x
8 okt 2023
Ik krijg mijn producten altijd keurig netjes binnen! En altijd dik tevreden over de producten!
Toppie! Dank je wel Alexandra. Veel plezier met je productjes x
21 mei 2023
telf contact gehad voor de bestelling en dat was prima waardoor ik bewuster een keuze kon maken
24 mei 2023
Heel erg bedankt Jeanet. Veel plezier met de gekozen productjes. x
18 okt 2023
Goede service en personeel dat bekwaam is als je vragen heb.Spullen die besteld goed verpakt
18 okt 2023
Hallo Astrid Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te horen. Fijne dag. x
16 okt 2023
Verzending was ok, maar miss de kosten van verzending bij een bepaald bedrag niet verrekenen…
18 okt 2023
Hallo Chris, hartelijk dank voor je bericht. Vanaf €85 is de verzending gratis. Alvast een heel fijne dag. x
17 mei 2023

Goedkoop.

1: Goedkoop 2: Alles was zeer goed verpakt 3: Super snel geleverd 4: Bedankt transgroom nv
24 mei 2023
Heel leuk om te horen. Bedankt om deze mooie beoordeling te plaatsen. x
3 mei 2023
Heel fijne lerancier .voor trimproducten voor omdat nog in opleiding ben .als trimster .
10 mei 2023
Hartelijk dank voor uw review! heel lief! x
20 mei 2023
Alles Is in orde snelle levering geen fouten gemakkelijk te bestellen en te betalen
24 mei 2023
Hartelijk dank Andy! Het doet ons plezier als de klanten tevreden zijn. xx
VV
Vera V.
Scherpenzeel
7 jun 2023
Goed contact, goede levering. Bij vragen snelle service door middel van een chat.
9 jun 2023
Heel leuk om te horen Vera. xx
22 nov 2023
Supernvriendelijk bij al mijn vragen en snelle en correcte levering. Aanbeveling!
22 nov 2023
Heel leuk om te horen. Dank je wel. Veel plezier met je productjes. x
23 jun 2023
Was heel goed en vriendelijk geholpen via de chat en levering is snel en coorect
26 jun 2023
Super! Bedankt om dit te delen Marleen. xxx
RB
Rosemarie B.
Biddinghuizen NL
6 jun 2023
Bij telefonisch contact wordt men kundig geholpen. Vele tips en goede producten!
7 jun 2023
Heel erg bedankt Rosemarie! xx