Lucardi Juwelier Rotterdam Zuidplein

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden167 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Kwam alleen voor een batterij in me horloge, medewerkster vroeg hoelang ik het bij jullie gekochte horloge had, omdat er een jaar garantie op de batterij staat.. Maar ik wist niet of ik de bon nog had dus gewoon batterij door haar erin laten zetten waar ik op wachten kon, ook dat was heel fijn! En ook vroeg ze of ik een kaart had, niet bij me zei ik, maar geen probleem ze zocht me op in de computer.. waar ik 10% korting kreeg.. Ze deed echt de best met alles..ja kom hier zeker nog terug en bewaar me bon nu op aanraden van haar😉

21 nov 2023
Een van de medewerksters was heel hard aan het kletsen met de medewerkster (een stagiaire) die mij hielp (terwijl zij mij probeerde te helpen). Bovendien ging het gesprek over een andere collega die blijkbaar te laat was die dag: "Nou zeg, dat kan toch echt niet... bla bla bla" -ZEER ONPROFESSIONEEL om dat voor een client te bespreken, zeker terwijl de andere medewerkster (de stagiaire) bezig was met een client. (Ook een slechte voorbeeld.) Ten tweede, toen ik dezelfde medewerkster een vraag had gesteld over ring maten, heeft ze me de eerste keer genegeerd, en de tweede keer zei ze gewoon, in een disinteresseerde manier, "Nee, die mates zijn alleen voor Nederland." (Ik had het over het verschil tussen de 1,2,3,... metingen en de A,B,C... metingen voor ringdiameter. Ze had totaal geen zin daarin.) En dat allemaal terwijl ik heel duidelijk zag dat ze bezig was op haar telefoon - op social media. De stagiaire heeft trouwens haar best gedaan - en toen de medewerster buiten was, bood ze haar excuses aan ten namen van de andere medewerkster. Ze zei nog tegen me, "Die geeft niet meer om - ze gaat binnenkort ook weg." Tja. What more can I say?

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rotterdam Zuidplein

Vandaag langs geweest bij de filiaal in zuidplein. Goed geholpen en de dames hebben hun tijd genomen om me te helpen! Super tevreden :)
We zijn lief geholpen kleindochter wilde een ring ze is 5 en moest natuurlijk veel kijken en passen nou dat mocht zo lief
Leuke meiden die goed helpen en adviseren
23 mrt 2024
Fijn geholpen ondanks drukte
Veel aandacht gekregen, caissière heeft gedoeld met mij gehad met kiezen van oorlogen en daarna nog 2keer gekoort mijn aarband super lief, Maak me dag beter! Dankje wel!
17 feb 2024
Vriendelijke bediening: Niks aan veranderen werd prima geholpen!

Top

Ik werd goed geholpen en geadviseerd
Niks ga zo door
1 jan 2024
14 jan 2024
Er stonden 2 meiden achter de toonbank, ik ging naar binnen voor een ring, die ik gezien had, de ene zei: die hebben we niet, de ander zei: jawel hoor, ze ging gelijk kijken en had er nog 2, waaronder 1 in de maat die ik vroeg en gelijk gekocht heb, zij was heel vriendelijk en behulpzaam, de ander leek geen interesse te hebben in de klanten!
Dat het personeel je kan vertellen hoe met juweel kan gebruiken b.v. mag je er mee douchen of de vraag wordt lelijk

schoonheid voor iedereen

De schoonheid van elk gepresenteerd item, tentoongesteld ongeacht of het oorbellen, kettingen of ringen zijn voor 29 euro of 359 euro, betrouwbare en professionele service. Wij winkelen graag bij jullie, mijn dochter zal altijd wel iets passends vinden naarmate haar leeftijd verandert. Ook hebben twee van mijn zonen onlangs gaatjes in de oren laten zetten en ook zij zijn blij met weer een oorbel. Wij komen zeker binnenkort bij u langs
22 jul 2023

Helemaal tevreden!

Ik was op zoek naar een gouden ring voor mezelf; ! een soort ‘promise-ring’ dat ik altijd trouw aan mezelf zal. zijn. Gevonden waar ik voor kwam. Geholpen door twee vriendelijke behulpzame medewerkers. Dus helemaal tevreden👍🏼😘
14 nov 2023

Lucardi for the win

aardige werknemers, snelle service, er word met je mee gedacht en gekeken naar wat jij wilt en wat bij jou past! Had een ring nodig die uitverkocht was dus heb die uit de vitrine gekregen!