fotoshopaalten.com/nl- Logo - Beoordelingen

fotoshopaalten.com/nl

494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.048 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2021
fotoshopaalten.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Mijn buspakket bestelling van zaterdag 28 oktober werd op maandag 30 oktober met Post.nl verzonden. Daar had ik een mail van gekregen. Toen de bestelling op 2 november nog niet was aangekomen heb ik gebeld. Roland van Fotoshop Aalten vertelde mij dat hij meerdere meldingen had gekregen en vroeg mij nog even geduld te hebben, drukte bij Post.nl? Op 4 november kreeg ik een uitgebreide mail waarin Roland aangaf dat er een malafide bezorger leveringen achterhield. Er is de volgende dag opnieuw een bestelling klaargezet die ik vandaag heb ontvangen. De behandeling die ik kreeg was 100 % correct en het ontvangen product ook.

10 mrt 2024
In de product omschrijving op de website stond een slordige fout. Product werd op twee manieren aangeduid. Na navraag is dat veranderd op de site, maar helaas zag ik over het hoofd dat de aanduidding "PRO" in de productnaam en e-mail reactie van het bedrijf echter ook verdwenen was. Na bestelling kwam ik daar achter,. Helaas niet eerder opgemerkt omdat in de factuur de verkeerde productnaam incl. "PRO" opnieuw werd gehanteerd. Nu had ik het onderdeel waar dat "PRO" op sloeg niet echt nodig en was ik het al zat. Dus ik heb het zo maar gelaten. Knap slordig allemaal.

Beoordelingen voor fotoshopaalten.com/nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters