Lucardi Juwelier Almere

143 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden220 beoordelingen in totaal

5 jun 2023
Ik werd toevallig vandaag nog heel erg goed geholpen in de winkel, ik zocht namelijk een horloge en die heb ik daar kunnen kopen, ik werd door een hele lieve medewerkster geholpen. Er moesten een paar schakeltjes uit gehaald worden dus had ze er 3 uitgehaald. Ik dacht eerst dat ie zo goed zat, maar toen ik eenmaal de winkel uit was vond ik hem toch te ruim. Ik ging weer terug om er nog 1 schakeltje uit te halen en ik voelde me echt een zeur, maar ze was ook voor de 2e keer hartstikke vriendelijk en wilde mij graag helpen.

Schijnbaar worden op de website andere acties gebruikt dan in de winkel. Als medewerkster dit had kunnen aangeven had dat mij €30,- gescheeld.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Almere

Mooie ring, gaatjes dochters professioneel.

Mijn twee dochters hebben gaatjes laten schieten. Dit is met vriendelijkheid en professionaliteit gedaan. Het is fijn dat ze eerst vragen of de gaatjes goed zijn, qua positie. Zelf heb ik nog een mooie ring en bijpassende oorbellen gekocht voor een vriendelijke prijs.

Ketting gekocht

Vandaag een aankoop gedaan in de winkel in Almere Centrum. Hele klantvriendelijke mevrouw, die mij hielp met het pakken van de ketting en zij heeft mij vervolgens geholpen bij het afrekenen. Product netjes behandeld en ingepakt.

Goede service

Ik werd, ondanks de drukte , rustig en prettig geholpen. De verkoopster was een ster in multitasken waarbij ze mij en een andere klant de juiste aandacht gaf. De sieraden hebben een goede prijs kwaliteit verhouding.
17 apr 2024
Fijne winkel en vriendelijk personeel, misschien alleen als tip dat het personeel ook op de klanten afstapt.
Snel en vriendelijk geholpen. Door te wijzen op het membership, kreeg ik ook nog een mooie korting.
13 apr 2024
Kon heel makkelijk die Member kaart aan maken te plekken. Winket juffrouw erg vriendelijk.
Dat er een ruime keuze is en voor iedere wat wils. Leuke kado mogelijkheden
Ik werd keurig netjes geholpen en de dame kwam met goede opties.
Super vriendelijke verkoopster. Dacht mee. Fijn contact
Vriendelijk en behulpzaam geholpen.
Het geduld van de kassier en

Goed geholpen en vriendelijk

Goed geholpen
14 apr 2024
top service
18 apr 2024
14 apr 2024
Stekkers/ achterkantjes passen niet, ondanks dat ze wel aangeraden werden. Had eigenlijk vlinder achterkantjes nodig, maar die waren niet los verkrijgbaar. Nu moet ik alsnog terug EN wat anders zoeken Erg jammer
30 mrt 2024

Top service!

Toen ik binnenkwam werd ik niet meteen aangesproken, alleen netjes gegroet en ik kon mn gang gaan. Ik dacht niet te hebben gevonden wat ik zocht, nl een leuke ketting voor mezelf, maar de mevrouw heeft me uiteindelijk heel erg vriendelijk geholpen, ze wist precies wat ik bedoelde en ik ging heel tevreden de winkel uit. Dikke 10 voor die dame en de service en aandacht die ze heeft gegeven ondanks ze alleen stond en het ineens drukker werd. Dit was op dinsdag 26 maart 2024.
Ik heb leuke oorbellen gekocht en ben daar prima mee geholpen
9 mrt 2024
Fijn advies gekregen. We werden geduldig geholpen.
Fijne winkel. Ga graag iedere keer terug.