Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal

13 jul 2024
Solza is altijd goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Ze reageren super snel. De nieuwe vloer kon op een afgesproken datum op mijn nieuwe adres worden geleverd. Het was ook heel makkelijk om nog wat dingen toe te voegen aan de bestelling, en ook het annuleren van een artikel was snel geregeld. Bij de levering ontbraken 2 rollen tape, even gemaild, en de volgende dag al geleverd. Bovendien zijn de producten lager geprijsd dan de adviesprijs van de leverancier. Enige tip: ga voor de levering van een vloer samenwerken met PostNL (net zoals de bouwmarkt doet), PostNL levert een vloer wel tot in de woning en ze leggen de pakken pvc neer waar je ze wilt hebben. Nu wordt er een pallet geleverd en buiten gedropt (zoals ook aangegeven op de site van Solza).

Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

9 sep 2024
Hele mooie vloeren besteld en laten plaatsen door Solza , fijn contact met de medewerkers gehad. De communicatie rondom het transport kan beter dit ging een paar keer mis. De plankplinten konden naar m.i. mooier gelegd worden en niet alle plinten waren haaks gezaagd in de hoeken verder ben ik tevreden.
18 sep 2024
Top geholpen door Sam, super meewerkend en neemt initiatief. Nu al blij met me vloer.
1 sep 2024
Erg klantvriendelijk in de winkel, denken mee en nemen de tijd. Hele mooie vloeren!
28 aug 2024

Top bedrijf

Fijn bedrijf. Snelle levering, product zoals verwacht. Behulpzame klantenservice.
26 aug 2024
Snelle afhandeling en moeiteloos op een specifieke datum kunnen afleveren!
14 sep 2024
5 sep 2024
25 aug 2024
15 sep 2024
Stukje communicatie is echt niet goed, daarbij vind ik het stukje meedenken ook niet goed. De vloer is mooi.
23 aug 2024
Nog steeds geen proef/monster ontvangen
Antwoord van Solza.nl
23 aug 2024
Goedemiddag, Om eerlijk te zijn verbaasd deze review ons nogal. U heeft eergisteren om 18:57 een proefmonster besteld. Dit betekent dat uw proefmonster gisteren is verstuurd, hierover heeft u per mail melding ontvangen. Zoals aangegeven bij onze proefmonsters kan levering uiterlijk 5 werkdagen duren. Zojuist hebben wij gekeken en zien, op de track&trace die met u is gedeeld, dat uw proefmonster vanavond al bij u in de brievenbus zal worden geleverd. Wij hebben u hier gisteren en vandaag over geprobeerd te bellen, maar het nummer dat u heeft ingevoerd is niet in gebruik... Het proefmonster zal dus vanavond, 3 werkdagen sneller dan aangegeven, bij u worden geleverd. Een fijne avond! Team Solza
26 jul 2024

Top!

Geweldige service! Klantenservice is super behulpzaam en flexibel. Wij hadden een specifieke vloer op het oog die we zsm wilde hebben, maar door leverproblemen en (onze fout) te laat gaan zoeken, bleek het nog best lastig om een bedrijf te vinden die deze vloer echt kon leveren. Bij Solza waren ze meer dan bereid om mee te denken en binnen no time kregen we een mooie offerte toegestuurd en als kers op de taart werd de vloer de volgende dag al geleverd! Nogmaals dank Jorik! Door deze service loopt onze verbouwplanning gelukkig weer soepel :)
31 jul 2024

Het hele project als prettig ervaren!

We zijn heel blij met de mannen van Solza! Het contact is het hele traject prettig geweest. In aanloop zijn we van nuttig advies voorzien. Rondom planning konden we elke vraag aan Julian stellen (en reageerde hij super snel) en de vloerenleggers waren vriendelijke en vakkundige mannen. We zijn heel blij met het eindresultaat!
25 jul 2024
Hele mooie vloer gekocht. En van goede kwaliteit. Super snel geleverd en een super service. Kwam 1 pak tekort. Wordt nageleverd zonder extra kosten. Beter kan niet. Top bedrijf.
16 aug 2024
Onze vloer zou later bezorgd worden dan beloofd. 1 mailtje en binnen paar uur de vloer al ontvangen. Wat een top service! Heel erg blij met de vloer😃
AD
Ad d.
Zwijndrecht
27 jul 2024
Goede kwaliteit en super snelle levering.
16 aug 2024
Snelle levering, goede prijs!
12 aug 2024
Super snelle levering