Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden162 beoordelingen in totaal

31 jul 2023
Fantastische service! Bestelling online geplaatst en binnen enkele minuten kreeg ik een telefoontje van een medewerker wanneer het schikte om de bestelling te komen leveren. Dat werd dus de volgende dag al. En de chauffeur belde keurig een uur voor de levering. Dit noem ik nog eens een goede service. Zeer tevreden over Solza!

7 mrt 2024
Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

11 jun 2024
8 jun 2024
8 mei 2024

Top vloer met goede service

Zijn goed geholpen door Solza, advies in de showroom was erg fijn. De mannen die de vloer kwamen leggen hebben netjes gewerkt. Als ik 1 verbetering moet noemen dan zijn het de hoekprofielen die wij vergeten zijn te bestellen. Daar had Solza ons op kunnen attenderen
18 mei 2024

Goeie service

Veel keuze, duidelijke uitleg, snelle levering en super mooi geplaatst!
10 mei 2024
Snel verzenden en keurig verpakt!
18 mei 2024
17 mei 2024
1 mei 2024
25 apr 2024
29 mrt 2024
Heel mooi gelegde pvc walvisgraatvloer. Het contact verliep steeds heel soepel ondanks legdatum wijzigingen van mijn kant stelden jullie je zeer flexibel op! Ook met het nog afkitten van de bovenranden van de plinten op dezelfde legdag, ondanks dat dit niet van te voren was afgesproken was ik heel blij. Top gedaan!
2 apr 2024
Zeer goed telefonisch geholpen met het geven van advies welke ondervloer het beste schikt. Erg behulpzaam personeel.
12 apr 2024
Snelle (re)actie, nadat ik mailde dat ik mijn huisnummer niet ingevuld had na een online bestelling.
12 apr 2024
Persoonlijke service, meedenken met de klant en flexibel in het bieden van oplossingen.
CK
Cora K.
Stadskanaal
5 apr 2024
Fijne snelle mailreactie
2 apr 2024
Goede servicek
31 jul 2023

Zeer tevreden over Solza!

10 okt 2023

Super tevreden! Alles erg goed geregeld.

Mooie vloer uitgezocht bij Solza. Het ging om visgraat plak PVC. Iets waar ik mezelf niet aan ga wagen. Met Solza contact opgenomen, offerte ontvangen en na een positief gesprek met Jorik besloten om er voor te gaan. Ik heb het hele proces als zeer relaxed ervaren. Snel duidelijkheid over de datum van levering (kon zelf een richtdatum aangeven), gemakkelijk contact met de via Solza ingeschakelde vloerenlegger, goede begeleiding & handleidingen m.b.t. acclimatiseren en voorbereiding. Levering van de producten op de afgesproken datum & tijd, egaliseren werd snel & vakkundig uitgevoerd en vandaag is de vloer ook erg strak gelegd! Bedankt voor de goede service. Ik raad iedereen aan om met Solza zaken te doen!
2 dec 2023

Geweldige vloer en service

..wij hebben via Solza.nl een visgraat click pvc besteld van het merk Floer (rijn gerookt wit 3900) en wat zijn wij super tevreden over onze vloer, want wat een fantastisch resultaat! De vloer heeft ons huis echt sfeer gegeven! Telefonisch contact gehad en zeer tevreden over de service, klantvriendelijk en kwaliteit van Solza. Aanbevelenswaardig!
6 nov 2023

Zeer tevreden over product en service!

Ik heb via Solza een laminaatvloer in visgraat laten leggen. Naast dat ik zeer tevreden ben over het product (merk Floer), ben ik ook zeer blij met de service van Solza. Ik werd goed geadviseerd in de showroom, het inplannen van het leggen is ook goed gecommuniceerd en de service is uitstekend. Ik zou hen zeker aanraden!