Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden162 beoordelingen in totaal

31 jul 2023
Fantastische service! Bestelling online geplaatst en binnen enkele minuten kreeg ik een telefoontje van een medewerker wanneer het schikte om de bestelling te komen leveren. Dat werd dus de volgende dag al. En de chauffeur belde keurig een uur voor de levering. Dit noem ik nog eens een goede service. Zeer tevreden over Solza!

7 mrt 2024
Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

19 nov 2023

Total Online Experience

Ik wist al welke Floer ik wilde hebben en kwam middels online zoeken bij Solza als terecht. Zij reageren keurig en snel via de mail en/of telefoon en komen vervolgens hun afspraken na. Het inplannen van de leverdatum gaat in goed overleg, dus ik kan niet anders zeggen dan een prima service! Aanrader!!
10 jan 2024

Snelle en goede service van Solza

Nadat we de bestelling online hadden geplaatst, kregen we dezelfde avond de vraag wanneer we deze geleverd wilden hebben. Helaas bleek de vloer niet (meer) voldoende leverbaar door de leverancier, waarna we een andere vloer hebben uitgezocht. Ook dit proces ging bijzonder snel en na enkele dagen (op aangereikte beschikbare dag) de vloer geleverd. Blij met deze snelle en goede service van Solza.
SD
Sonja d.
Rotterdam
25 dec 2023
Het bestellen ging erg gemakkelijk. Zo rekent de website uit hoeveel verpakkingen je nodig hebt adhv je m2 wat je invoert. Ook was er een mooie eindejaarsactie op onze gekozen vloer waardoor we extra korting kregen. De vloer gaan we pas komend jaar leggen in onze woning, maar we zijn nu in elk geval al compleet met vloer, ondervloer en plinten. Super!
19 aug 2023
Ontzettend goede service! Er was een pak beschadigd binnen gekomen en dat vlak voor het weekend dat ik de badkamer vloer moest leggen. Zonder enige twijfel hebben ze direct een nieuw pak gestuurd zodat ik door kon en van mijn nieuwe badkamer kan genieten. Top en zeker aan te bevelen👍🏼
4 dec 2023
Ik stuurde een email met de vraag of men een bepaald specifiek product zouden kunnen leveren. Hierop kreeg ik een email met ook een link naar een vooringevuld bestelfortmulier, waardoor ik ook niet het verkeerde zou bestellen. TOP !
12 jan 2024

Goede communciatie!

Zeer vriendelijk aan de telefoon, heldere communicatie, snel terug gebeld met het antwoord op mijn vraag en een snelle levering van de Floer + toebehoren. Wij zijn zeer tevreden met het team en de werkwijze van Solza!
19 dec 2023
Enorm prettig geholpen: offerte gemakkelijk aan te vragen, vervolgens fijne communicatie met medewerker die vervolgens al mijn vragen kon beantwoorden en mij zo begeleidde naar mijn uiteindelijke aankoop!
20 sep 2023
Uitstekend advies en prima communicatie met Jorik. Mooi materiaal. Goede en vriendelijke vloerenlegger. Tussentijds overleg mogelijk, prima telefonische bereikbaarheid en persoonlijke benadering.
26 nov 2023

Keurige kundige zaak

Overzichtelijke showroom, fijn personeel, zeker voor iemand zoals ik die moeilijk knopen kan doorhakken. Ik kon met al mijn vragen terecht. Alles is ook netjes op tijd bezorgd en snel.
KR
Karen R.
Utrecht
28 okt 2023
Solza levert de Floer rigide pvc ondervloer tegen een hele scherpe prijs en ook bezorgen kost niet de wereld.Blij mee!!! (Nu alleen nog de vloer leggen en ik ben klaar 😉)
4 jan 2024

Tevreden klanten

Wij zijn erg blij met onze nieuwe FLOOR Mat Wit Eiken vloer. De bestelling via de SOLZA Store was succesvol. Bedankt Jorik voor zijn hulp en fijne service.
6 jan 2024
Bedankt voor de positieve feedback! Het resultaat mag er zijn! Ziet er goed uit!
29 sep 2023
Goed advies gekregen, nog een 2e keer terug geweest om te kijken omdat we niet zeker waren van de kleur vloer. Uiteindelijk alsnog hier een vloer gekocht!
10 feb 2024
Heel goed geholpen door Jorik. Een hele scherpe prijs ook. We moeten nog een paar maanden wachten op het resultaat maar tot nu toe was alles perfect
22 nov 2023
We zijn heel tevreden met het service bij solza in Alphen aan den Rijn. Medewerker Jorik was vriendelijk en professioneel. Vloer ziet prachtig uit.
28 sep 2023
Snel en goed geholpen door Jorik. Net even dat stapje extra doen om je compleet te helpen. Snelle levering, topservice. Wij zijn (zeer) tevreden!
9 jan 2024
Fijn geholpen in de winkel door Jorik! De Orka uitgekozen voor onze benedenverdieping en de bijhorende rechte planken voor de bovenverdiepingen.
22 dec 2023

Goede Service bij Solza

We zijn blij met de hulp en het advies dat we hebben gekregen bij Solza. We kijken uit naar de tijdige levering van onze vloeren. Aanbevolen!
7 sep 2023

Fijn contact en erg deskundig

Zeer fijn contact gehad met Jorik. Hij reageerde altijd snel en je merkt dat hij deskundig is over de producten die verkocht worden
26 aug 2023
We werden goed geholpen door Jorik. Hij gaf goed advies en retourneren van de overgebleven pakken vloer was geen probleem.
14 mrt 2024
Uitstekend geholpen. De klantenservice, communicatie, prijzen, vriendelijkheid, deskundigheid is allemaal een dikke 10.