Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden162 beoordelingen in totaal

31 jul 2023
Fantastische service! Bestelling online geplaatst en binnen enkele minuten kreeg ik een telefoontje van een medewerker wanneer het schikte om de bestelling te komen leveren. Dat werd dus de volgende dag al. En de chauffeur belde keurig een uur voor de levering. Dit noem ik nog eens een goede service. Zeer tevreden over Solza!

7 mrt 2024
Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

13 nov 2023
levering duurde iets langer dan verwacht
26 aug 2023
Mooi assortiment en zeer behulpzaam
1 nov 2023
Ze reageren snel en denken mee
11 nov 2023
Goed geholpen via de telefoon
20 mrt 2024
4 okt 2023
17 sep 2023
11 sep 2023
7 mrt 2024

Let op: levering tot voor de deur

7 mrt 2024
Goedemiddag, Dank voor de feedback en vervelend om te horen over de nare nasmaak. Wij doen er uiteraard alles aan om leveringen zo soepel als mogelijk te laten verlopen en werken hiermee nauw samen met onze leveranciers. Helaas is het voor ons echter niet mogelijk om vloerdelen tot in huis te laten leveren omdat deze op een pallet worden vervoerd wegens het gewicht en veelal door een externe partij. Wij proberen hier tijdens het bestelproces zoveel mogelijk naar te verwijzen (denk aan informatie en linkjes in de eventuele mails en vermelding op onze webshop). Jammer om te horen dat dit voor u niet duidelijk genoeg is geweest. Wij zullen de feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Desalniettemin wensen wij u veel plezier met de nieuwe vloer en hopen wij dat de rest van het proces door u wel als positief is ervaren. Groetjes, Team Solza