hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.936 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Trekt op niets. Na twee dagen viel het er al af.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie dat u tevens een e-mail gestuurd heeft, ik zal u dan ook per e-mail verder helpen om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Robin
Door een sticker zit er lijm op het kussensloop
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, het lijkt er op dat uw review voor een andere webshop behoort te zijn. Wij bieden telefoon/tablet/laptop accessoires aan. Geen beddengoed. Met vriendelijke groet, Robin.
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te horen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
van b. b.
Duur hoesje, waarvan de broekklip slecht klemt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te horen dat het hoesje niet goed vastklemt! Onze klantenservice neemt hierover contact met u op! Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik heb helemaal niks ontvangen en wel betaald 😪
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te horen dat u nog niets ontvangen heeft! Ik zal contact met u opnemen per mail. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hij was wat te groot voor het type telefoon.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Dit is inderdaad mogelijk, omdat de sportarmband niet strak om het toestel hoort te zitten. U kunt de sportarmband eventueel retourneren via onze website, als deze nog ongebruikt is. Met vriendelijke groet, Yvonne
al 5 dagen aan het wachten op het hoesje......
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen waardoor dit kan. Met vriendelijke groet, Robin
Bestelling ontvangen 7 dagen na de bestelling.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te horen dat uw bestelling niet optijd geleverd is! Onze klantenservice zal hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Onhandig, sluit slecht, sluiting zit in de weg
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice neemt hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje te klein voor de l-phone XR l-phone 10.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend, dat het hoesje niet past op uw toestel. Onze klantenservice neemt contact met u op om samen met u een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Brigitte
na drie dagen is de sluiting met magneet stuk
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Heel vervelend dat de magneetsluiting zo snel stuk is gegaan, dat zou niet zo mogen zijn. Onze klantenservice neemt contact met u op om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Brigitte
8 dagen na bestelling nog niets ontvangen 😡
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen hoe dit kan. Met vriendelijke groet Robin.
Moet beoordelen en heb nog niets ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te horen dat u nog niets ontvangen heeft. Ik zal u een email sturen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje past niet, staat foutief op de site.
Jammer dat retourzendingen niet gratis zijn
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, We hebben gekozen om de verzending van alle bestellingen gratis te doen. Zowel in Nederland als België. Een retour is daarentegen wel voor eigen rekening. U heeft echter via onze retourservice de mogelijkheid om een retourzegel te bestellen met korting. Met vriendelijke groet, Rudy
Hoesje besteld maar hoor er niets meer van
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Corry, da is absoluut niet de bedoeling. Ik zal u dan ook een e-mail sturen. Met vriendelijke groet, Robin
Hoesje paste niet eens en kwam telkens los
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Onze klantenservice neemt contact met u op.
Bezorging 2x verzet 2 dagen later binnen
Helaas niet de volgende dag geleverd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, helaas kan er een vertraging ontstaan bij de bezorgdiensten. Zij doen hun uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groet, Robin
kleur is veel donker der dan op de foto