hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.539 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.569 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

11 mei 2024
Hoesje besteld , maar nooit gekregen
13 mei 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas zijn sommige leveringen door de feestdagen en de vakantieperiode vertraagd. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Service goed maar hoesje past niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de hoes niet passend is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 jun 2024
Product was stuk toen ik het kreeg
20 jun 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw informatie, dat u een stuk product heeft ontvangen. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
16 mei 2024
7 mei besteld 16 mei pas ontvangen
17 mei 2024
Geachte klant, Het spijt ons, dat de bestelling bij PostNL zoek was geraakt. Wij hebben hierop gereageerd en u kosteloos een tweede zending toegestuurd. Met vriendelijke groet, Ursula
Heb beschadigd gals thuis ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het glas gebarsten is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Product kwam bijna halve week later
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas heeft er bij de bezorging een vertraging plaats gevonden. Excuses! Met vriendelijke groet, Robin
Mijn bestelling is niet aangekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling tot nu toe nog niet bij u niet bezorgd heeft. Wij hebben u in onze laatste e-mail de oplossing hiervoor aangeboden. Met vriendelijke groet, Ursula
Te veel vragen om een beoordeling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u het niet prettig vindt om een beoordeling te plaatsen. Wij hechten waarde aan een eerlijke mening van de klant en willen graag onze diensten verbeteren. Met vriendelijke groet, Yvonne

Ontvangen hoesje niet conform foto op website

Ontvangen hoesje niet conform foto
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds mail contact geweest is. Wij zijn er dan ook direct mee aan de slag gegaan! Met vriendelijke groet, Robin
Artikel leveren wat besteld wordt
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u niet het bestelde product heeft ontvangen. Wij gaan met u per e-mail contact opnemen en het probleem oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
25 nov 2023
Bestelling nog steeds niet binnen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik zie dat de track and trace aangeeft dat het al geleverd is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
22 jun 2024
Nog steeds geen hoesje binnen....
24 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij de hoes retour hebben ontvangen en dat de kosten dan ook aan u geretourneerd zijn. Met vriendelijke groet, Robin
6 jun 2024
Beter omschrijven van het product
6 jun 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Als u nog open vragen betreffend onze producten heeft, verzoek ik u contact met onze klantenservice opnemen. Met vriendelijke groet, Ursula
Was beschadigd en verkeerd model
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het ontvangen product niet past. De klantenservice gaat per e-mail contact met u opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Heb steeds nog niets ontvangen!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Slechte informatie, late levering
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. Helaas is het erg druk bij PostNL vanwege Black Friday, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
5 jun 2024
Hoesje nog steeds niet ontvangen
6 jun 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat de zending bij PostNL is kwijtgeraakt. Wij hebben dit opgelost door u kosteloos een vervangende zending toe te sturen. Met vriendelijke groet, Ursula
Onduidelijke producten overzicht
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over ons producten overzicht. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 okt 2023
Heb hem nog steeds niet binnen
1 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Te lang gewacht op het hoesje
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat de bestelling met 1 dag vertraging geleverd is, helaas kan het door drukte bij de post iets vertraging oplopen. Met vriendelijke groet, Robin