melvin-hamilton.nl

250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden250 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2023
melvin-hamilton.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Alles goed verpakt aangekomen. De schoendozen openen is altijd een “feestje…”Ik kreeg 2 paar zwarte schoenen in mt 38 waaruit ik niet kon kiezen…dus beide gehouden! De blauwe enkellaarsjes die ik had besteld, in mt 39 voor een langere inlegzool, vond ik in eerste instantie qua kleur wat te licht, ik hou meer van klassiek donkerblauw, maar vond het model toch te leuk om terug te sturen… Maar zoals al in jullie beschrijving staat vallen jullie maten iets ruimer dan normaal, dus ik heb de laarsje nu ook in mt 38 besteld om te vergelijken. Én paar gaat dus terug. Daar kan ik dus nog geen beoordeling over schrijven en ook niet hoe het dan met de terugbetaling gaat…maar ik ga ervan uit dat dat voor elkaar komt!

3 feb 2024
Bij mijn laatste bestelling was het zeer teleurstellend hoe ik de nieuwe sneakers/slippers aantrof. De sneakers kwamen totaal niet overheen zoals getoond op de website. Bovendien waren beide hiel delen beschadig en de sneakers zagen er flets uit. De slippers waren 2 maal een linker slipper en bovendien waren ze al gedragen beide zolen vies en gekrast dat is ook van toepassing op bovenkant slippers beschadigd! Grote teleurstelling dat zijn we niet gewend van Melvin en Hamilton. Ik ben erg benieuwd welke reactie ik krijg buiten om het terugsturen en omruiling van een product.

Beoordelingen voor melvin-hamilton.nl

4 feb 2024
De maat klopt en de geleverde kleuren komen overeen met de aanbieding. Dat is fijn en maakt u betrouwbaar. U mag mij minder aanbiedingen doen, want ik wil ze allemaal wel.🙏😉
Mooie kwaliteit schoenen, ruim gesorteerd Snelle levering.. voldoet aan je verwachtingen.. Eigenlijk alles wat je van een firma met zo'n naam mag verwachten..
21 jan 2024
Maat klopt al 3 keer dat ik schoenen heb gekocht, alleen de laatste keer niet.Jammer want ik heb het liefste Hamiltons aan
3 feb 2024
Goed product, uitzonderlijk goed en mooi verzorgde verpakking en makkelijk en toegankelijke ruilservice voor andere maat
21 jan 2024
De schoenen zitten ook gewoon in een mooi zakje, per schoen verpakt! Super service en heel blij met mijn schoenen
Probleem redelijk snel opgelost. Ik had laarsjes met productie fout. Vind de schoenen van jullie geweldig mooi.
4 feb 2024
Wat je ziet krijg je. Ook de getoonde kleuren kloppen. Levering is snel en goed verpakt.
Gemaakt en bezorgd met heel veel zorg en waanzinnig mooie schoenen!!!
Vlotte levering en vooral hele mooie en comfortabele schoenen
Zeer goede kwaliteit schoenen en uitstekende service.
VW
11 feb 2024
Mooi assortiment snelle en goede levering
Super tevreden,correcte levering.
20 jan 2024
Snelheid en correcte afhandeling
14 jan 2024
een mailtje over de verzending?
Mooie verpakking. Speciaal.
JM