gobytes.nl- Logo - Beoordelingen

gobytes.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden244 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2021
gobytes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 aug 2023
Supersnel geleverd! Ik kreeg het een dag nadat ik het had besteld. Mooie convertible Microsoft Surface laptop. Precies zoals beschreven en mooie hoes erom voor bescherming en zit er echt als nieuw uit. Mooie prijs en inmiddels werk ik er een maand op voor mijn studie in Australië engineering en super snel Dank je en zal zeker terugkomen en mijn broertje is hartstikke jaloers :)

26 okt 2023
Laptop gekocht - erg tevreden initieel. Helaas na een maand of 2 stopte deze plotseling met werken. De garantie / reparatie proces inrichting is traag en frustrerend. Ik ben na 4 dagen nog steeds aan het wachten op een reactie na mijn pogingen via mail, telefonisch en het garantie formulier op de website. Erg jammer.

Beoordelingen voor gobytes.nl

beter kan niet
13 jan 2024
Ik kreeg een andere laptop geleverd dan ik heb besteld.
Antwoord van gobytes.nl
Beste heer Lantman, Jammer dat u na ons uitgebreide telefonisch gesprek deze review heeft geplaatst. Telefonisch hebben we elkaar gesproken hierover en hebben we u uitgelegd dat we een vergelijkbaar product hebben moeten uitleveren, omdat we het exacte model niet voorradig meer hadden. De specificaties van het geleverde model waren hetzelfde als het bestelde model. Echter had u bezwaren op het feit dat het een ander model was en er kleine fysieke afwijkingen waren in de opbouw van het model. Wat wij ook respecteerden en daarvoor u een retourlabel hebben gegeven om de laptop te retourneren voor volledige creditering. We hebben u ook uitgelegd waarom we een vervangend model hebben uitgeleverd, omdat we onze klanten niet graag teleurstellen. Helaas hebben we u in dit geval alsnog teleurgesteld en daar kunnen we op dit moment niets aan veranderen. We verwerken binnenkort je retour en hopen dat je elders je gewenste model alsnog kan aanschaffen. Met vriendelijke groet, Team GoBytes
15 aug 2023
19 aug 2023
Beste Stephen, Bedankt voor je review en feedback. We zijn erg blij om te lezend dat Microsoft Surface Book naar wens is en we zien je graag terug in onze shop voor jezelf of je broertje :). We wensen je verder nog veel succes met je studie in Australië! Groet, Team GoBytes
5 okt 2023
Product was goed, verpakking wat minder. Kast was beschadigd maar deed verder niks af aan de kwaliteit. Bij naderaanzien had ik de PC niet nodig. Bijna 5 sterren maar omdat ik een probleempje had na terugsturen een sterretje minder. Na een maand op neer correspondentie was er een aannemelijk reden waarom het zo lang heeft geduurd vooraleer ik mijn geld terug had. Eind goed al goed dus.
17 jun 2023

Great customer service

When the PC was first delivered, it was not what I had ordered. I contacted Gobytes customer service and received an explanation of this mistake. I then returned the PC for free (received a postage label from Gobytes) and I received a new PC that was in the correct order.
1 sep 2023
Ik had voor een klant een laptop besteld, maar vanwege een misverstand moest ik deze order cancellen. Is zeer vlot gecrediteerd en afgehandeld. Helemaal netjes ! Hartelijk dank..
28 jun 2023
Goede prijs-kwaliteit verhouding. De beleving van het uitpakken mag beter. Laptop komt in een saaie doos, zonder echt een begeleidend schrijven.
2 jun 2023
Erg goede deal, snelle levering en ook telefonisch goed bereikbaar. Was enkel zeer verbaasd dat ik voor het postnl pakket niet hoefde te tekenen.
SR
23 sep 2023
De laptop was snel geleverd. Vakkundig ingepakt en alles zag er keurig verzorgd uit! Ook de prijs kwaliteit verhouding is heel goed!
15 jul 2023

Snel geleverd wel een item missend

Snel geleverd. Alleen ontbrak de laptop sleeve en deze was ook niet meer leverbaar blijkbaar, dan bied het niet aan zou ik zeggen.
18 jul 2023
Beste Gert-Jan, Bedankt voor je review en feedback. Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid was. De sleeve voor 15 inch laptops was inderdaad helaas niet meer leverbaar, zoals we dit hebben gecommuniceerd. Helaas stond dit als optie nog wel op de productpagina. We doen onze best om de voorraadmanagement zo goed mogelijk op orde te hebben, echter is dit niet altijd makkelijk. We nemen je feedback zeker mee om ons process verder te verbeteren om toekomstige teleurstellingen te voorkomen :) We wensen je nog veel plezier op je refurbished workstation. Groet, Team Gobytes
25 dec 2023

Snelle levering, prima laptop

Kwaliteit van de laptop is goed en ze zijn telefonisch bereikbaar voor vragen. Wat heel prettig is. Ik ben heel goed geholpen
14 okt 2023
Bleek uiteindelijk helaas bestelde licentie niet te kunnen leveren, maar heeft de vooruitbetalingen netjes terug gestort.
JV
Joep v.
Zwijndrecht
21 sep 2023
Fijne prijs voor een mooi werkstation. En toen er met de levering iets mis ging werd het direct allemaal opgelost
16 nov 2023
Goede prijs. Snelle aflevering en ziet er netjes uit. Wat voor mij belangrijk is ik hoef niet nieuw te kopen..
20 mei 2023
Een dag van tevoren besteld en meteen de volgende werkdag geleverd top service!
26 aug 2023
Top MS laptop ontvangen in prima staat met als verassing een laptoptas!
26 nov 2023
Snel en volledig geleverd. Mooi verpakt en ziet er als nieuw uit!