vanbommelschoenen.nlReviews

Details over vanbommelschoenen.nl

Schoenhandel Van Bommel Breda B.V.
Veemarktstraat 21
4811 ZB Breda
Kamer van Koophandel 20050850
Michelle van Suijlekom

Beoordelingen voor vanbommelschoenen.nl

179 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Sinds mijn man van Bommel schoenen draagt, wil hij nooit meer andere schoenen, service heb ik ook 5 sterren gegeven, ik ga er vanuit dat de service goed is. We hebben alleen veel pech met de veters, mijn man heeft van die mooie blauwe veters, die gaan wel erg snel kapot, dat is wel een nadeel, zwarte veters van de action gaan niet zo snel kapot, ze staan niet zo mooi als de blauwe van Bommel veter

Mijn e-mail adres is door Van Bommel verkeerd in 'het systeem' gezet. Kan niet door Van Bommel worden gewijzigd. Advies van Van Bommel: Neem maar een nieuw mailadres, anders heb je pech gehad, ....

Beoordelingen voor vanbommelschoenen.nl

online 2 maten van dezelfde schoenen besteld met afterpay. de volgende dag al thuisbezorgd. beide bleken te groot dus weer een maat kleiner besteld. de dag erna weer bezorgd . in die tussentijd was de eerste bestelling al verwerkt bij de retouren zodat afterpay al werd aangepast. echt supersnel!!!! ook de verpakking en het gemak van het retourneren is echt een pluim waard! dikke 10! aanrader!!
Een speciale breedtemaatschoen besteld welke niet leverbaar bleek te zijn. Pro-actief is door van Bommel het product bij de producent besteld. D. Omdat ik een e-mailtje met het voorstel om de juiste maat alsnog te leveren duurde de vertraging wel een hele dag (had ik eerder mijn mail gelezen dan was er geen vertraging geweest!) Door deze actie daarna binnen één werkdag geleverd! Top! Dank!
Koop al jaren van Bommels, zitten prima echter de zolen aansluiting naar schoen blijft gevoelig en laat soms te snel los. Schoenreparaties zijn bijna niet mogelijk, dat vind ik een minpunt, waardoor je schoenen soms te snel niet meer aandoet. Kan ook bepaalde politiek zijn van van Bommel wat ze nooit zullen toegeven is mijn vermoeden. U of van Bommel mag reageren: warddupuy@gebr-dupuy.nl
Zeer snel geleverd. Mooie schoenen van prima kwaliteit. Helaas net iets te klein voor mijn pijnlijke teentje, dus ik moest ze terugsturen. Retouretiket was al bijgevoegd en binnen een dag kreeg ik het bericht dat de retour binnen was en het geld terug werd overgemaakt. Omdat het het laatste paar was heb ik het half maatje groter elders (en voor meer geld) moeten bestellen.
Heel snelle levering. Schoenen waren met korting, de tas niet. Die bleek wel op de website afgeprijsd te zijn. Na een e-mail hierover kreeg ik de tas met korting plus nog een extra korting die alleen die dag gold. Geweldige service! Heel netjes.
Dit was mijn eerste keer bij Van Bommel schoenen. Ik heb via hen twee paar schoenen kunnen kopen die elders niet te leveren waren. Snelheid van bezorging was geweldig en ik hoop de winkels binnenkort in persoon te mogen bezoeken.
Prima en duidelijke site. Bestellen is eenvoudig. Bestelproces makkelijk te volgen. Gratis bezorgd en snelle levering. Klantenservice direct bereikbaar, vriendelijke service medewerker, vlotte afhandeling. Top, een dikke 10.
LS, mijn oude van Bommel instap schoen in de kleur bordeaux was geheel in glans uitvoering . Dit paar is gedeeltelijk glans en gedeeltelijk mat. is de uitvoering in geheel glans niet meer in de collectie?
van Ron S.
Dit is mijn derde bestelling in de afgelopen 2 jaar. Net zoals de vorige twee is de levering prima. Netjes verpakt met retourticket. Levering op tijd. Product is zoals verwacht mag worden van Van Bommel.
Altijd top net zoals de schoenen. Als je de merken kent die je graag draagt hoeft een fysiek bezoek aan de winkel echt niet. Alhoewel je in Breda louter voor het fijne en behulpzame personeel zou gaan.
Ruime keuze en kwaliteitsvolle producten, zeer snelle en stipte levering. Uitstekende service en communicatie. Sinds ik vanbommel schoenen ontdekte, mijn absolute top schoenen site! Absolute aanrader!
Al ca 50 jr uitstekende ervaring met schoenen van Van Bommel en dat verandert niet. Kopen bij de webwinkel gaat perfect. Snelle en correcte levering, mits dat niet gebeurt door post.nl
Fijne website. Snelle verzending met DHL. Schoenen in perfecte staat ontvangen. Helaas pasten ze niet. Snelle verzending retour en geld probleemloos en snel terug ontvangen.
Het geleverde artikel keurig volgens afleveringsschema op tijd bezorgd. De bestelde schoenen zijn prachtig en zeer goed van model. Fantastisch en niets dan lof!
Alles ging perfect. Zelfs het veranderen van de schoenen naar een kleinere maat. Ook de tegoed/terugbetaling. Groeten uit Duitsland (mot GoogleTranslator) ;o))
Ik vond heel plezierig om geïnformeerd te worden over de aanbiedingen. Bij de keuze had ik twijfel over de maat en heb toen een goede ondersteuning ervaren.
In eerste instantie een productiefoutje van de pantoffel; op woensdag geretourneerd en op vrijdag nieuwe exemplaren binnen. Supersnel geregeld, topservice!
van MFW v.
1e bestelling kwijtgeraakt bij DHL en nooit geleverd. Daar kan vanbommelschoenen.nl niet aan doen maar toch. Traject daarna keurig opgepakt!! Zeer tevreden
van Ria G.
Alles keurig ontvangen.Was in de veronderstelling dat ik de bestelling op tijd had verstuurd.Dit i vm 10% extra korting,maar helaas,was een dag te laat.