combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.527 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

29 jul 2023

Bezorging

Ik als consument betaal ontzettend veel bezorgkosten namelijk 7.99,- en na een volle werkweek wachten heb ik nogsteeds geen pakket binnen. schandalig, dit is mn eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel. daarnaast stuur ik jullie een mail met de vraag waar mijn pakketje blijft en ik krijg gewoon geen antwoord terug belachelijk.
20 jun 2023
helaas heel lange levertijd zonder aankondiging! Meermaals moeten bellen om over de stand van bestelling te informeren! Afspraak gemaakt ook helaas niet nagekomen om op de al op voorraad zijnde artikelen al te versturen! Levering nog steeds niet binnen!
18 jun 2023

Woensdag besteld, nog niets ontvangen.

Bestelling sneller verzenden. De bestelde artikelen waren allemaal op voorraad. De bestelling is woensdag 14 jun. 2023 om 16:21 uur gedaan. Tot op dit moment is nog niet gemeld dat de bestelling al is verzonden. Slecht!
HF
H F.
Kerkrade
14 jun 2023
Bestelling geplaatst, melding als product verzonden wordt komt er een mail met track en tracé. 10 dagen na bestelling nog steeds niets vernomen. Tweede probleem met combitools. Zal geen verdere Bestellingen doen.
21 jul 2023

Boormachine besteld- nog niet geleverd

Haakse Boormachine besteld / nog niet geleverd. Geen reactie op bellen en mailen. Zal vast komen door vakantie / onder bezetting/ backorder. Maar laat in ieder geval wat horen!
14 jun 2023
Mijn ervaring is dat als je betaald hebt niets meer hoort van je bestelling en in het ongewisse blijft wanneer er geleverd gaat worden, andere aanbieders leveren ook sneller
9 jul 2023
Op 29 juni een aantal artikelen besteld en betaald, wel bevestiging gekregen. Volgens de website op voorraad. Tot nu toe (9 juli) niets vernomen of bezorgd gekregen.
9 jun 2023
Na 2 dagen maar eens gebeld hoe het met de bestelling stond, werd dezelfde dag nog uitgeleverd zeiden ze. Nu 1 dag later nog niks ontvangen.
26 mei 2023
Geen goeie ervaring met combitools. De bezorging duurde een aantal dagen langer dan verwacht. Dat was op zich niet het grootste probleem. Bij ontvangst bleek dat er 1 verpakking met schuurschijven al open was en 20% er uit miste. Dus ik direct contact proberen op te nemen. Uiteindelijk mail gestuurd maar daar tot op heden geen reactie op gehad. Vervolgens via kopers bescherming van etrusted geld terug gekregen. Het ging uiteindelijk om een paar euro die ik terug gekregen heb maar ging om het principe. Was netter geweest als combitools dit zelf opgelost had. Een excuus/verklaring/antwoord was mij meer waard geweest dan door paar euro van kopers bescherming.
6 sep 2023
Komen (aflever)afspraken niet na, zoals je in de vele reviews kan lezen en nemen telefoon niet op en beantwoorden mails niet. Dus gewoon ergens anders bestellen. Oh, volgens de algemene voorwaarden kun je voor klachten terecht bij het keurmerk voor webshops, maar daar zijn ze helemaal niet bij aangesloten.
11 okt 2023

Frees blijkt te goedkoop & wordt niet geleverd

Makita Frees prijs op site blijkt te goedkoop. Nadat internet te hebben uitgezocht, bestel ik de Makita 3712 en krijg netjes de order / bestelbevestiging. Dag erna blijkt hun prijs niet goed te zijn, wordt de koop ontbonden & “mag” ik een nieuwe bestellen voor de nieuwe, hoge prijs.
16 nov 2023

Gewoon slecbt

Verzending laat op zich wachten terwijl er staat direct verzonden. Nu 5 dagen verder en nog geen verzend bevestiging. Telefoon wordt niet opgenomen en op e-mail wordt ook niet gereageerd.
7 jun 2023
Niet duidelijk wanneer de leverdatum is. Tevens aangeven dat het pakket aan de post is mee gegeven terwijl ze daar van niks weten. Waardoor er geen duidelijkheid is over de leverdatum

Levertijd

Bestel vrijdag ochtend een product wat op voorraad is en wanneer ik op dinsdag vraag wanneer ik mijn bestelling kan werwachten als reachtie krijg op zijn vroegst vrijdag of maandag
14 jul 2023

Artikel op “voorraad”

Als een artikel volgens de webshop op voorraad is, verwacht je een snelle levering. Telefonisch is de webshop niet bereikbaar. De telefoon wordt gewoon niet opgenomen.
4 okt 2023
als jullie aangeven dat een produkt op vooraad is dan graag de volgende dag of 2 dagen erna leveren nu op zarerdag besteld was belooft woensdag nu nog steeds niets
13 jul 2023
Na mijn bestelling van 09/07/2023 tot op heden nog bericht van verzending per mail gekregen. Contact en opvolging moet veel sneller en beter gebeuren !!!!!!
14 nov 2023
Als eerst een feedback sturen zonder dat je je bestelde artikel hebt gekregen... Beetje dom en zeeeeerrrrr onverstandig.
21 aug 2023
Je hoort al 3 dagen niks meer na dat je een bestelling doet waarbij ze vermelden dat het een voorraad artikel is
14 dagen geleden besteld nog niets ontvangen geen reactie op email en telefonisch niet te bereiken