combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.526 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

1 aug 2023
Ondanks dat het bestelde artikel op voorraad was, na bijna een week nog steeds niks ontvangen.
Producten zijn goed maar ze zeggen volgende dag bezorgd en dat is me nog niet gebeurd.
23 jul 2023
Mails worden niet beantwoordt, telefoon wordt niet opgenomen, slecht geregeld dus
16 jun 2023
Onbetrouwbare levertijd, zou op voorraad zijn maar na een week nog geen reacti
11 jul 2023

Combitools mogelijk onbetrouwbaar

Telefoon opnemen. Produkt opsturen of communiceren.
24 jul 2023
Telefonisch onbereikbaar
31 okt 2023
Helaas geen bestelling opgestuurd naar mijn adres. De bestelling bleef op verwerken staat. Na div malen telefonisch proberen om contact te krijgen werd de telefoon opgenomen. De bestelling was op korte termijn niet te leveren. Het aankoopbedrag heb ik terug gevorderd. Nu nog wachten wanneer het teruggestort wordt. Ik kan het niet mooier maken. Jammer. Grt, J .P.
15 jul 2023

Mooie producten en goede prijzen maar verzending en verpakking moet beter

Mooie producten en goede prijzen. Verzending duurde helaas langer dan beloofd. Ook was de zending verstuurd in de orginele doos van het apparaat. Behalve dat dit minder stevig is, is dit ook meer diefstalgevoelig en ziet de doos (die ik er meestal bij bewaar) er niet meer uit (onder de stickers, krassen en deuken).
20 mei 2023
Doe wat je zegt te zullen doen en kom niet met verhalen dat de voorraad in eens op is maar dat men vergeten is de website bij te werken. Nadat dit excuus is aangevoerd staat er nog steeds dat er voorraad is. Waardeloos.
5 nov 2023
Levering zeer traag. Donderdag (week na bestelling) gebeld, eea zou vrijdag verzonden worden. Zondag nog steeds niets ook geen track and trace... Drukte prima maar ciommuniceer juist, komt erg onbetrouwbaar over.
Makita knabbelschaar besteld, volgens de site op voorraad, langer dan een week moeten wachten op levering. Totaal niet op de hoogte gehouden, over de status van de bestelling.
29 okt 2023
Waarom stuur je als bedrijf een vraag voor feedback over een zgn. geleverd product, als dat product nog geleverd moet worden? Onbegrijpelijk en reuze irritant!
HO
Herman O.
Hengelo
11 sep 2023
Ik heb afgelopen week een set gekocht en er is een fout art geleverd. Bellen is niet mogelijk, nemen niet op. Mail niet op gereageerd. Baal er echt van.
20 sep 2023
bestelling nog niet ontvangen, wordt ook niet op de hoogte gehouden, voortgang van bestelling . mvg Vincent Ouwerkerk onderhoudsbedrijf v.ouwerkerk
31 aug 2023

Op zondag besteld, pas op woensdag bezorgd.

Op zondag besteld, pas op dinsdag verstuurd door CombiTools, dus pas op woensdag met PostNL bezorgd. Direct versturen zou veel accurater zijn.
Duidelijker aangeven wanneer een bestelling te verwachten is. Als iets niet op voorraad is, begrijp ik dat t langer kan duren.
Zondag besteld . Gisteren maar ff gebeld, en zou gisteren worden verzonden. Maar nog geen bevestiging van versturen
6 okt 2023
Helaas 1 ster omdat ik na 4 werkdagen nog niet een bericht heb ontvangen wanneer me spullen zullen binnen komen
5 nov 2023
Nog niks ontvangen, ook geen verwachte levertijd. Hoop spoedig te horen wanneer ik mijn pakket kan verwachten.
22 okt 2023
Ik heb mijn product nog niet ontvangen na 5 dagen. Heb contact gezocht met de firma, maar geen reactie.