Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.597 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

22 okt 2023
Mooie zachte stof van de longsleeves. Goede kwaliteit en mooie prints. Blij kind en blije mama.
29 sep 2023
Kleding zag eruit zoals op de website, mat klopt ook. Goede kwaliteit blijft netjes in de was!
4 aug 2023
Netjes verpakt en ondanks dat ze op site aangeven langere levertjes te hebben togh snel binnen
MG
3 aug 2023
Leuke website - prima kwaliteit - duidelijke mails met opvolging bestelling - snelle levering
29 jun 2023
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Goede kleding voor niet al te hogen prijzen.
17 mei 2023
Netjes en snelle verzending. Leuke collectie kinderkleding die je eindeloos kunt combineren.
Altijd top! Mooie kleding, goede kwaliteit, goede prijs en snelle levering. Wij zijn fan!
6 aug 2023

Top!!

Snelle levering...super prijzen in de sale...artikelen zoals beschreven..gewoon top!!!
1 jul 2023
Super leuke kleertjes voor mijn zoontje binnen gekregen! Echt leuk en mooie kwaliteit!
1 nov 2023
Altijd even leuke kleertjes. Ze houden zich super goed. Betrouwbare, snelle levering.
2 aug 2023

Top!

Fijne service. Goede kwaliteit en fijne maten voor lang en slanke meid:) tot product!
Mooie collectie ieder seizoen! Snelle en goede levering, ook goede klantenservice.
27 sep 2023
Leuke kleding, word wel vaal als je het vaak wast, maar gaat niet makkelijk kapot
4 jun 2023
Er was iets niet goed gegaan met me bestelling en dit werd super netjes opgelost
Antwoord van Koko Noko
Super bedankt voor je review! We balen dat er een probleem was met je bestelling, maar we zijn blij dat we het netjes hebben kunnen oplossen. Jouw tevredenheid is voor ons ontzettend belangrijk, dus als je in de toekomst nog vragen of problemen hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals dank voor je vertrouwen in ons! Liefs, Team Koko Noko
18 okt 2023
Mooie producten en prima service. Omruilen sale artikel een tikkie om slachting.
8 okt 2023

Super!

Snelle (GRATIS) verzending, zorgvuldig verpakt. Mooie, net blijvende, kleding!
2 aug 2023
Heel snel reactie en het beloofde pakketje direct opgestuurd. Heel blij mee!
20 jul 2023
Mooie kleding, goede kwaliteit. Precies als op de foto en super snel in huis
16 mei 2023
Snelle levering, duidelijke communicatie over het verloop van de bestelling.
4 mei 2023
Favoriete jeans voor onze dochters. Snelle levering en goede aanbiedingen.