Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.597 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

4 aug 2023

Mooie broeken levering zou wat sneller kunnen

Zaterdag besteld en donderdag verstuurd. Stond aangegeven dat het wat langer kon duren ivm. de sale maar nergens echt een indicatie. Verder lijken het fijne broeken zijn op de groei gekocht. Zien er goed uit!
5 aug 2023
Hele fijne broekjes, tijdens de sale ook nog eens voor een fijn prijsje. Verzending was niet heel snel (maar geen probleem) want kreeg de uitnodiging voor de review al voordat het verzonden was
30 jun 2023
Leuke producten. Levertijd was inderdaad wel langer dan normaal vanwege de sale. Gratis retourneren zou wenselijk zijn, geeft betere service, maar in dit geval niet nodig geweest.
6 mei 2023

Achteraf betalen

Als je ‘achteraf betalen’ doet, wordt je bestelling pas verstuurd als je hebt betaald. Daardoor was het t-shirt wat ik bestelde niet meer aanwezig. De broeken gelukkig wel.
altijd supermooie kleding, dat perfect valt zoals op de foto's, maatjes zijn ook heel realistisch wat maakt dat ik nooit moet twijfelen welke juist te kopen! ik heb een FAN!
2 aug 2023
Hele leuke kleding voor onze jongens met een super goede kwaliteit. De pasvorm is altijd goed en de kleding blijft mooi, ook na vaak wassen.
10 nov 2023

Mooie collectie

Dag later al geleverd, wat heel snel is.Prachtige collectie met veel keuze voor jongens.Wij zijn alvast fan! Prijs kwaliteit is echt top!
28 jul 2023
Prachtige kleding voor de kids! Bij Koko Noko slaag ik eigenlijk altijd. Kleding blijft mooi en ze hebben mijn pakket snel verzonden.
3 okt 2023

Fijn merk!

Redelijk bestelbedrag voor gratis verzending, snel verzonden, netjes verpakt en bestelde items zoals verwacht. Stoer en leuk merk!
29 jun 2023
Ik vind de stof erg prettig super stretch erg makkelijk aantrekken, bij de Kids en stoffen blijven mooi ook na langdurig dragen
22 okt 2023

Goede eerste ervaring

Snelle verwerking, pakje snel ontvangen. Duidelijk en makkelijk shoppen/betalen. Kwaliteit van de jas is niet top maar wel goed.
MS
Mandy S.
Nunspeet
7 okt 2023
Ben een razend enthousiast koper van koko noko, helaas draagt onze bengel deze winter maarlt 140 , hoe moet dat nu volgend jaar?
Leuke kleren, snelle levering. Dik tevreden. Ook de nieuwsbrieven zijn leuk om te lezen vol leuke tips om met je kind te doen
JR
Jordy R.
Maastricht
19 okt 2023
Superleuke kinderkleding, kwalitatief goed tegen nette prijzen. En een pluspunt gratis verzenden vanaf 20,- euro in NL.
19 sep 2023

Mooie kleding, snelle verzending

Mooie, kwalitatief goede kleding met een pasvorm die voor mijn kinderen perfect is! De levering is ook altijd erg snel.
11 aug 2023
Mooie kleding. Pasvorm is goed. Het nadeel bij de jeans broek is, dat het labeltje (logo) na 2 x dragen los gaat.
10 aug 2023

Top merk!

Goede kwaliteit producten voor een goede prijs. Vooral de broeken hebben voor onze zoon een fantastische pasvorm!
15 jun 2023
Goede site/info, duidelijke mooie foto's..hele goede kwaliteit kleding...gratis verzenden..gewoon TOP!
Antwoord van Koko Noko
16 jun 2023
Fantastisch! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je onze site, duidelijke mooie foto's, kwaliteit van kleding en gratis verzending waardeert. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Liefs, Team Koko Noko
Pasvorm is altijd zo goed van koko noko broeken. Mijn zoon past deze het beste en staan het mooiste
AH

Geweldig

Fijne site, duidelijke mails, mooie kleding die onze zoon mooi staat (lang en slank met lang romp).