Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.597 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

AK
arda k.
Heerhugowaard
3 feb 2024
Snel en keurig geleverd
Kwaliteit
24 feb 2024
De jas die ik had besteld bleek een defecte drukknoop te hebben. Koko-noko heeft dat snel en naar tevredenheid opgelost

Mooi merk en snel geleverd

Mooie kleertjes, goede kwaliteit en pasvorm en snel geleverd

Mooie kleding en snelle bezorging

Snel bezorgd en leuke kleertjes voor een goede prijs.

Mooie kinderkleding voor een goeie prijs

Goeie keus, goeie prijzen, snelle verzending.
SV
Fijn merk mooie kwaliteit en valt goed
trage bezorging. Vervelende veel en vervelende emails over dat je ergens naar hebt gekeken. Producten zijn soms van matige kwaliteit.
Antwoord van Koko Noko
Beste Germa, Dank je wel voor je eerlijke feedback. We vinden het jammer dat de bezorging wat langer duurde en je te veel e-mails hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ook balen we ervan dat sommige producten niet aan de verwachtingen voldeden. Laat ons alsjeblieft weten om welke producten het gaat, en we zoeken graag naar een passende oplossing. En natuurlijk, als je ooit hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Liefs team Koko Noko
Weet niet waar het aan lig maar nog niks ontvangen
Antwoord van Koko Noko
Dank je voor de recensie. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat ze het aan het onderzoeken zijn voor je. Zij gaan het voor je oplossen!
11 aug 2023

Mooie broeken, mooie prijs.

Super goede klantenservice!!

Mijn bestelling was door de bezorger voor de deur gezet terwijl ik niet thuis was en bij thuiskomst was het pakket weg. Koko Noko heeft mij super goed geholpen met welke stappen er ondernomen moesten worden. Wat een toppers daar!!
2 mei 2023

Goede kwaliteit...leuke designs en…

Goede kwaliteit...leuke designs en jeans zijn extra smal en lang..perfect voor mijn zoontje...en gratis levering vind ik ook fijn...waardoor ik toch vaker aan kokonoko denk en bestel via de website! Top dus..ga vooral zo door
3 aug 2023

Mooie kleding op overzichtelijke webshop

Overzichtelijke webshop. Kleding is van goede kwaliteit met de juiste maten die overeenkomen met de pasvormen van onze kinderen. Voor onze dochter meisjesachtig en mooie prints en voor onze zoon jongensachtig.