UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec. 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep. 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Supersnelle levering. Moet de huismerkcartridges nog gebruiken, dus kan hier nog geen beoordeling over geven.
5 feb. 2024
Absoluut de scherpste prijs. Al vaker daar gekocht. Werk prima nooit eerder storingen gehad. Echte aanrader.
5 feb. 2024
Bedankt voor deze super review! We zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
JS
Jan S.
Uithoorn
4 feb. 2024
Inmiddels vaste klant voor mijn Epson inkt cartridges van het huismerk. Werken goed en zijn goed betaalbaar.
5 feb. 2024
We willen u bedanken en wat fijn te horen dat u een vaste klant van ons bent. Met kleurrijke groet, Desirée
Gemakkelijk zoeken en eenvoudig betalen. Snelle levering duidelijk info omtrent afzenden van de verpakking.
Een heel mooi compliment! Dank u wel. Met kleurrijke groet, Desirée

Uitmuntende service.

De service is geweldig.,vooral als het product niet werkt doen ze er alles aan om de boel werkend te maken.
Heb enkele keren inkt besteld ben zeer tevreden met de aflevering van de bestellingen en goede service top
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Dank u wel voor deze top review! We wensen u namens het hele team dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Klanten zelf laten kiezen welke kleur ze extra willen hebben . Ik heb namelijk al 10 zwarte op vooraad :-(
Eindelijk een huismerk cartridge die werkt op mijn printer! Snelle levering! Vooralsnog nog geen minpunten
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is super te horen. Mochten er minpunten zijn dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
25 jan. 2024
Vaak aanbiedingen met scherpe prijzen en snelle levering. Ben al jaren klant en naar volle tevredenheid.
26 jan. 2024
Heel erg mooi dat u al jaren bij ons uw inkt besteld. Belangrijker dat u tevreden bent. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
PP
Snelle levering, gunstige prijskwaliteit goed een aan rader. Is dit ook te leveren in foto kwaliteit.
8 feb. 2024
Prima website en redelijke prijzen, ook snel geleverd. Helaas niet geleverd op de gewenste leverdatum.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw vijf sterren score! We proberen altijd de volgende dag te leveren, jammer dat het bij u niet gelukt is en hopen u dan toch wel weer terug te zien. Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
31 jan. 2024
De snelle en goede afwerking. En de afwerking van een foutje werd meteen goed opgelost. Dank hiervoor.
1 feb. 2024
Wat ontzettend goed te lezen dat u zo spoedig en goed geholpen bent door mijn collega's van de klantenservice. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet Linn
29 jan. 2024
De uiterst vriendelijke mail en telefonisch contact, waarin meegedacht wordt het probleem op te lossen

Inktcartridges

Vandaag besteld en meteen de volgende dag geleverd. Heel fijn als je de cartridges direct nodig hebt.
4 feb. 2024
De bestelling was goed niks mis mee mooi ingepakt
5 feb. 2024
Bedankt voor uw geweldige review, ook namens de inpakkers! Met kleurrijke groet, Desirée
28 jan. 2024
Mogelijk beter doen? Dat doen jullie al, goede service, afspraken nakomen, cartridges prima in orde
23 jan. 2024
Goede service, vriendelijke medewerkers. De kwaliteit van het geleverde product moet ik nog testen.
24 jan. 2024
Dank voor deze mooie beoordeling, hier kunnen we als team alleen maar erg tevreden over zijn. Fijn te lezen dat we u goed geholpen hebben. Kleurrijke groet, Erik

Prima shop

Retour sturen is fijn geregeld. Acties zijn goed. Website is goed overzichtelijk en toegankelijk.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor dit geweldige compliment! Hopelijk zien we u terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée

Snel geleverd en kwaliteit

Snel geleverd en cartridges Huismerk Brother LC-123 multipack (zwart + 3 kleuren) printen perfect
GS
Gerda S.
Papendrecht
1 feb. 2024
Het maken van een bestelling ging goed de uiteindelijke levering is altijd met DHL een verrassing
2 feb. 2024
Mooie beoordeling dank daarvoor. We hebben gezien dat uw bestelling de volgende dag bij u is afgegeven gelukkig. Dus verrassing. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik