UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.933 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

7 jul 2024
Het lukte mij aanvankelijk niet, maar door de telefonische hulp ging het prima
8 jul 2024
Super! Heeft u vragen of problemen, onze klantenservice staat voor u klaar! Met kleurrijke groet, Desirée
Ze doen wat zeggen en zeggen wat ze doen. En de service/nazorg is geweldig.
Snelle levering, vlot verlopen retourprocedure (vanwege fout bij bestelling)
telefonisch contact en en is mijn probleem met de printer adequaat opgelost
DD
Dammy D.
IJsselstein
11 jul 2024
Snelle levering. Voldoet helemaal aan hetgeen op de website staat vermeld.
Snelle levering en prima catridge. Gaf geen problemen in mijn HP printer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
⭐⭐⭐⭐⭐ dank voor de mooie 5 sterren beoordeling. Super te lezen dat u tevreden bent en weer goed kunt printen. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
4 jul 2024
Vandaag besteld, morgen in huis.Klopt helemaal, dus snelle service, toppie
5 jul 2024
Bedankt voor deze TOP review! Goed te horen dat u tevreden bent en we zien u dan ook graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
11 jul 2024
Goede leveringsvoorwaarden voorwaarden Voor mij gebruikt prima kwaliteit
12 jul 2024
We willen u bedanken voor uw geweldige compliment! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
9 jul 2024
De snelle service en uiteraard de uitstekende website voor het bestellen.
3 jul 2024
Doen precies wat ze toezeggen. Lage prijs tegen een goede kwaliteit.
4 jul 2024
WAUW! 5 sterren! Dank voor deze mooie beoordelingen! Goed te horen dat u onze prijs en goede kwaliteit weet te waarderen. Veel printplezier en graag tot een volgende keer! Met kleurrijke groet, Ton
2 jul 2024
Vriendelijk geholpen , ook als je een verandering wilt in je bestelling
2 jul 2024
We willen u bedanken voor uw mooie beoordeling. We staan voor u klaar voor vragen en problemen. Met kleurrijke groet, Desirée
3 jul 2024
na een periode van weinig activiteiten nu weer gestart en ben tevreden
4 jul 2024
Wat een mooie 5 sterren beoordeling! Dank u wel! Hier worden ook wij vrolijk van! Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Ton
Klantenservice reageerde zeer adequaat toen ik een mailtje stuurde.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor dit mooie compliment! Onze klantenservice staat graag voor u klaar. Met kleurrijke groet, Desirée
JR
J.H.E. R.
Amsterdam
Prima product (Canon cartridges), zeer voordelig, snelle verzending.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze beoordeling! Een mooi compliment waar we blij van worden. Met kleurrijke groet, Desirée
MH
Mark H.
Enschede
13 jul 2024

Zeer tevreden

Eenvoudig zoeken, makkelijk bestellen, goede prijs en snel geleverd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super! U blij, wij blij. We wensen u dan ook veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
4 jul 2024
Snelle levering en dito informatie over de bestelling en levering.
Ik werd redelijk snel geholpen, en probleem was ook snel opgelost
10 jul 2024
Uitstekende producten tegen scherpe prijzen. Snelle service, top.
11 jul 2024
Dank voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat u onze producten en scherpe prijzen weet te waarderen. Veel printplezier en graag tot een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
1 jul 2024
Prima website Goed en duidelijke jk bestel proces Snelle levering
2 jul 2024
Fantastisch! We wensen u namens ons hele team dan ook heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
zeer snelle levering, verpakking zou nog iets beter mogen/kunnen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw feedback! We hopen u weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée