UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Super

Kwaliteit voor goede prijs! Deze webshop is aanrader!Heel tevreden! De klantenservice is ook top! ⭐⭐⭐⭐⭐
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
👍👍👍 Erg fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten, de prijs, website en klantenservice. We krijgen van u zelfs 10 sterren. SUPER bedankt. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
De makkelijke ende éénvoudige toegankelijkheid van U producten zijn prima geregeld!! Vrg.J.P.Dahlhaus
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is een heel mooi compliment! Dank u wel en we zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
1 inkt soort werkte niet naar behoren, 123inkt stuurde kosteloos nieuw exemplaar. Nu werkt het wer goed.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! Wij zijn uwcartridgewinkel.nl!! Wij bieden deze service naar onze klanten toe. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée

Toner laserprinter.

Zeer snelle levering via DHL en product is perfect. Ook een zeer ruime keuze aan artikelen. Aanrader👍

Betrouwbaar

Snel, redelijke prijs en je wordt constant op de hoogte gehouden van de verzending van je bestelling.
Al jaren klant en altijd goede kwaliteit inkt goed geprijsd en goede en snelle bezorging, ga zo door!
Gunstige prijs/kwaliteitverhouding voor de cartidges van onze brother laserprinter en snel geleverd
U blij, wij blij! Bedankt voor deze beoordeling. Met kleurrijke groet, Desirée
Goed verpakt en de cartridges extra verpakt. Helaas geen retourenveloppe om de oude terug te zenden.
BD
B.K. d.
Wâlterswâld
Besteld en de volgende dag in huis. Eerst even opstart problemen , ná herplaatsen deed ie het weer.
Vooraf contact opgenomen ivm aanschaf huismerk en daar werd positief op gereageerd en ook nog snel
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Een super beoordeling waar we blij van worden! Dank u wel. Met kleurrijke groet, Desirée
13 apr 2024
Prima verzending. Super hulp bij niet werken van nieuwe cartridge en goede oplossing van probleem.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top! Wat super te horen dat u zo tevreden bent. We zien u graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles goed en snel geleverd. ook voordelig alleen jammer bij kleine bestelling hoge verzendkosten.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze mooie review. Onder de €40 euro betaald u inderdaad verzendkosten. We hopen u dan toch weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Betrouwbaar, snelle levering, kwalitatief goede cartridges, super fijn bedrijf, al jaren klant.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor dit mooie compliment! Goed te horen dat u een vaste klant van ons bent en we zien u dan ook graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles perfect en op tijd. Echter altijd eerst even rommelen voordat ze werken met de HP printer
JO
Jan O.
Amsterdam

Uw vertrouwen waard.

Kiezen, bestellen en betalen in eigen vertrouwde bankomgeving gaven mij een vertrouwd gevoel.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden! We hopen u dan ook weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Ja super snelle leveringen inclusief een gift een ook belangrijke aanwijzingen meegeleverd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
5 *****! Wat een mooie beoordeling heeft u ons gegeven. Dank daarvoor! En inderdaad, bij veel HP-printers is het belangrijk om de updates uit te zetten. Hierdoor wordt een juiste, lange werking van de producten gegarandeerd. Met kleurrijke groet, Ton
een beschrijving bij voegen hoe der cartridge te installeren. Dat is bij mij niet goed gegaan
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hoe cartridges te installeren staat in de gebruiksaanwijzing van uw printer. Mocht u deze niet meer hebben dan kunt u die altijd op onze website terug vonden en downloaden. Hopelijk lukt het u dan wel, maar anders vernemen we graag van u. Kleurrijke groet, Erik
NP
N P.
Geleen Niederlande
Goede ervaring. Aantrekkelijke prijzen en snelle levering. Zeer tevreden. Bestel.hier vaker.
HD
Hans d.
Barendrecht
wat kan je nou beter doen? ik bestel iets en het wordt geleverd. Je kan toch weinig anders.
Geweldig! We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
snelle levering, de cartridges worden herkend door de printer, te zien na verloop van tijd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige review! We wensen u namens ons hele team veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée