UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

7.610 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.063 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

RD
Ruud D.
Drenthe
Duidelijke webshop. Snelle keuze mogelijk. Gratis verzending. Volgende dag geleverd. Voor herhaling vatbaar.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Een heel mooi compliment waar we blij van worden. Heel erg bedankt en veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
6 okt 2024
Manier van verpakken is geweldig. Past door de brievenbus en jullie prijs/kwaliteit is heel erg vriendelijk.
7 okt 2024
Wauw! Wat een geweldig compliment, dankuwel. Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Goede prijzen vergeleken met 123 inkt.nl,die beweert goedkoper prijs garantie te bieden wat niet waar is!
29 sep 2024
Eerste keer besteld, gaat makkelijk. Snel thuis. Goede prijs! Binnenkort weet ik meer over de kwaliteit.
30 sep 2024
Wauw! Nu al een geweldig compliment over onze shop. We wensen u alvast veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
4 okt 2024
Makkelijk bestellen, volgende dag in huis. Prima is ook de mogelijkheid het aflever moment aan te geven.
7 okt 2024
Super! We proberen het voor onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Uiteraard kunt u dan ook kiezen voor een gepast moment om te leveren. We wensen u dan ook heel veel printplezier toe en zien u graag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
Via de chat vriendelijk geholpen met een vraag, het product was snel geleverd! En voor een goede prijs!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Fantastisch! U kunt ons op werkdagen bereiken via chat, mail en natuurlijk telefonisch! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
8 okt 2024
Doordat er geen bezorg kosten werden berekend. Heb ik nieuwe cartridge besteld. En ze waren snel binnen
6 okt 2024
Snelle reactie als toner niet werkt, volgende dag nieuwe toegestuurd. Goede service. Denken met je mee.
7 okt 2024
Bedankt! We proberen onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan en mee te denken in oplossingen. Goed te horen dat u dit waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée
JJ
J. J.
Venlo
4 okt 2024

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering en enorm gewaardeerde bijlage betreffende up-dates van printerfabrikanten!

Prompte bezorging

Prompt bezorging. Geringe korting en soms: geen verzendkosten. Belangrijk bij de kleine gebruiker!
8 okt 2024
Dank u wel voor deze mooie woorden! We hebben leuke acties die ook voor particulier gebruik interessant zijn. Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
26 sep 2024
Snelle levering en betaalbaar voor iedereen. Goedkoop geprijsd en doet wat het moet doen, printen 😁
27 sep 2024
Wauw! Vijf sterren waar we heel blij mee zijn! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
TM
Toos M.
Haalderen
snelle levering , als afgesproken vandaag besteld morgen in huis. Maar her wrd op de stoep gelegd.
MP
Maurits P.
Alblasserdam
6 okt 2024
Snelle en correcte levering. De kwaliteit kan ik nog niet beoordelen. Voor het eerst hier besteld.

Prima!

Passende verpakking (geen enorme doos voor kleine inhoud) en snel geleverd tegen een prima prijs.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze prima score! We zorgen voor een juiste verpakking en levering van uw bestelling. Goed te horen dat u dit waardeert! Met kleurrijke groet, Desirée
Goede service en geen problemen met terug sturen van verkeerd bestelde en geopende inktcartrigde.
23 sep 2024
Werkt ondanks niet origineel en goedkoop,alleen de scan optie van printer wil niet meer werken!!

Uitstekend.

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs. Werkt goed met printer Canon i-SENSYS LBP2900.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Een uitstekende review, bedankt hiervoor! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée

Snelle afhandeling en reactie.

De reactie nadat bleek dat Dhl een fout had gemaakt. Natuurlijk ook de snelle afhandeling.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor uw review. We denken met u mee in oplossingen en lossen dit zo snel mogelijk voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
23 sep 2024
Snelle levering en goedkoop en zal de volgende keer hier zeker weer een bestelling plaatsen.
24 sep 2024
Top! We zien u weer heel graag terug in onze webshop. Met kleurrijke groet, Desirée
24 sep 2024
Snel besteld voor printer voor mij en me vader! Helemaal top alles werkt als nieuw bedankt!
25 sep 2024
Top! Goed te horen dat u en uw vader weer kunnen printen. We zien u graag weer terug. Met kleurrijke groet, Desirée