UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
UwCartridgeWinkel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij UwCartridgeWinkel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

4.029 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 aug. 2022
Ik had al ervaring met UwCartridge.nl vanwege de aanschaf van huismerk cartridges. Dat beviel erg goed. Ik moest nu een nieuwe printer aanschaffen en wilde het huismerk blijven gebruiken. Ben enorm goed geadviseerd via whatsapp, er werden meerdere merken aangeraden. Heb uiteindelijk voor Epson gekozen (2 zelfs). Die bleek bij henzelf te koop te zijn. De Epsons waren heel makkelijk aan te sluiten en printen als een tierelier! Bovendien kreeg ik de korting naderhand teruggestort (ik was vergeten de kortingscode in te voeren). Niets dan lof dus!

Nu de tweede keer bestelling gemaakt en twee keer de cartridges weg gegooid. Er staat op de verpakking negeer melding van je computer, druk gewoon weg, na 4 á 5 keer gaat het gewoon, maar op mijn printer werken de cartridges gewoon niet, misschien ligt het aan mijn printer met deze cartridges want na twee dagen alles proberen bij een andere cartridges (ook namaak) besteld en hup in één keer werkte ze als echte HP cartridges. Sorry dames en heren, maar voor mij, klaar.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

vlotte afhandeling klopt allemaal wat er in de advertentie staat WIJ GEVEN HET DOOR
Prima! Duidelijke omschrijving, snelle wijze van bestellen en snelle levering, top!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze geweldige beoordeling met alleen maar complimenten! We wensen u veel printplezier toe en hopelijk tot een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Linn
31 okt. 2022
Ontving een mail met een interessante aanbieding. Besteld, de volgende dag in huis.
1 nov. 2022
Super te lezen dat het zoals beloofd de volgende dag bij u is geleverd. Dank voor deze top score! We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
Prijstechnisch een heel goede score evenals de totale afwikkeling! Ga zo voort!!!
8 nov. 2022
Qua levering goed verlopen. Ben nog benieuwd naar de kwaliteit van de cartridges.
8 nov. 2022
Hartelijk dank! We wensen u alvast veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Vandaag besteld en morgen in huis. Snelle en Prima service Zeker aan te bevelen.
8 nov. 2022
Goed contact en als het niet duidelijk is krijg ik persoonlijk een telefoontje.
8 nov. 2022
Dank u wel voor deze beoordeling! We helpen onze klanten graag en vinden persoonlijk contact dan ook erg belangrijk! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
29 okt. 2022
Huismerk uitleg beter maken omdat er andere modelnummers van de printer op staan
13 nov. 2022
Verzendproces functioneel en correct. Aantrekkelijk qua prijs tonercartridge.
10 nov. 2022
goede prijs kwaliteit verhouding, goede service en heel klantvriendelijk !
10 nov. 2022
Dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling. Goed te lezen dat u onze prijs/kwaliteitsverhouding kunt waarderen! Maar de kers op de taart is toch wel dat te spreken bent over onze klantvriendelijkheid! Daar worden wij nu ook vrolijk van! Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Ton
snel geleverd, geen verzendkosten , 1 gratis ,en goedkoop ,werkt perfect
Wederom een snelle levering en reactie nadat ik een vraag gesteld had.
Cartridges goede kwaliteit en super hoe de cartridges vervoerd worden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Dank u wel voor deze 5*****! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Netjes verpakt en geen open gewerkte cartridge. Meteen geen strepen.
1 nov. 2022
snelle levering en al jaren een goede kwaliteit en leuke aanbiedingen
1 nov. 2022
Hartelijk dank voor deze super beoordeling en mooie complimenten! We zijn blij met een tevreden en terugkerende klant zoals u :D Met kleurrijke groet, Linn
13 nov. 2022
zeer snel geleverd fijn bedrijf ,ga zeker in toekomst weer bestellen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is super om te horen! We zien u graag in de toekomst weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée
1 nov. 2022
Snelle levering en past in de brievenbus. 2 x set van 4 cartridges.
1 nov. 2022
Hartelijk dank voor deze mooie 4 sterren beoordeling. Fijn te lezen dat u het snel heeft ontvangen, zoals beloofd. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
31 okt. 2022
Goed ontvangen maar waarom niet met post.nl past in de brievenbus.
Snelle levering en zonder installatie problemen werkt de cartridge
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Geweldig! Bedankt voor deze goede 4 sterren beoordeling. Met kleurrijke groet, Linn
De verzending is snel en de kwaliteit van de cartridges zijn goed.