UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Perfect bedrijf

Bij iedere vraag een goed antwoord. Meedenkend en coulant. Een bedrijf om trots op te zijn.
Altijd netjes en op tijd geleverd. Vragen worden goed opgepakt, klachten netjes afgedaan.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top dat u tevreden bent over UwCartridgeWinkel.NL, we doen als team elke dag ons best om voor u klaar te staan. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik

Perfecte cartridges

Prima cartridges. Snelle levering, keurig verpakt en de beste prijs. Absolute aanrader
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
TOP, bedankt voor deze 5 sterren beoordeling. Hier werken we als team nou hard voor om deze score te krijgen en te behouden. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik.

Goed opgelost

Goed en makkelijk contact over defecte cartridge , opgelost door nieuwe, goedwerkende.
helemaal prima zo, snel geleverd, mooie korting, ik bestel de volgende keer weer hier.
CS
chris s.
oostwold
goed spul geen problemen met installeren plaatsen en het werkt en ook vlug geleverd
We willen u bedanken voor deze 5*****review! Met kleurrijke groet, Desirée
Grote keus, goed site, snelle levering en kwalitatief geen bijzonderheden, dus goed.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze mooie woorden! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Service zoals je mag verwachten, gewoon goed. Makkelijk bestellen en snel geleverd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top, top, top! Hier worden we als team erg blij van om te horen. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Kwaliteit cartridges is uitstekend, snelle levering, keurig verzorgd, helemaal TOP.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Fijn dat u de kwaliteit kunt waarderen, we blijven ons best doen. Kleurrijke groet, Erik.
Snel geleverd. Netjes verpakt. De cartridges werken goed. Niets op aan te merken.
Een top compliment! Bedankt en veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
9 mrt 2024

Top service

Geen beoordeling, gewoon goede service en snelheid en zelf bepalen voor ontvangst
Moet ze eerst uitproberen en hoe lang ik ermee kan printen. Maar ziet er goed uut
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is al een pluspunt! Bedankt voor deze review. We wensen u alvast veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Soepele ondersteuning, ook als het even niet de goede producten blijken te zijn
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Heel erg bedankt voor uw vijf sterren. Voor problemen en vragen mag u altijd contact opnemen, onze klantenservice helpt u graag. Met kleurrijke groet, Desirée
Prompte levering volgens afspraak en redelijk goede kwaliteit van het product.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een geweldige beoordeling! We willen u hiervoor bedanken. Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée

Heel goed

snel, duidelijk en met handige tips om huismerk cartridge te kunnen installeren
Perfecte levering, snel, correct, goed product, goede prijs, helemaal tevreden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Een tevreden klant! Daar worden wij vrolijk van! Dank u wel voor deze mooie woorden en 5 sterren! Met kleurrijke groet, Ton
Passende cartridge voor weinig geld. De bezorging zou nog iets sneller kunnen.
Makkelijk bestellen, snelle levering en heel goede ervaring met de cartridges
Een top compliment! Heel erg bedankt. Met kleurrijke groet, Desirée

milieuvriendelijke verpakking presentje

milieuvriendelijke verpakking, kon door brievenbus ,zelfs een presentje erbij
9 mrt 2024
Snelle bezorging, hopelijk zijn de kleuren goed, ik moet het nog uitproberen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze top beoordeling! Een mooie score waar we blij van worden. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée