UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.920 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

4 jul 2024
Ondanks dat ik 80 ben was alles simpel en doeltreffend te doen.
5 jul 2024
Super! Goed te horen dat onze webshop voor alle leeftijden gemakkelijk in gebruik is. We wensen u namens ons team heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée

Goede kwaliteit…

Inmiddels ervaren dat goede kwaliteit wordt geleverd. Ook snel.
13 jul 2024
Snelle levering, en de keuze om in de avond te laten bezorgen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Via de webshop kunt u uw bezorgmoment kiezen. Super handig! Met kleurrijke groet, Desirée
6 jul 2024
Top snelle verzending; netjes verpakt! Geen verbeterpunten 👍🏻
8 jul 2024
Een top score! Hier worden we als team blij van. Dank u wel! Met kleurrijke groet, Desirée
29 jun 2024
Snelle levering heb ze nog niet gebruikt maar ziet er goed uit
Snelle verzending, goede prijs en prima kwaliteit cartridges
28 jun 2024
Service bij defecte nieuwe cartridge. Wordt meteen omgeruild
3 jul 2024
Met een goede service kun je onderscheid maken in elke branche. Fijn te lezen dat u daar bij ons erg tevreden over bent. Als webshop vinden we dat dan ook erg belangrijk en geven we ook 10 jaar garantie. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
geen mening omdat ik geen ervaring heb met andere bedrijven
5 jul 2024
Snelle levering. Bestellen ging makkelijk. Scherpe prijzen.
1 jul 2024

Klasse

Zoals altijd: Snel en betrouwbaar voor een redelijke prijs.
13 jul 2024
Goede prijs en snelle levering. Cartridges netjes verpakt.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden. We wensen u namens ons team veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
29 jun 2024
Goede communicatie. Correcte aflevering en tijd door DHL
1 jul 2024
Bedankt voor deze mooie waardering van u. We zien u graag terug in onze webshop. Met kleurrijke groet, Desirée
27 jun 2024
op tijd geleverd. aantrekkelijke korting! alles voorradig
28 jun 2024
Snelheid en netheid. Brievenbus bezorging binnen 24 uur.
27 jun 2024
De kwaliteit van het inkt. Verhouding prijs/kwaliteit.
12 jul 2024
Elke keer weer een goed product, prijs en levering ook.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super, daar gaan we ook voor. Goed te horen dat u er zo tevreden over bent en blijft. Met kleurrijke groet, Desirée
9 jul 2024
Het advies hoe ik mijn printer weer aan de slag kreeg.
10 jul 2024
Bedankt voor uw beoordeling, fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Onze klantenservice staat altijd klaar om u te helpen. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik.
AS
A S.
Capelle aan den IJssel
7 jul 2024
Keurige ,nette en vlotte afwerking van mijn betelling
8 jul 2024
Bedankt voor deze mooie woorden! Natuurlijk zien we u graag terug in onze mooie webshop. Met kleurrijke groet, Desirée
JK
Jan K.
GENNEP
28 jun 2024
Mooi op tijd goede verpakking dus zonder beschadiging
5 jul 2024
Snelle levering prima prijs. Probleemloos in gebruik
5 jul 2024
We willen u bedanken voor deze mooie woorden! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée