UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mrt 2024
Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

NP
N P.
Geleen Niederlande
Goede ervaring. Aantrekkelijke prijzen en snelle levering. Zeer tevreden. Bestel.hier vaker.
HD
Hans d.
Barendrecht
29 mrt 2024
wat kan je nou beter doen? ik bestel iets en het wordt geleverd. Je kan toch weinig anders.
Geweldig! We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
22 mrt 2024

Perfect bedrijf

Bij iedere vraag een goed antwoord. Meedenkend en coulant. Een bedrijf om trots op te zijn.
snelle levering, de cartridges worden herkend door de printer, te zien na verloop van tijd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige review! We wensen u namens ons hele team veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Betrouwbaar, snelle levering en in ieder geval voor mijn printer de laagste inkt prijzen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling. Fijn te lezen dat tevreden bent over de levering en onze prijzen. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
Ben altijd blij met jullie producten en levering op tijd. Hartelijk dank. Ga zo door.
RV
Ron V.
Leerdam
1 apr 2024
Razend snelle levering. Prijs de beste! Product voortreffelijk, kortom: kan niet beter.
2 apr 2024
We willen u bedanken voor deze mooie woorden. Een beoordeling waar we trots van worden. Dank u wel! Met kleurrijke groet, Desirée
5 apr 2024

Snel, redelijke prijs en het constant op de hoogte houden van de staat van verzending
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Een uitstekende score! Bedankt en we wensen u dan ook heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
CS
chris s.
oostwold
23 mrt 2024
goed spul geen problemen met installeren plaatsen en het werkt en ook vlug geleverd
25 mrt 2024
We willen u bedanken voor deze 5*****review! Met kleurrijke groet, Desirée
Alles was prima geregeld Alleen de levering duurde een dagje langer dan aangegeven
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
TOP en super bedankt voor uw mooie beoordeling. Onze vervoerder heeft er inderdaad bij u een dag langer over gedaan dan nodig. Excuus voor dit ongemak. Ondanks dat wensen we u veel print plezier. kleurrijke groet, Erik
24 mrt 2024
Service zoals je mag verwachten, gewoon goed. Makkelijk bestellen en snel geleverd.
25 mrt 2024
Top, top, top! Hier worden we als team erg blij van om te horen. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Keurig geregeld allemaal, bestellingaanname , verzenden, en snelheid. Grt Wout(74)
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Bedankt voor deze mooie woorden en geweldige score. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée

Gemakkelijke en begrijpbare…

Gemakkelijke en begrijpbare internetsite, goede prijs en zeersnelle levering!
FV
François v.
Roosendaal /Nederland
Snel en goed geregeld en goedkoper dan degene die zegt de goedkoopste te zijn.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een mooie beoordeling! Dank u wel! Goed te vernemen dat u ons gevonden heeft en onze prijs/kwaliteitsverhouding weet te waarderen! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton

Snelle levering Toner laserprinter

Snelle levering van het product. Product voldoet perfect zoals omschreven is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze geweldige review! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Zeer positief. Gemakkelijk te bestellen en snelle ontvangst. Prima kwaliteit!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Mooie beoordeling erg bedankt daarvoor, we zijn blij te vernemen dat u zo positief bent over het bestelproces en de kwaliteit. Veel printplezier.3 Kleurrijke groet, Erik.
Snelle levering, goede produkten, bij een foutje ..binnen een dag opgelost.!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u voor de mooie 5 sterren beoordeling en inderdaad hebben we het snel kunnen oplossen. We wensen u veel print plezier en een kleurrijke groet, Erik
31 mrt 2024
Sneĺle levering, goede, duidelijke informatie en tijdig afgeleverd. Prima.
2 apr 2024
Een beoordeling om heel blij van te worden. Dankuwel! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
23 mrt 2024
Goede beschrijving wat ik wel of niet moest doen en kon meteen weer printen
3 apr 2024
Ik heb gebeld omdat ik dacht dat het fout was, maar alles was dik in orde,
4 apr 2024
Dank voor uw mooie reactie, en erg goed dat u even voor de zekerheid contact met ons heeft opgenomen, en dat we u gerust konden stellen. We wensen u veel print plezier, en een kleurrijke groet, Erik