Supspace.nl

722 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden722 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Ik bestel nu 3 jaar bij Supspace, en ben nog erg tevreden. Goede levering via Trunkrs, vaak interessante prijzen en de Pre Workout van jullie eigen merk is over de top! BSN no explode Edge werd ineens niet meer verkocht en zocht een vervanging. Ik gebruikte no explode vanaf het aller eerste begin en er was geen ander voor mij, Tot ik jullie leerde kennen. En het allerbelangrijkste, jullie hebben geluisterd en de smaken verbeterd, dus voorlopig blijf ik bij jullie en dat zal niet snel veranderen. Ik heb geen verkeerde ervaringen met Supspace !

27 jul 2023
bestelling met postnl kwijt Deze is intussen nog steeds niet toegekomen +10 dagen en het enige dat supspace zet is "sorry voor het ongemak". meer niets en ik ben loyaal klant dat maandelijks voor +€300 besteld Verder niets het is hopen dat mijn pakket ooit toekomt. ik krijg hier 0 info. met het warme weer kan de chokolade van de eiwitrepen onmogelijk nog goed zijn Intussen staat veel van de bestelling in korting en heb ik dus meer betaald dan ik het nu zou bestellen. Spijtig dat ze het weer op postNL schuiven als ze zelf de goedkoopste kiezen en dat hun klanten niet verder helpen. Vroeger was supspace nog de goedkoopste maar dat is nu ook niet meer het geval, ik keer terug naar mijn oude leverancier bodyenfit en bodysupplies.

Beoordelingen voor Supspace.nl

Anneke A.
Antwerpen
Top
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest! Hartelijk bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Team Supspace
PG
peter G.
Rotterdam zuid
PV
Petra V.
Enschede
Antwoord van Supspace.nl
Beste Petra, Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Team Suspace
Antwoord van Supspace.nl
Beste Julian, Bedankt voor je 5 sterren review! Met vriendelijke groet, Team Suspace
Antwoord van Supspace.nl
Beste Daan, Dankjewel voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Suspace
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Bedankt voor je 5 sterren review! Met vriendelijke groet, Team Suspace