Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

957 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.570 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

14 sep 2023

Veel onduidelijkheid omtrent levering

We hebben maar een deel van onze bestelling ontvangen. Ondertussen heb ik al 3x moeten bellen om te achterhalen of een deel van onze bestelling überhaupt verstuurd is. Nog steeds geen stap verder
14 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat het niet naar wens is verlopen. We hebben je collega telefonisch gesproken met verzoek om het op de mail verder op te pakken met je. We hebben je een mail gestuurd met betrekking tot deze review en je order. Zou je op deze mail willen reageren zodat we een geschikte oplossing kunnen vinden? Alvast bedankt voor je medewerking! Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn, neem gerust contact op met onze klantenservice.
14 aug 2023
We hebben een slot gekocht voor een auto trailertrailer die werd aanbevolen door 1 van jullie medewerkers maar deze is niet goed. Is voor een vrachtwagen trailer. Dus dat is wel erg balen.
15 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! We willen onze excuses aanbieden dat het slot we geadviseerd hebben niet past op de trailer die jullie gebruiken, dit verkeerde slot zullen we bij jullie op laten halen. Gelukkig is er inmiddels contact geweest met een van onze product specialisten, waardoor we beter advies hebben kunnen geven over het slot dat wel bij jullie trailer past, en dit slot zullen we zo snel mogelijk gaan leveren!
27 jul 2023
item is niet juist en anders dan besteld. lijkt erop verkeerd product geleverd. hierover gebeld en zou teruggebeld worden ivm opsturen juiste product. Heb hier niets meer van vernomen
28 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Hiervoor onze welgemeende excuses. Zojuist hebben we je telefonisch proberen te bereiken. Omdat we geen gehoor kregen hebben we je een mail gestuurd. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
24 jul 2023
25 besteld en betaald, 20 geleverd gekregen. Gebeld , niet bereikbaar op zaterdag. Gemaild …… geen reactie ontvangen na de eerstvolgende werkdag. We wachten dus nog op reactie .
26 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat het mis is gegaan met je bestelling. Hiervoor onze welgemeende excuses. Zojuist hebben we je telefonisch proberen te bereiken. Omdat we geen gehoor hebben gekregen hebben we een mail gestuurd. De oplossing komt zo snel mogelijk naar je toe! Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
1 sep 2023
artikel was niet wat beschreven stond is retour gestuurd maar krijg nu mails of het artikel bevalt verder een mail met bedankt voor de bestelling met een creditfactuur
7 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! We willen dit graag met je oplossen natuurlijk. Daarom hebben we je een mailtje gestuurd, zou je hierop willen reageren? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
11 aug 2023
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Post Nl geeft aan dat ze bezorgen, ik blijf thuis maar melden dan weer dat ze het niet hebben gehaald …. Waardeloos!!!!
14 aug 2023
Bedankt voor je review! We hebben begrepen dat er telefonisch contact met je is geweest deze morgen over de bezorging van bestelling 1000113351. Deze is retour bij ons gekomen omdat onze vervoerder niemand aantrof op locatie op de dag van levering. Normaal gesproken wordt er bij een niet thuis moment een briefje achtergelaten, zodat een nieuwe leverdatum afgesproken kan worden. Mocht dat niet gebeurd zijn, dan willen we hiervoor onze excuses voor aanbieden en zullen dit dan bespreken met onze vervoerder zodat we in de toekomst een betere service kunnen leveren! Als je vragen hierover hebt, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
12 jul 2023

Slecht

Na 1 week pas hoor ik dat ze niet weten wanneer ik mijn bestelling kan krijgen terwijl op de website staat dat ze volgende dag gaan bezorgen.
13 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend dat de levering niet helemaal gelopen is als verwacht. Gelukkig hebben we telefonisch contact met je gehad, zodat we konden uitleggen hoe het zit. Fijn dat we hier samen tot een gepaste oplossing zijn gekomen.
26 jun 2023
2 sleutels besteld voor de laadklep waar je voor moet tekenen!! Je moet dus thuis zijn het wordt ook niet afgegeven bij de Primera oid
28 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! Voor alle zendingen die we versturen is een handtekening vereist omdat we er zeker van willen zijn dat onze leveringen op de juiste plek afgeleverd worden. Dat betekent dus wel dat er inderdaad iemand thuis moet zijn om de goederen in ontvangst te nemen. Mocht je hier vragen over hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice!
GH
Gerard H.
Diessen
Slechte ervaring . 2 doppen besteld voor IBC Bakken. Ik heb meerdere Ibc Bakken. Doppen passen op geen van de ibc Bakken.
15 nov 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! We hebben elkaar gelukkig al gesproken en zijn bezig met de oplossing. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
28 jun 2023
Verkeerde levering. Heb maar 1 artikel van de 3 ontvangen en heb na 2 dagen nog niks terug gehoord van de klantenservice.
29 jun 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te horen dat de bestelling niet volledig ontvangen is. Hier hebben we een onderzoek voor gestart, ondertussen hebben we de 2 ontbrekende artikelen alvast nagestuurd. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dit graag!
22 jun 2023
1 pakket werd niet geleverd en ik krijg geen feedback over de stand van zaken hoewel men belooft heeft me te informeren.
23 jun 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Onze klantenservice heeft contact opgenomen over de stopborden die niet waren meegeleverd. Ondertussen werd dit opgelost.
3 aug 2023

Slechte servic

2e keer dat ik daar bestel en dat ze het toch niet hebben. Moet je er zelf achteraan bellen waar je bestelling blijft.
4 aug 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat je bestelling niet naar wens is verlopen. daarvoor willen we ons excuus aanbieden. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken over een oplossing. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
19 jul 2023
besteld tape en een sticker, snel geleverd alleen de sticker bovenop de tape, dus bij het openen een kapotte sticker,
25 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend om te horen dat de sticker kapot is gegaan met de doos openen. Hier hebben we zojuist contact met je over gehad. Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice
22 mei 2023
Bestelling niet geleverd volgens afspraak, contact met klantenservice biedt tot nu toe niet het gewenste resultaat
23 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend dat de levering niet helemaal gelopen is als verwacht. Uit het telefonisch contact dat we hebben gehad is gebleken dat, ondanks dat we een verkeerde aantal hebben geleverd, je gelukkig wél al aan de slag kon. Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen!
4 okt 2023
Als er telefonisch is beloofd dat de levering uiterlijk woensdag in huis is dan moet je deze belofte nakomen.
5 okt 2023
Bedankt voor het plaatsen van je review! We streven altijd naar het verbeteren van onze service. Jammer om te lezen dat je het niet op tijd hebt ontvangen zoals beloofd, ons wel gemeende excuus hiervoor. We hebben je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Hierna gemaild, zou je hierop willen reageren? Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Dat opeens 3 weken moet wachten tot je bestelling wat voorheen max 3 dagen was is minder helaas,
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We hebben je geprobeerd te bellen om uit te leggen hoe het zit, helaas kregen we je nog niet te pakken. Zoals in de orderbevestiging staat en op de website stond, had dit product een levertijd van 4 weken en werd het binnen 3 weken geleverd. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dit graag!
13 jun 2023
01-6-2023 besteld nu 13-6 slechts 6 stuks ontvangen van de 24 die we besteld hebben en betaald
14 jun 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te horen dat de bestelling niet volledig ontvangen is. Hier hebben we een onderzoek naar gestart en het blijkt dat we 18 bakken retour ontvangen hebben, de reden hiervoor is helaas niet helemaal duidelijk. Deze 18 bakken zijn gisteren opnieuw naar je verzonden en zal je vandaag of morgen ontvangen. Mocht je hier vragen over hebben, dan kan je onze klantenservice contacteren!
13 jul 2023

Bestelling wordt niet geleverd

Bestelling wordt in delen geleverd. 2e deel wel faktuur, maar geen zending ontvangen tot heden
14 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te horen dat het tweede gedeelte van de bestelling nog niet ontvangen is. Hier hebben we contact met je over gehad, de reden dat de producten niet ontvangen waren is dat op het moment van levering niemand aanwezig was om deze aan te nemen. Gelukkig heeft onze vervoerder een bericht achtergelaten waarmee jullie een levering op later moment kunnen inplannen! Mocht je nog vragen hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
26 sep 2023
De dozen zijn niet erg sterk. Ik had ze eerst van een ander merk en die bevielen me beter.
27 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat de producten niet de kwaliteit hebben zoals je verwacht had. Zojuist hebben we je telefonisch geprobeerd te bereiken. We willen graag samen zoeken naar een gepaste oplossing voor je. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
2 nov 2023
De order is nog niet ontvangen. Op 20 oktober besteld en nog niet binnen.
10 nov 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zojuist hebben we je telefonisch geprobeerd te bereiken en een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren alsjeblieft? Dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice