Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.578 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

22 mei 2023
Bestelling niet geleverd volgens afspraak, contact met klantenservice biedt tot nu toe niet het gewenste resultaat
23 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend dat de levering niet helemaal gelopen is als verwacht. Uit het telefonisch contact dat we hebben gehad is gebleken dat, ondanks dat we een verkeerde aantal hebben geleverd, je gelukkig wél al aan de slag kon. Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen!
4 okt 2023
Als er telefonisch is beloofd dat de levering uiterlijk woensdag in huis is dan moet je deze belofte nakomen.
5 okt 2023
Bedankt voor het plaatsen van je review! We streven altijd naar het verbeteren van onze service. Jammer om te lezen dat je het niet op tijd hebt ontvangen zoals beloofd, ons wel gemeende excuus hiervoor. We hebben je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Hierna gemaild, zou je hierop willen reageren? Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Dat opeens 3 weken moet wachten tot je bestelling wat voorheen max 3 dagen was is minder helaas,
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We hebben je geprobeerd te bellen om uit te leggen hoe het zit, helaas kregen we je nog niet te pakken. Zoals in de orderbevestiging staat en op de website stond, had dit product een levertijd van 4 weken en werd het binnen 3 weken geleverd. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dit graag!
13 jun 2023
01-6-2023 besteld nu 13-6 slechts 6 stuks ontvangen van de 24 die we besteld hebben en betaald
14 jun 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te horen dat de bestelling niet volledig ontvangen is. Hier hebben we een onderzoek naar gestart en het blijkt dat we 18 bakken retour ontvangen hebben, de reden hiervoor is helaas niet helemaal duidelijk. Deze 18 bakken zijn gisteren opnieuw naar je verzonden en zal je vandaag of morgen ontvangen. Mocht je hier vragen over hebben, dan kan je onze klantenservice contacteren!
13 jul 2023

Bestelling wordt niet geleverd

Bestelling wordt in delen geleverd. 2e deel wel faktuur, maar geen zending ontvangen tot heden
14 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te horen dat het tweede gedeelte van de bestelling nog niet ontvangen is. Hier hebben we contact met je over gehad, de reden dat de producten niet ontvangen waren is dat op het moment van levering niemand aanwezig was om deze aan te nemen. Gelukkig heeft onze vervoerder een bericht achtergelaten waarmee jullie een levering op later moment kunnen inplannen! Mocht je nog vragen hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
26 sep 2023
De dozen zijn niet erg sterk. Ik had ze eerst van een ander merk en die bevielen me beter.
27 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat de producten niet de kwaliteit hebben zoals je verwacht had. Zojuist hebben we je telefonisch geprobeerd te bereiken. We willen graag samen zoeken naar een gepaste oplossing voor je. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
2 nov 2023
De order is nog niet ontvangen. Op 20 oktober besteld en nog niet binnen.
10 nov 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zojuist hebben we je telefonisch geprobeerd te bereiken en een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren alsjeblieft? Dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
24 jul 2023
het zou mooi zijn als het wat sneller kon en alles geleverd zou zijn
25 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat het mis is gegaan met je bestelling en je hierdoor ook langer hebt moeten wachten dan normaal. Hiervoor onze welgemeende excuses. Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken, fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
28 sep 2023
onnodige emails sturen voor vraagjes. en niks met onze vragen doen.
2 okt 2023
Bedankt voor je review! Welke "mails voor vraagjes" bedoel je precies? Na het plaatsen van een bestelling vragen we je een review achter te laten (zoals je nu hebt gedaan). Ook vernemen we graag als we iets voor je kunnen betekenen n.a.v. vragen die je zou hebben. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. We helpen je graag vooruit! :)
10 nov 2023
slechte geregeld met ophalen van een pakketje die retour moet.
10 nov 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en zijn we samen tot een oplossing gekomen. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
28 aug 2023
Waardeloos. Geldbags scheuren al voordat je strip verwijderd
29 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! We willen dit graag met je oplossen natuurlijk. Daarom hebben we je een mailtje gestuurd, zou je hierop willen reageren? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
26 mei 2023
Vond het product goed,maar er zat geen gebruiksaanwijzing bij
2 jun 2023
Bedankt voor je review! doordat we telefonisch contact met je hebben gehad konden we uitleggen dat de handleiding ondertussen is nagezonden. Fijn om te horen dat ondanks het ontbreken van de handleiding de versterker goed is geïnstalleerd. We nemen alle feedback mee in onze procesverbetering. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dit graag!
28 jul 2023
Ik had spanbanden besteld volgende dag nodig komt week later
1 aug 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat de order niet naar wens is verlopen. hiervoor willen we ons excuus aanbieden. Zojuist hebben we je telefonisch geprobeerd te bereiken. Omdat we geen gehoor hebben gekregen, hebben we je een mail gestuurd. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
WK
Wim K.
Nederweertr
geen eigen feedback als niet of later geleverd wordt
21 nov 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
18 jun 2023
Gewone oplichters, waardoor ik veel geld kwijt ben.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over ons bedrijf. Graag gaan we met je in gesprek om te bespreken wat er mis is gegaan. We hebben je geprobeerd telefonisch te bereiken maar kregen je helaas niet te pakken. Daarom hebben we je een mail gestuurd, wil je hierop reageren zodat we samen met je een oplossing kunnen vinden? Alvast bedankt voor de medewerking!
4 jul 2023
Werd niet geleverd zonder enig bericht van uitstel
14 jul 2023
Bedankt voor je review! Onze excuses dat we je niet op tijd hebben kunnen informeren over de verlate levering van de bestelling, we hebben telefonisch contact gehad en daarin uit kunnen leggen hoe het kwam dat deze poederblussers tijdelijk niet leverbaar zijn. We nemen je feedback mee over het informeren, en zullen dit in de toekomst gaan verbeteren. Mocht je nog vragen hebben over onze producten en de levertijd, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.
21 jul 2023
40 sier doppen besteld ,2 te weinig in de zak ,
25 jul 2023
Bedankt voor je review! Onze excuses, we vinden het erg vervelend om te lezen dat er twee doppen niet in je bestelling zaten. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest! We hebben je zojuist geprobeerd te bellen en de voicemail ingesproken. Wanneer je ons even terug zou kunnen bellen kijken we samen naar een passende oplossing.
De eerste bladzijde de rode zit zowat al los
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Vervelend om te lezen dat het bestelde product niet helemaal naar wens is. Zojuist hebben we je een email gestuurd met een oplossing, zou je hierop willen reageren alsjeblieft? Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
Dekkleed besteld en een spanband ontvangen.
19 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Hier hebben we contact met je over gehad, gelukkig hebben we samen een passende oplossing kunnen vinden. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
18 okt 2023
Sorry nog geen tijd had om d te probeen
20 okt 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Deze is alleen niet helemaal duidelijk voor ons. We hebben je zojuist geprobeerd te bereiken, helaas zonder succes. Zou je willen reageren op onze mail? Dan bespreken we wat het probleem is en lossen we het op. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.