into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.543 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.729 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

wat beter kan is niet beloven dat het bestelde de volgende dag bezorgd wordt want in de praktijk is het pas na 3 dagen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Wat fijn dat je tevreden bent met je aankoop! 🛍️ Dankjewel voor je vriendelijke woorden. We waarderen je als klant en hopelijk zien we je nog een keer terug!
Top winkel wordt snel geleverd en echt goede service had lamp besteld en was niet compleet maar werd snel verholpen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je enthousiaste review! 🎉 Het doet ons goed te weten dat je tevreden bent. Geniet van je nieuwe aankoop en graag tot ziens!
27 mei 2024
Ik wist precies wanneer het aankwam maar een van de twee lampen brand heel kort hoop dat het koude dagen beter gaat
27 mei 2024
Goedemiddag! Dankjewel voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat 1 lamp erg kort brandt! Soms hebben solarlampen bij het eerste gebruik iets langer de tijd nodig om hun batterij weer op te kunnen laden en dus langer te kunnen branden. Mocht het lampje na een aantal dagen opladen nogsteeds niet goed functioneren, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen! 😁
RB
Rob B.
VELSEN NOORD
22 mei 2024
Super snel verzonden, gister besteld en echt de volgende in huis. Goed verpakt. En alle lampen zijn top kwaliteit.
23 mei 2024
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor je mooie feedback! 😄 We waarderen je support enorm en wensen je veel plezier met je producten.

Led armaturen en lampen

Hetgeen ik zocht was duidelijk en direct vindbaar, ook de prijs was opmerkelijk interessanter dan op andere sites
31 mei 2024
Zowel het armatuur als de led buis passen mooi in mijn schildpadden bak . Kwaliteit is goed en bezorging snel
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor uw recensie! Het is geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over uw ervaring met ons. We hopen dat u veel plezier beleeft aan uw producten. 💡
20 mei 2024

top product geleverd!!

Levering was top! Product van goede kwaliteit. Instellen van lichtsterkte en warm/koud zou het echt afmaken
21 mei 2024
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
Zeer tevreden. Prijs/kwaliteit zal je nergens beter vinden! Snel geleverd. Ten zeerste aan te raden!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉
16 mei 2024

Helder en transparant

Duidelijke omschrijving op de site, overzichtelijke factuur en snelle levering via pakket service.
16 mei 2024
24 mei 2024
Snelle levering en producten zijn geleverd volgens de beschrijving. Voor nu zijn we zeer tevreden.
29 mei 2024
bestelling, levering verliep vlekkeloos en beschikbare video voor aanleg was handig en duidelijk,
29 mei 2024
Goedemiddag, Fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! 🚀 Bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We zien ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!
NL
norbert l.
oostende
altijd een onberispelijke service en na service een top bedrijf aan iedereen aan te bevelen hoor
Antwoord van into-led.com/nl
Je krijgt waar voor je geld! Makkelijke site en mooie producten… dus ik zou zeggen bestel maar!
19 mei 2024
Na mijn bestelling byzonder snelle levering ontvangen Zuer er netjes uit,dus heel tevreden mee.
21 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁
Dallas xl besteld bij Intoled, zeer mooi. Degelijk spul , dag erna nog maar 1 bij besteld. Top
17 mei 2024
Makkelijke website. Snel geleverd, en vriendelijk te woord gestaan bij een technische vraag
21 mei 2024
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier nog met je bestelling!

Prima LEDlamp

Mooie LED lamp tegen een schappelijke prijs.Snel geleverd.Zeker dat ik vaker iets aankoop.
WD
Wim D.
Antwerpen
Beste prijs voor degelijk matereiaal.dimmen en elk gewenst senario met licht is mogelijk.
17 mei 2024
Makkelijke website, snel gevonden wat ik zocht voor een redelijke prijs. Ook snel bezorgd.
18 mei 2024
snelle levering , maar als er een product niet voorradig is een alternatief voorstellen