into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.543 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.729 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

18 mei 2024
snelle levering , maar als er een product niet voorradig is een alternatief voorstellen
21 mei 2024
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
16 mei 2024
Led daglicht besteld voor de zolder zonder ramen , geeft super veel licht , erg blij mee
21 mei 2024
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor je mooie feedback! 😄 We waarderen je support enorm en wensen je veel plezier met je producten.
PK
Piet K.
Kaatsheuvel
Bestelling was beschadigt tijdens transport heb ik gemeld nieuwe wordt snel geleverd
Veel keus, makkelijk te bepalen wat je nodig hebt. Aankopen en bezorging vlekkeloos.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier nog met je bestelling!
21 mei 2024
Doen wat je zegt met andere woorden, afspraken nakomen en dat is precies wat ze doen
23 mei 2024
17 mei 2024
Mooi lampje net wat we nodig hadden, voor verbetering is geen reden voor. Ga zo door
21 mei 2024
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor jouw review, we wensen je veel plezier met je producten toe! 😁
Mooie producten en snelle correcte levering, duidelijke communicatie over levering!
25 mei 2024

Top

Erg mooie lampen, 1 was stuk bij aankomst maar kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd.
27 mei 2024
Bedankt voor je review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Onze excuses voor het ongemak met de defecte lamp, maar fijn om te horen dat we het naar tevredenheid hebben opgelost! Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. We staan altijd voor je klaar! 😊
19 mei 2024
Prima degelijke spotjes, ze doen het goed. Bestelling is netjes en snel geleverd
21 mei 2024
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review, we waarderen de feedback enorm! Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
18 mei 2024
Correcte prijs en vlotte levering naar belgie voor mij geen verbetering mogelijk
21 mei 2024
Goedemiddag! Bedankt voor je enthousiaste review! 🎉 Het doet ons goed te weten dat je tevreden bent. Geniet van je nieuwe aankoop en graag tot ziens!
28 mei 2024
Goede service en kwaliteit enkel de beloofde levering liet op zich wachten.
29 mei 2024
Goedemiddag, Superleuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! 🌟 Jammer om te horen dat de levering even op zich niet wachten, onze excuses voor het ongemak! Tot de volgende keer!

Topper!

Eenvoudige registratie en webshop, faire prijzen en snelle afhandeling. Top!
26 mei 2024
Levering was heel snel. Makkelijk te volgen. Spots aan een redelijke prijs.
27 mei 2024
VH
volkhardt H.
Bastogne Belgien
Goed product snelle levering en scherpe prijs. Ik ga nog bij hun bestellen.
28 mei 2024
Enorm assortiment en aantrekkelijk prijzen. Ook superbehulpzaam bij advies.
20 mei 2024
Prima! Goede prijs en levertijd. Enorm veel keuze uit verschillende spots.
21 mei 2024
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je recente aankoop. 💡 We wensen je veel plezier met je bestelling toe!

Goede service en idem producten

Alles werd goed geleverd en de Led Battens zijn vlot en goed te plaatsen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je recensie. Veel plezier met de producten die je hebt besteld. 🤩
30 mei 2024
80 meter oprijlaan strak verlicht met 10x Hoftronic Sydney garden spike.
30 mei 2024
Het artikel doet wat op de site staat beschreven en ook snelle levertijd.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Superleuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! 🌟 We zijn trots dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Tot de volgende keer!
Snelle service ’s’avonds voor 22.00 uur besteld en volgendedag al binnen