into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.015 beoordelingen in totaal

Ik heb onlangs de dimbare LED inbouwspot Rome - RVS geïnstalleerd in mijn woonkamer, en ik ben zeer tevreden met de resultaten. De Rome inbouwspots passen prachtig bij mijn interieur. Ondanks hun compacte formaat leveren deze spots voldoende helderheid. Ik waardeer het dat deze spots de laatst gebruikte lichtstand onthouden. Dit maakt het gemakkelijk om de gewenste helderheid te behouden zonder steeds opnieuw in te stellen. Het feit dat je verschillende zones kunt creëren met deze inbouwspots is een groot pluspunt. Ik raad aan om in de productbeschrijving op de site duidelijk te vermelden of de spots geschikt zijn voor wisselstroom of gelijkstroom. Hoewel de inbouwdiepte van 27 mm al vrij laag is, zou het ideaal zijn als de driver nog kleiner of smaller gemaakt kan worden. Dit zou het installeren in een verlaagd plafond van slechts 3,5 cm diepte vergemakkelijken. Al met al ben ik zeer tevreden.

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

7 jul 2024
Overzichtelijke website en netjes verpakt!
8 jul 2024
Goedemiddag, Superleuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! 🌟 We zijn trots dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Tot de volgende keer!
2 jul 2024
Snelle levering en bestelling was naar wens
2 jul 2024
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor je mooie feedback! 😄 We waarderen je support enorm en wensen je veel plezier met je producten.
29 jun 2024
snel bezorgd en kwalitatief goed materiaal
12 jul 2024
Alles tijdig geleverd, en in goede staat.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier nog met je bestelling!
13 jul 2024
Prima en snelle levering. Goede lampen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je recente aankoop. 💡 We wensen je veel plezier met je bestelling toe!
SB
Sari B.
Middelburg
11 jul 2024
Wat u beloofd gebeurt ook en dat is fijn.
13 jul 2024
Beste producten voor een degelijke prijs
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor jouw review, we wensen je veel plezier met je producten toe! 😁
9 jul 2024
Snelle verzending en zeer mooie lampjes
7 jul 2024
Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen
8 jul 2024
Goedemiddag, Fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! 🚀 Bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We zien ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!
BM
bernard m.
pijnacker
1 jul 2024
Duidelijke site. Goeie prijs/kwaliteit
2 jul 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉
12 jul 2024
Snel bezorgd alles ziet er netjes uit
LB
Linda B.
Harlingen
7 jul 2024
Telefonisch advies vd klanten service
8 jul 2024
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je blij bent met onze klantenservice. 💡 We wensen je veel plezier met je bestelling toe!
4 jul 2024
snelle levering, betaalbare producten
5 jul 2024
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
30 jun 2024
Snelle levering. En prima producten
29 jun 2024
Fijne website en een snelle levering
2 jul 2024
Orders meer correct op tijd leveren
8 jul 2024
Snelle verzending en een top preis.
10 jul 2024
Snelle levering en mooie kwaliteit.
9 jul 2024
alles loop naar wenst bestellingen
28 jun 2024
Goed, mooi product en snel geleverd