into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

1.710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en dat levering heel snel was. Ook in de toekomst zullen we je zeker weer graag van dienst zijn. Veel plezier met je producten.
snelle levering en tevreden over de artikelen
Antwoord van into-led.com/nl
Al verschillende keren iets gekocht bij into-led. Altijd tevreden. Goede informatie en no-nonsense. Kortom: van harte aanbevolen!
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn blij dat je iedere keer weer tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en onze service. Ook in de toekomst zullen we je zeker weer graag van dienst zijn.
Dank voor de snelle en correcte levering! Niets op aan te merken.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, heel graag gedaan en jij bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Ook in de toekomst zullen we je zeker weer graag van dienst zijn. Veel plezier met je producten.
Uitstekende producten, snelle levering
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de producten en over de snelle levering. Ook in de toekomst zullen we je zeker weer graag van dienst zijn. Veel plezier met je producten.
Na de bestelling had ik het product daags daarna in huis met een duidelijke installatiebeschrijving.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor de mooie beoordeling. Ja met de duidelijk beschrijving kan zelfs een kind de was doen toch? Fijn dat je tevreden bent. Ook in de toekomst zullen we je zeker weer graag van dienst zijn. Veel plezier met je producten.
alles volgens website vermeldingen
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling.
alles goed alleen de verstuur kosten zijn veel te hoog zeker omdat het van weert naar nederweert moest maak er dan een afhaal optie bij.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, wij zijn blij dat de producten je bevallen. En ja voor wat betreft een afhaaloptie: dat zouden we graag doen maar helaas heeft ook bij ons het Coronavirus roet in het eten gegooid en is ons Warehouse hermetisch afgesloten en mogen alleen medewerkers naar binnen. Wie weet wat de toekomst nog brengt.
Prima firma. Prachtige spots met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn blij dat je zo tevreden bent en zullen je in de toekomst ook graag weer van dienst zijn.
leveringstijd zoals beloofd. Perfect ingepakt. SUPERSERVICE Bedankt!!!
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Inge en Alex, graag gedaan. Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Super om te zien dat jullie super tevreden zijn. Veel plezier met je producten.
Prijs en kwaliteit top! Kom zeker weer terug
prima bedrijf doen wat ze beloven .. product nog niet aangesloten, maar alles ziet er goed uit.
Erg tevreden over het bestellen tot leveren van de armaturen. Wij hebben 9 stuks in de tuin geplaatst. Geef mooi licht. Wij zijn er erg blij mee.
Led tuinlamp voldoet aan alle verwachtingen, prijs/kwaliteit is zeer goed.
Snelle service. Kwaliteit van de producten is in orde.
Levering en service na verkoop vlot verlopen. Hopelijk zijn de producten van dezelfde kwaliteit
snel en ok!!
duidelijk en vriendelijk
Led inbouw spots zijn snel geleverd, netjes verpakt en binnen afgesproken periode afgeleverd.
Snel en perfecte spullen