into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.044 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

28 okt 2023
Producten zien er goed uit, keurig ingepakt. Gedeelte al opgehangen, maar huis is nog niet aangesloten op elec dus nog ff afwachten hoe ze werken. Maakte voor mij niet uit, maar ze beloven de volgende dag bezorgen: dit werd niet nagekomen. Duurde 2 dagen( nu is mijn ervaring met DPD dat dit vaker voorkomt)
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat goed om te horen dat de producten goed bij je zijn aangekomen! Hopelijk werken de andere producten straks ook helemaal na behoren wanneer ze zijn aangesloten 👍. Wat betreft de levering, dat is inderdaad niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk was het voor jou nog op tijd en heb je niet te lang zonder licht gezeten 💡. We wensen je veel plezier met de bestelling toe, fijne dag!
19 sep 2023
Website duidelijk en overzichtelijk. Vlotte levering. Goed materiaal voor een zeer goede prijs. Let wel goed op, ze geven kortingcode, staat summier wel vermeld bovenzijde site, maar zag het pas nadat ik mijn verlichting had besteld, op ruim 200 euro had ik met 10 % toch een leuke korting kunnen scoren.
JS
14 apr 2023
Fijne webshop en goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij levering was 1 lampje defect * wat zij ook niet kunnen zien in doosje) en direkt stuurde men me een nieuw lampje toe. Snelle levering en zeer goede klantenservice. Gezien dit alles zal ik zeker weer bestellen bij hun en kan ze gerust aanbevelen.
17 apr 2023
Goedemorgen! Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat een van de producten defect bij je is geleverd. Onze excuses voor het ongemak 😰. Heel fijn dat je ons hiervan wat beeldmateriaal hebt kunnen sturen, zodat we je snel konden voorzien van een nieuw en werkend spotje! Heel fijn dat je over de verleende service helemaal tevreden bent 🤩. We wensen je veel plezier met de nieuwe LED verlichting! Fijne dag gewenst 💡
4 aug 2023

Super opgelost

Nadat een volgende zending, keurig verpakt, was aangekomen, werd ik helemaal blij van een geweldige lichtopbrengst van deze led lamp. Perfect om m'n schilder hobby in de wintermaanden uit te voeren. Nogmaals, na een hobbeltje met de eerste lamp heeft into-led e.e.a. keurig opgelost. Dankjewel.
30 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Ontzettend fijn om te horen dat we na wat hobbels in de weg toch samen de juiste oplossing hebben kunnen vinden en jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten. Het is geweldig dat de lamp perfect past bij jouw schilderhobby, vooral tijdens de wintermaanden. We wensen je hier dan ook veel plezier mee toe! Mocht je verder nog vragen hebben, horen we het graag. Fijne dag gewenst!
7 nov 2023

Wat een lichtopbrengst!!

Telefonisch duidelijke uitleg. Na bestelling de volgende middag al afgeleverd. 8 led armaturen van 1,5 mtr. gemonteerd in garage. Resultaat is letterlijk verblindend! Wat zit daar een licht in/komt daar een licht uit!! In deze donkere tijd zijn jullie voor mij echte lichtbrengers!! Dank daarvoor.
7 nov 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn om te lezen dat je telefonisch goed te woord bent gestaan en dat je de bestelling de volgende dag al hebt mogen ontvangen 🚚. Super om te horen dat je over de lichtopbrengst van de producten zo tevreden bent, deze armaturen geven inderdaad uitstekend licht. Dat ziet er ook erg goed uit op jouw foto! Fijn om te horen dat we toch een lichtpuntje in deze donkere tijd zijn 💡😉. We wensen je dan ook veel plezier met deze prachtige armaturen. Wanneer je nog vragen hebt, zullen wij je altijd helpen deze te verhelderen! Fijne dag!
8 nov 2023

Vragen omtrent vervangen verlichting

Ik had wat vragen met betrekking van het vervangen van oude door nieuwere goedkopere {in gebruik)verlichting. Alle vragen werden op een snelle e correcte mnier beantwoord. Vandaar dat ik deze lampen besteld heb en deze werden binnen 24 uur geleverd. Kunnnen veel webwinkels voorbeeld aan nemen.
10 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons en dat we jou goed hebben kunnen helpen. Als je ooit nog hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁
19 okt 2023
Kreeg duidelijke advies over mijn inbouwspots! echter deze waren niet meer op voorrraad. Ik kreeg een mail als ze weer op voorraad waren, echt super handig. Mooie design verlichting, wil nog meer lampen bestellen voor de buitengevel van ons verbouwde woning, ik weet nu waar ik moet zijn!
19 okt 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review! 😁 Wat geweldig om te horen dat je blij was met het duidelijke advies dat je hebt ontvangen over de inbouwspots. We vinden het jammer dat ze op dat moment niet op voorraad waren, maar het is goed om te weten dat je een melding hebt ontvangen zodra ze weer beschikbaar waren. We vinden het erg belangrijk dat je goed geïnformeerd wordt in deze gevallen! Super om te horen dat je tevreden bent over de prachtige design verlichting en zelfs meer lampen bij ons wil bestellen. Dat stellen we enorm op prijs en staan dan ook voor je klaar om je hier in de toekomst bij te helpen! 👍 Veel plezier met je bestelling, fijne dag!
HE
Henny E.
Kaatsheuvel
Ruime licht opbrengst in mijn schuurtje. Geeft veel meer licht dan gewone tl buis. Hij was ook makkelijk aan te sluiten. Zat alleen geen aarde aansluiting op. Weet niet of dit nodig is met de soort lamp die er in zit. Lamp is trouwens niet vervangbaar. Dus afwachten hoelang hij mee gaat.
10 okt 2023
Goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het product dat je hebt besteld, we wensen je er dan ook veel plezier mee! 😁 Het klopt inderdaad dat deze lampen geen aarde aansluiting hebben. Deze lamp is van Klasse 2, dit betekent dat er in plaats van aarding voor een extra isolatie gekozen wordt, waardoor het armatuur ook zonder aardingsdraad veilig is. Mocht je hier nog vragen over hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder! Voor nu wensen we je een hele fijne dag! 😁
14 nov 2023

Review na klacht

De helft van de leds branden niet. De helpdesk heeft onmiddellijk actie ondernomen om mij een nieuw exemplaar op te sturen en dit binnen de 24 uur. Dit noem ik een perfecte klantvriendelijkheid en oplossing gericht handelen. Dit was mijn 2de bestelling bij IntoLed . Ik kom zeker terug
21 nov 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Goed om te horen dat we jouw ervaring toch positief hebben kunnen afsluiten, wat fijn om te horen dat we je hierbij goed hebben kunnen helpen. We stellen het enorm op prijs dat je dit laat weten in jouw review! Dankjewel daarvoor. Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Fijne dag gewenst!
17 aug 2023

Zending kwijtgemaakt door DPD

L.S., Na een fout van de DPD is de klacht uitstekend opgepakt door IntoLed zelf. Er werd meteen gebeld, met de verzekering dat als de zending maandag niet boven water is gekomen, IntoLed het voor ons gaat oplossen. Dit wekt meer vertrouwen dan de 3 telefoontjes met DPD binnendienst.
18 aug 2023
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review. Wat fijn dat we na het telefonisch contact gisteren toch een positieve indruk hebben kunnen achterlaten. Onze excuses dat deze ongemakken zijn ontstaan bij de levering. We houden het onderzoek inderdaad nauw in de gaten, zodat we jou hiervan op de hoogte kunnen houden bij updates. Bij geen updates, hoor je maandag van ons en zullen we naar een passende oplossing kijken. We houden contact, alvast een mooi weekend gewenst! 🌞
MP
24 nov 2023

Fijne waterdichte buitenlamp voor een super prijs.

Snelle service en goede keuze aan ledlampen. Ook de prijs van de produkten is aantrekkelijk. De lamp voldoet zeer zeker aan onze verwachtingen. Mooie stevige waterdichte buitenlamp wat we met al de regen van afgelopen maanden hard nodig en geeft super licht in deze donkere dagen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁
30 sep 2023
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Levering via dpd kan beter. Na 1x aanbieden op het woonadres, was het wat lastig te achterhalen hoe het verder moest, door goed te kijken naar het e-mail bericht bleek dat je aan moest geven dat het afgegeven kon worden bij een pick-up point.
2 okt 2023
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor het schrijven van een review. 😁 Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat de levering niet zo soepel is gegaan, wij waarderen jouw feedback hierover en nemen dit zeker mee! We wensen je veel plezier met de bestelling. Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag verder. Een hele fijne dag vandaag! 🌞
17 nov 2023

Bij Intoled zit u goed voor de aankoop van LED lampen

De laatste tijd kocht ik bij Intoled verschillende LED TEL buizen ter vervanging van mijn gewone TL lampen. Steeds waren zij behulpzaam en soepel in verband met de problemen die zich stelden. Dank u wel voor de verschillende medewerkers die ik had bij de aankoop van die lampen.
17 nov 2023
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen en we hopen dat de nieuwe TL buizen helemaal naar wens zijn. Fijne dag! 🌞
22 okt 2023

Bestelling tl led balken

Snelle levering van bestelde lampen. En netjes ingepakt. Ook alles aanwezig om de led balken te bevestigen. De lampen die zijn besteld zijn nog niet opgehangen maar wel al reeds 1 getest. Hier komt flink wat licht uit. Ben benieuwd hoeveel licht dit geeft in mijn nieuwe garage
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag! Dankjewel voor jouw mooie review! 🤩 Fijn dat deze bestelling snel bij je is geleverd, des te sneller kun je ermee aan de slag! Fijn om te horen dat de lichtopbrengst ook naar volle tevredenheid is. Hopelijk ook wanneer straks alle verlichting hangt! 💡 We wensen je veel plezier met de bestelling toe! Fijne dag gewenst! 🌞
2 nov 2023

Het adres voor smart devices

Prima webwinkel. Doel al jaren regelmatig inkopen bij IntoLED en ben nooit teleurgesteld. Duidelijke website, goed assortiment producten met een prima continuïteit en vlotte afhandeling van bestellingen. Echt een winkel waar je aan denk als je iets smarts wilt aanschaffen.
2 nov 2023
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! Wat fijn om te horen dat je regelmatig inkopen doet bij ons en nog nooit teleurgesteld bent geweest, we willen je enorm bedanken voor je vertrouwen! 🤗 Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
Met de led-panels heb ik mijn garage/ werkruimte een serieuze upgrade gegeven. Daar waar ik vroeger te weinig licht had op sommige plaatsen is er nu volop licht dmv de led panelen (30x120). Levering was supersnel en de producten lijken mij kwalitatief zeer goed. Aanrader
10 okt 2023
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor het schrijven van een review! Super om te horen dat de LED Panelen jouw garage een hele upgrade hebben kunnen geven! 🤩 We wensen je veel plezier met je verlichting toe. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat dit dat gerust weten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst!
GV
Gerard v.
CULEMBORG
1 mei 2023
Duidelijke webshop, echter ik mis in het assortiment bij de meeste wandlampen dat ze vaak (69mm) net kleiner zijn de standaard nederlandse wandcontactdoos, waardoor ze het gat niet volledig af dekken. Snelle levering. Producten voldoen aan de beschrijving op de website.
AP
Aad P.
Vlaardingen
24 mei 2023

netjes binnen gekomen. helpdesk kan wat beter.

Bnetjes en op tijd binnen. Mooi product ook. Het enige wat beter zou kunnen is dat ik tijdens het bestellen niet meteen antwoord kreeg op een vraag die ik had. Daarvoor moest ik per email een aantal dagen wachten. Telefonisch namelijk niet bereikbaar oo dat moment.
26 mei 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review, fijn om te horen dat je de producten goed op tijd binnen hebt gekregen en dat het product helemaal naar wens is! 💡 Inderdaad erg jammer dat je helaas hebt moeten wachten op een reactie op de mail. Onze excuses voor het ongemak. In het weekend zijn wij niet aanwezig en daarmee zowel telefonisch als via de mail niet bereikbaar. Dat heeft er dan ook voor gezorgd dat we helaas pas maandag hebben kunnen reageren. We zullen jouw feedback echter zeker meenemen om te kijken wat hier mogelijk is, dankjewel daarvoor! Mocht je verder nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst! 🌞
11 jul 2023

Zeer goed geholpen !!

Zeer goed geholpen omdat bepaalde armaturen (voorlopig) niet geleverd kunnen worden. Alternatief aangeboden. Ook administratief alles goed georganiseerd. Normaal, uit voorraad, kunnen leveren is niet moeilijk. Als dat niet mogelijk is, is kennis van groot belang.
13 jul 2023
Goedemiddag! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dat waarderen we enorm! 🤩 We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen en hopen dat de producten helemaal naar wens zijn. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
28 jul 2023

Prima!

We kregen de eerste keer lampen die knipperden wanneer ze aangingen. Contact gehad met Intoled. Supersnelle service, kreeg gelijk nieuwe opgestuurd en doen het nu goed. Fijn en betrouwbaar! Daarna belden ze nog om te vragen of alles nu in orde was. Mooie lampen!
31 aug 2023
Hoi goedemiddag! Dankjewel voor het delen van je ervaring! Erg vervelend dat er in eerste instantie een probleem was met de lampen die knipperden wanneer ze aangingen. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we inderdaad even contact met je opgenomen en we zijn blij om te horen dat de oplossing helemaal naar wens was! We wensen je dan ook weer veel plezier met de lampen toe. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, horen we het graag, ons team staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst!