into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.374 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

10 jun 2023
Ik heb al een tuinspots bij ze besteld en ook dat is grandioos ik heb er mijn palm bomen in de avond mee verlicht dus ook deze lampen zijn geweldig snel connectie met wifi en met google assistent en super fel licht.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! Wat leuk dat je een review hebt geschreven, bedankt daarvoor. Ook bedankt voor het bijvoegen van de foto, dat ziet er geweldig uit 🤩. We wensen je veel plezier met deze prachtige verlichting toe! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag!
TG
Tinus G.
Helmond
23 dec 2023

veel keuze op LED gebied

Ik heb diverse LED artikelen gekocht bij Intoled, en heb letterlijk het licht gezien. De hoeveelheid beloofde lumen is enorm en geeft een zee van licht in mijn werkplaats. Zeker met de kleur 6000 Kelvin of hoger.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het product dat je hebt besteld, we wensen je er dan ook veel plezier mee! 😁 Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat dit dat gerust weten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst!
10 aug 2023

Snel en betrouwbaar

Veel keuze op webshop, maar.niet teveel. Snelle levering. Ik had een vraag en die werd snel, vriendelijk en correct beantwoord. Goede klantenopvolgong. En mijn tuin is nu goedkoop (zonnepanelen) en mooi verlicht
14 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je ervaring die je met ons hebt gehad. Super dat de verlichting in de tuin helemaal naar wens is en je duidelijk antwoord hebt gekregen op de vragen die je had. We wensen jou veel plezier met de bestelling toe, mochten er in de toekomst nog vragen zijn, horen we dat graag. Fijne dag gewenst! 🌞
13 okt 2023

Top persoonlijke service

Omdat ik slechts een paar klemmetjes van de led verlichting door een verbouwing kwijt was werden deze snel opgestuurd. Super. Snelle reactie per mail en plezierige afwerking. Dat maak je niet veel meer mee. TOP!
16 okt 2023
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor het plaatsen van een review! 🤩 Wat fijn om te horen dat het probleem van de missende klemmen goed is opgelost en je tevreden bent met je ervaring bij ons! We wensen je veel plezier met je bestelling toe. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag! 🌞
27 jul 2023

Bezorging.

DBP bezorging is bij ons niet zo goed als de andere. Meestal komen ze hier een paar dagen later omdat ze niet met een auto bij ons kunnen komen. Ze moeten naar mijn huis 300 meter lopen. Kost hun teveel tijd.
27 jul 2023
Beste Henk, Wat vervelend dat de bezorging met DPD niet goed is gegaan. De bezorgers waar we mee samen werken zijn natuurlijk het visitekaartje van DPD en wij verwachten dan ook een correcte bezorging en houding. Wij zullen je klacht intern oppakken met de vervoerder, zodat dit niet nogmaals mag voorkomen. Onze excuses voor dit vervelende voorval! 😓 Ik hoop dat alles met de bestelling in orde is! Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag verder. Een hele fijne dag vandaag!
25 mei 2023
Je krijgt duidelijke informatie over je bestelling via de mail. Ook een onderdeel van je bestelling laten vervallen is geen probleem, de rekening wordt meteen aangepast. Ik kan geen verbeteringen voorstellen.
26 mei 2023
Hi goedemorgen, Bedankt voor jouw review. Wat goed om te horen dat je goed geïnformeerd bent over de status van je bestelling. We vinden het namelijk erg belangrijk om als klant precies te weten wanneer je de bestelling kunt verwachten! Super dat het ook is gelukt om je bestelling aan te passen naar de producten die je nog wenste te ontvangen. Hopelijk zijn deze producten ook helemaal naar wens! We wensen je er veel plezier mee 💡 Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
25 okt 2023
Een hele snelle service en ook betrouwbaar/degelijk materiaal wat aangeboden wordt. En dat alles voor een hele scherpe prijs. Ook de aanbiedingen zijn super scherp. Intoled is mijn winkel voor elk lichtpunt.
25 okt 2023
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor het plaatsen van een review! 🤩 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons en dat alles zo goed is verlopen! We wensen je veel plezier met je bestelling toe. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag! 🌞
HB
Hans B.
's-Heer Abtskerke
9 mei 2023
Snelle levering, mooi product. Eerst getwijfeld of we 1 of 2 lampen zouden installeren in schildersatelier, maar 40 Watt Led is echt een hele stoot licht! Wel een hele grote doos voor 1 lamp, dat kan beter.
25 dec 2023

zeer snelle levering en perfecte service nadien

zeer snelle levering , en toen bleek dat bij het openen van de verpakking een LED tl buis stuk was , na contact met de klantenservice is er meteen een nieuwe LED tl nagezonden. Da,s nog eens service ! TOP!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! ⛄ Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er een product uit je bestelling defect was. Onze excuses voor het ongemak 😰. Gelukkig hebben we je hiermee direct verder kunnen helpen en ben je inmiddels voorzien van een goed werkend product! We wensen je dan ook veel plezier met de nieuwe verlichting toe! Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, weet je ons te vinden. Wij helpen je dan graag verder! Voor nu een hele fijne dag gewenst! 💡
Netjes op de hoogte gehouden hoe het pakketje werd verzonden en het volgen van het pakketje. De informatie klopte exact tot aflevering bij ons adres. Een dikke 10 verdienen jullie. Fijne feestdagen gewenst!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁 We wensen jou ook hele mooie feestdagen toe! 🎅 🎆
DV
Dré V.
Boutersem
15 nov 2023

Goed assortiment, product controle voor verzending wenselijk

Vrij overzichtelijke website, goed assortiment, makkelijk te bestellen en afrekenen. Info over levering kan iets nauwkeuriger. Bij één van de 3 bestelde producten (LED TL) ontbraken de installatie klemmen.
15 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback en het nemen van de moeite om een review te schrijven. 😁 Onze excuses natuurlijk dat er klemmen missen bij de producten, je mag hiervoor altijd contact met ons opnemen zodat onze klantenservice dit voor je kan oplossen. Veel plezier nog met je bestelling!
12 mei 2023

later wel geleverd

Ik heb als nog de goederen gekregen is verder prima afgehandeld! heb maandag besteld en heb pakje nog niet binnen !!! Pakje is Aangemeld 08 mei 13:17 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
29 jun 2023
Goedemorgen, dankjewel voor het plaatsen van een review! Wat vervelend om te horen dat de originele bestelling niet geleverd was. Onze excuses voor het ongemak welke hierdoor is ervaren, dit is absoluut niet de bedoeling. Zoals ik kan zien heeft mijn collega inmiddels contact met je gehad en de situatie verder opgelost door een nieuwe zending te sturen. Fijn om te horen dat de nieuwe zending in goede orde is geleverd! Hierbij wensen we je veel plezier met de aankoop toe. 😊 Intern hebben wij dan ook een klacht ingediend bij de vervoerder naar het verloren pakket, dit zullen wij intern met de vervoerder samen opvolgen. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team staat voor je klaar! Fijne dag gewenst 🌞
25 nov 2023
Ik bestelde laat in de avond een lamp en hij kwam 's morgens aan, wat een haast 3 jaar garantie Beste prijs online Ik hou van dit bedrijf, het is de moeite waard om bij te kopen Ik heb na 14 dagen betaald
VC
28 jul 2023

16 LED-downlight Provetta dimbaar 84mm…

16 LED-downlight Provetta dimbaar 84mm 120° × 16 spotjes besteld. Mooie mat glas spotjes 3W geven veel licht , dimt in in mooie zachte lijn geen haperingen. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs Topp!!
28 jul 2023
Goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het product dat je hebt besteld, we wensen je er dan ook veel plezier mee! 😁 Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat dit dat gerust weten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst
6 jul 2023
Producten prima. Bereikbaarheid en had was minder tevreden over de communicatie. Na ons prettige contact vandaag is dat dubbel en dwars goed gemaakt. Kortom tevreden over de producten en de aftersales!
13 jul 2023
Hi goedemiddag! Bedankt voor jouw review, wat goed om te horen dat we na ons contact van afgelopen dinsdag jouw ervaring helemaal positief hebben kunnen afsluiten 🤩. We stellen het enorm op prijs dat je dit ook in jouw review hebt laten weten, dankjewel daarvoor! We vonden het zeker de moeite waard even contact met je op te nemen, aangezien hier een aantal dingen niet zijn verlopen zoals we graag hadden gezien. Gelukkig hebben we dit kunnen rechttrekken 😁. We wensen je veel plezier met je bestelling toe én natuurlijk ook met de nieuwe bestelling! Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd weer even contact met ons opnemen. Voor nu een hele fijne dag toegewenst! 🌞
8 jun 2023
Vriendelijke en prettige communicatie met Carmen gehad nav trage levering. Donderdag besteld en pas woensdag ontvangen. Oorzaak lag bij DPD. Wellicht verstandiger om een andere pakketdienst te kiezen.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat de levering zo vertraagd is geraakt, onze excuses voor het ongemak 😥. Wel erg fijn dat je hierover goed en vriendelijk contact met Carmen over hebt gehad en dat het pakket uiteindelijk is geleverd door de vervoerder. We nemen jouw feedback zeker mee. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op, dan helpen we je graag verder. Voor nu een hele mooie dag toegewenst! 🌞
29 jun 2023

Top service

De bestelling gedaan en kwam maar niet. Naar een week gebeld en was 1 artikel niet en een oplossing gevonden om een andere gelijkwaardig artikel te kiezen. En dag er op was de bestelling binnen. Top
30 jun 2023
Goedemorgen! Heel erg bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat ondanks een artikel uit je bestelling niet op voorraad was we toch samen een goede oplossing hebben gevonden en alles goed is verlopen. We vinden het dan ook fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing en over je ervaring met ons! 😁 We wensen je dan ook veel plezier met jouw bestelling toe. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team staat voor je klaar! Fijne dag gewenst 🌞
EEN GOEDE SERVICE EN VLUGGE LEVERING. ENKEL DE SITE GAF AAN DAT MIJN AANKOOP IN VOORRAAD WAS TERWIJL DIT NIET HET GEVAL WAS. WERD WEL TELEFONISCH GEREGELD MET EEN ALTERNATIEF. ALLES IN ORDE DUS.
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dat waarderen we enorm! 🤩 We zijn blij dat we je toch goed hebben kunnen helpen en hopen dat het alternatief helemaal naar wens is. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
Verlichting van Intoled is Top. De service bij een probleem is werkelijk geweldig. Problemen worden direct opgelost. Heb nu al best veel verlichting aangeschaft van Intoled en ben zeer tevreden.👍🏼
10 okt 2023
Goedemiddag! Wat een mooie review, enorm bedankt hiervoor! Ook bedankt voor het bijvoegen van de foto, dat ziet er echt geweldig uit 🤩! We wensen je veel plezier met deze prachtige verlichting toe! We willen je bedanken voor je vertrouwen en we wensen je voor nu nog een hele mooie dag toe! 🌞
1 jul 2023
Mooie lampjes en een snelle levering. Helaas bleken er 2 defect. Na 1 melding en het sturen van bewijs direct nieuwe lampjes opgestuurd gekregen met een net zo snelle levering. Echte topservice
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag, dankjewel voor het plaatsen van een review! Wat vervelend om te horen dat er twee producten defect bij je zijn aangekomen, dat is absoluut niet de bedoeling 😥. Onze excuses hiervoor! We zien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij dit direct voor je hebben opgelost, hopelijk is het vervangende product helemaal naar wens! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu een fijne dag! 😁