into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.250 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

29 jul 2023

Goede kwaliteit.

Kwaliteit van de lamp is in orde. Heel goed weergegeven in de beschrijving. Heel snel geleverd. Ook de kans om te betalen na levering is een plus punt. Ik ben zeer tevreden.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het product dat je hebt besteld, we wensen je er dan ook veel plezier mee! 😁 Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat dit dat gerust weten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst!
29 mei 2023
De lampjes zijn geweldig en veel Goedkoper dan in de winkel. Ze zijn heel snel geleverd en branden heel mooi. Raden deze firma aan omdat levering volgens afspraak is gebeurd.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag! Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn om te horen dat de grondspots helemaal aan de wensen voldoen, ze laten de tuin ook prachtig uitkomen op deze manier! Super dat de prijs hiervan ook naar tevredenheid is, een goede prijs-kwaliteitverhouding vinden we dan ook enorm belangrijk, zodat jij goedkoop én lang kunt genieten van prachtige verlichting 💡. We wensen je veel plezier met de producten toe. Mochten we je nog eens ergens bij kunnen helpen, laat dit gerust weten. Ons Customer Support Team staat voor je klaar!🌞
Twee led Batten gekocht om de tl verlichting in de schuur te vervangen. Gekozen voor 6400k verlichting. Wat een mooi helder licht. In de schuur is alles weer goed zichtbaar.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉
29 mei 2023

Perfect zoals altijd

Goede omschrijving, service en snel bezorgd. Altijd wel een leuke aanbieding bij Into-Led en de prijzen zijn lager dan bij de meeste andere en hier vaak een lange garantie.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag! 🌞 Bedankt voor jouw review, wat super om te horen dat je zo tevreden bent! Fijn dat je op de website al veel informatie hebt kunnen vinden over het product en dat de prijzen en garantie helemaal aan de wensen voldeden! Super dat de producten vervolgens ook zo snel bij je zijn geleverd, zodat je direct aan de slag kon met de producten! Hier wensen we je dan ook veel plezier mee 💡. Mochten er nog vragen zijn, horen we dat graag. Onze Customer Support staat voor je klaar. Fijne dag gewenst!
Conventionele TL armaturen omgebouwd naar LED TL armaturen. Met de juiste keuze van LED TL en de instructie erbij was het goed te doen en heb nu een enorme lichtopbrengst.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
19 jul 2023
Ik had een klein probleempje (puur mijn eigenschuld) maar toch kwamen ze mij tegemoet door geen verzendkosten te berekenen. Ook erg vriendelijk te woord gestaan door Manon
19 jul 2023
Goedemiddag! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dat waarderen we enorm! 🤩 We zijn blij dat je goed geholpen bent door Manon en zullen dit zeker terugkoppelen naar haar 😁! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
Defecte lamp geleverd. Na wat miscommunicatie werd het probleem goed opgelost door into-led. Een nieuwe werkende lamp werd opgestuurd. Nadien ook telefonische feedback.
11 aug 2023
Goedemorgen! Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te horen dat er een defecte lamp was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! 😥 We hebben hierover inderdaad even telefonisch contact met je opgenomen om te horen of alles weer goed werkt en we waren blij om te horen dat dit inderdaad het geval was! We wensen je dan ook veel plezier met de goed werkende verlichting toe! 👍 Mochten er nog vragen zijn, mag je altijd weer contact met ons opnemen. Fijne dag gewenst!
TV
Ton V.
Klaaswaal
9 mei 2023
Gekozen voor 24u levering welke 5 dagen duurde , denk niet dat IntoLed daar iets aan kan doen PostNL wel maar die was niet thuis !. . Bestelling was verder prima product.
12 mei 2023
Hi goedemorgen! Bedankt voor je review, dat stellen we enorm op prijs. Erg vervelend dat je na de vorige ervaring lange tijd hebt moeten wachten op de levering van de juiste producten. Onze excuses voor het ongemak 😰. Gelukkig is dit uiteindelijk wel nog in goede staat bij je afgeleverd en is het product helemaal naar wens. Erg fijn! We wensen je dan ook veel plezier met deze juiste TL verlichting! Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Prettige dag gewenst! 🌞
11 okt 2023

Zou zo weer bestellen

Bestellen ging snel , versturen ook snel , alles netjes ingepakt , en producten zinn als omschreven. Vind voor die prijs de kwaliteit goed en er komt een hoop licht uit.
12 okt 2023
13 aug 2023

dubbel bestelling

als een bij een bestelling in bv firefox de betaling mislukt en je gaat naar een andere browser en je bestelt opnieuw heb je 2 keer besteld en komt er veel mail verkeer.
15 aug 2023
Hoi Sietze! Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review, wij waarderen dit enorm! We hebben elkaar zojuist telefonisch even besproken om te kijken waar het verbeterpuntje in zat, we willen je hartelijk bedanken voor de feedback en gaan hier zeker mee bezig. Voor nu wensen we je nog veel plezier met de producten en nog een hele fijne dag! 😁
Snelle levering, maar bij problemen waren jullie echt goed bezig. Vooral de mogelijkheid voor een Whatsap is heel betrouwbaar gebleken. Dus gewoon een goede service 😃
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁
5 aug 2023

Intoled voor uw verlichting

Na telefonisch kontact met intoled Mijn gewenste verlichting ontvangen Producten zijn mooi en degelijk Waar voor mijn geld en branden mooi in de overkapping Top
4 sep 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Erg vervelend om te horen dat er in eerste instantie is mis was gegaan met de levering van jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak 😥. Super om te horen dat na telefonisch contact het probleem is opgelost en je tevreden bent over de ontvangen producten! Hier wensen we je dan ook veel plezier mee. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, mag je natuurlijk altijd weer even contact met ons opnemen! Voor nu een hele fijne dag toegewenst! 🌞
17 nov 2023
Levering was redelijk snel, lampen waren makkelijk te installeren. Was ff zoeken met dat de smart spots alleen op 2.4ghz werken en alles dual band is tegenwoordig.
17 nov 2023
JV
John v.
Teteringen
12 jul 2023

Goed assortiment

mooi programma, grote keuze en fijne prijzen en daarbij een snelle en goede levering. Ook als een bestelling wat langer gaat duren word je uitstekend geinformeerd.
13 jul 2023
Hi! Wat leuk dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van een review. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent over je ervaring met ons! 😁 We wensen je dan ook veel plezier met jouw bestelling toe. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team staat voor je klaar! Fijne dag gewenst 🌞
21 nov 2023

Top spullen en top levering.

Vrijdagavond besteld, en zoals geadverteerd op zaterdag al in huis! Echt top! Goed omschrijving en goede kwaliteit lampen. Direct geïnstalleerd en erg blij mee.
22 nov 2023
4 mei 2023
Wat mij bevalt, is de goede en snelle communicatie met de firma. Niet meer leverbaar, dan gaan ze gelijk aan de slag om vervangende onderdelen te vinden voor je.
24 nov 2023
Snelle en goede levering...... maar toen ik advies vroeg per telefoon werd ik met een simpel antwoord afgewimpeld....jammer volgende keer denk ik wel even na????
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je telefonisch niet goed te woord bent gestaan. Onze excuses voor het ongemak! Dit is absoluut niet de bedoeling en komen dan ook graag met je in contact over wat hier precies is voorgevallen. We nemen daarom graag even contact met je op om dit te bespreken. Gelukkig was de levering wel helemaal naar wens! We wensen je daar dan ook veel plezier mee, fijne dag gewenst!
26 aug 2023

Mooi product voor die prijs

Prijsverhouding oké Snelle levering, mooie kwaliteit. In de bijgevoegde gebruiksaanwijzing aangegeven qr code scannen uitleg lezen de rest wijst zich van zelf.
28 aug 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review, dit waarderen we enorm! 😁 Super om te horen dat alles goed is verlopen en dat de installatie soepel is gegaan door het scannen van de QR code! Mocht je hier toch nog hulp bij nodig hebben dan mag je altijd contact met ons opnemen. Fijne dag gewenst! 🌞
MB
Mike B.
Lekkerkerk
24 okt 2023

Bestellen via site erg makkelijk …

Bestellen via site erg makkelijk Mooie led tl lampen Bestelling pas na weekend ontvangen op donderdag avond besteld Niet volgende dag in huis helaas
24 okt 2023
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 Wat jammer dat de bestelling niet de volgende dag werd geleverd, onze excuses voor het ongemak! Fijn dat de producten wel helemaal naar wens zijn, we wensen je hier dan ook veel plezier mee. Fijne dag! 🌞
Top kwaliteit van materiaal en steeds op tijd geleverd. Ook wanneer ik niet zeker was wat de juiste keuze zou zijn, werd ik uitstekend geholpen aan de telefoon.
10 okt 2023
Goedemiddag! Dankjewel voor het schrijven van een review, dit waarderen wij enorm! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en dat de levering steeds snel in huis was. Super fijn dat wij je telefonisch ook goed hebben kunnen adviseren! 😁 Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨