into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.044 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Vlotte levering

Product werd zoals medegedeeld de volgende dag geleverd. Product zoals verwacht
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review, we waarderen de feedback enorm! Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
10 nov 2023
Goede website met info en prima producten. Ik ben zeer content met mijn lampen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
28 jul 2023

Uitstekende ervaring

Heel vlot alles afgehandeld, goede prijs, en ruime beschrijving hoe alles werkt.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent over je ervaring met ons! 😁 We wensen je dan ook veel plezier met jouw bestelling toe. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team staat voor je klaar! Fijne dag gewenst 🌞
5 jun 2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Niet duur, goede kwaliteit, snelle verzonden en bezorgd, duidelijke beschrijving
5 jun 2023
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent over je ervaring met ons! 😁 We wensen je dan ook veel plezier met jouw bestelling toe. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team staat voor je klaar! Fijne dag gewenst 🌞
29 mei 2023
Goede weergave produkten en info Snelle levering en duidelijke info Goed verpakt
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Goed om te horen dat je op de website alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had en daarmee een goede keuze hebt kunnen maken 🤩. Fijn dat vervolgens de bestelling ook snel is geleverd en je hiervan goed op de hoogte werd gebracht, zodat je precies wist wanneer dit zou zijn 🚚. De verpakking is natuurlijk ook erg belangrijk, zo komen de producten in goede staat bij je aan en kun je er direct mee aan de slag. Super dat dit ook helemaal in orde was! We wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe. Mochten er verder nog vragen zijn, horen we dat graag. Fijne dag gewenst! 🌞
CC
Carine C.
St.-Kat.-Waver
24 apr 2023
om 21u30 besteld, volgende middag waren de lampjes al geleverd. Mooie kwaltiteit
26 apr 2023
Goedemorgen! Bedankt voor het schrijven van een review! Wat super om te horen dat de producten al zo snel bij je geleverd zijn, des te sneller kun je met de bestelde producten aan de slag! Fijn dat de producten ook helemaal naar wens zijn en de kwaliteit in orde is! 😁 We wensen je veel plezier met de bestelling. Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag verder. Een hele fijne dag vandaag!
8 nov 2023
De hele snelle en goede levering. S,middags besteld en de volgende dag in huis!
10 nov 2023
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier nog met je bestelling!
14 okt 2023
Makkelijk besteld, snelle levering. Geweldige lichtopbrengst van de led batten
16 okt 2023
Goedemiddag! Dankjewel voor het schrijven van een review. 🤗 Dubbel fijn dat zowel de levering als de producten helemaal aan jouw verwachting voldoen! We zijn blij dat je tevreden bent en wensen je veel plezier met de producten toe. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag! 💐
2 okt 2023
Zeer goed geholpen ivm foutje in mijn bestelling.Super goed afgehandeld.Vr.Dank
2 okt 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review! 🤩 Super om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent over de afhandeling. Mocht er nog een keer iets zijn, dan weet je ons te vinden. Fijne dag! 🌞
16 sep 2023
Mooie lampen. Juiste licht kleur. Op de dag van ontvangst gelijk geïnstalleerd.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Wat leuk dat je een review hebt geschreven, bedankt daarvoor. Ook bedankt voor het bijvoegen van de foto, dat ziet er geweldig uit 🤩. We wensen je veel plezier met deze prachtige verlichting toe! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag!
7 jun 2023
Dat ik kreeg wat ik besteld had. Jammer dat ik met de qr code niet kon betalen.
7 jun 2023
Hi goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het product dat je hebt besteld, we wensen je er dan ook veel plezier mee! 😁 Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat dit dat gerust weten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst! 🌞
AD
Alex D.
Lelystad
26 nov 2023
Ze hebben mooie kortingen en leveren zeer snel en netjes . Zeker een aanrader
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je recente aankoop. 💡 We wensen je veel plezier met je bestelling toe!
25 nov 2023

Toppie

Besteld en 2 dagen later keurig bezorgd op aangegeven tijdstip. Prima product.
9 nov 2023
Het is nog niet geleverd Fout ligt bij dpd maar tot op heden nog niks gehoord.
10 nov 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het pakket nog niet is geleverd, onze excuses voor het ongemak! 😥 We hebben direct even contact met je opgenomen via de mail zodat we dit snel voor je kunnen oplossen. Hopelijk kunnen we jouw ervaring dan toch helemaal positief afsluiten! Alvast bedankt voor je reactie, fijne dag gewenst! 💡
RT
Robert t.
Overijssel
2 nov 2023
snelle levering, mooi product voor een mooie prijs, eenvoudig te installeren.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉
27 jul 2023

Verlichting en toebehoren

2 de keer verlichting besteld alles mooi en net geleverd ! En snel geleverd.
28 jul 2023
26 jul 2023

Top

Besteld product was top, levering was enorm snel. Kan niet beter volgens mij 👍
26 jul 2023
Hi Jonas! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de producten en over de snelle levering, we wensen je dan ook veel plezier met je bestelling! 😁 Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat dit dat gerust weten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst!
21 nov 2023
goede prijs voor deze kwaliteit, breed assortiment. veel info van het product
21 nov 2023
MV
marjon v.
Zoeterwoude
26 okt 2023
Goed product, alleen duurde de levering een dag langer dan op de site staat.
26 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback en het nemen van de moeite om een review te schrijven. 😁 Vervelend om te horen dat de levering een dag later is geweest, onze excuses voor het ongemak! We hopen dat de producten wel helemaal naar wens zijn. Veel plezier nog met je bestelling!
17 okt 2023
Zeer snelle levering Product zoals verwacht , voldoet aan alle omschrijvingen
17 okt 2023