Original Buddhas

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2023
Original Buddhas voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Original Buddhas

Heel veel mooie beelden.

Heel veel mooie beelden, bijzondere plek, Peter is vriendelijk en behulpzaam. Het is fijn om te weten waar de beelden vandaan komen en dat de leveranciers een eerlijke prijs krijgen.

Fantastische ervaring

Goede persoonlijke service, snelle verzending en vooral de prachtige kunstwerken!
Hele mooie Boeddha’s, ruime keuze in verschillende prijsklassen. Snelle levering in goede staat.
Beautiful images! Excellent service!!!! Thanks!!
Wat lagere prijzen voorstellen.
Antwoord van Original Buddhas
Beste Waldimar, Bedankt voor uw beoordeling. Ik geloof dat mijn prijzen redelijk zijn. Ik richt mij vooral op de mooiste stukken, zeldzame en originele beelden welke moeilijk te vinden zijn. Soms zijn deze vrij kostbaar. Hartelijke groeten, Peter Vredeveld

Verjaardagscadeau voor mijn echtgenote

Het was een verjaardagscadeau voor mijn echtgenote. Het pakket kwam 3 dagen eerder, perfect ingepakt, en op een goede zichtbare plek gezet om te wachten om uit te pakken. Ze had 3 dagen de tijd om te raden wat erin zat, ze had geen idee en ontplofte van nieuwsgierigheid. Tara had een hele goede reis gehad in een prima ingepakte doos. Ze voldeed helemaal aan mijn verwachtingen en de hare en was een groot succes. Ze staat nu op een prominente plaats in haar werkkamer.
8 nov 2023
Snel, goed verpakt en servicegericht. Top!
CW
C W.
Blokker
30 dec 2023
Ruime kuis uit mooie producten. Overzichtelijke online catalogus met duidelijke beschrijvingen Producten zoals beschreven. Naga klankschaal met diep lang aanhoudende klank en mooie boventonen Uitstekende communicatie. Zeer snelle afhandeling en verzending. Verzending kan in overleg. Zeer degelijk verpakt. Uitstekende service. Bedankt!
24 dec 2023
Twee beelden gekocht en slechts eenmaal verzendingskosten. Mooie beelden, goed verpakt (bijna te goed), snelle levering, en zoals steeds mooier als op foto
23 nov 2023
Heel fijn contact met de verkopers. Veel vertrouwen. Mooi initiatief. Veel succes verder !
Goede en mooie levering