Lucardi Juwelier Vlaardingen

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden178 beoordelingen in totaal

2 sep 2023
Ik kocht afgelopen donderdag met korting een horloge voor een vriend. Vandaag kocht ik er ook één voor zijn vrouw, ingepakt in een mooie cadeau verpakking. 70% korting en er nog geld af vanwege het membership! Top! Alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik er nog een extra verpakking bij met een sticker. De cadeauverpakkingen waren op afgelopen donderdag en zo kon ik beide cadeautjes in een mooie verpakking weggeven. Super service en heel fijn meegedacht! Thank you Lucardi!

11 feb 2024
Via de website kwam ik een ring tegen waarop ik bekeek of deze op voorraad was in de winkel. En dat was het. Nu weet ik dat het een indicatie is omdat het wellicht net verkocht was. Eenmaal aangekomen blijkt dat ze de ring nooit in de winkel hadden. Het is dus eigenlijk meer een review over de website dan de winkel Ik ben uiteindelijk met een andere ring de deur uitgelopen.
CM
Cheline M.
SPIJKENISSE

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Vlaardingen

18 feb 2024
Goed en netjes geholpen. Personeel is erg vriendelijk.
3 feb 2024
Deskundig personeel, en vriendelijk
Aardige meiden en prima geholpen.
CM
Cheline M.
SPIJKENISSE
11 feb 2024
Goed geholpen. Horloge op maat gemaakt. Na verschillende opties goed resultaat. Vriendelijke verkoopsters.
6 jan 2024
Goed geholpen
13 jan 2024
2 sep 2023

Twee horloges...

2 mei 2023

Set schildpadjes voor haarlok en tandjes

Super leuk kado van overgrootvader voor de geboorte van een tweeling .Een zilver schilpaddensetje voor baby haarlokje en melktandjes. Zeer snelle levering en geholpen door een aardige en kundige verkoopster
30 aug 2023

Ze nemen altijd de tijd

Bij Lucardi worden we altijd goed geholpen. Het maakt niet uit of we voor een armbandje van €5 of een ketting van €200 komen, ze nemen altijd de tijd voor ons.
21 jun 2023
De persoonlijke aandacht vind ik altijd heel erg prettig. Ik heb ook nooit het gevoel dat ik teveel ben en vraag. Altijd behulpzaam.
Heerlijk inde zaak wandelen en zoeken op je gemak naar de sieraden die je wil niet gestoord worden en vriendelijke personeel die je vraagt of ze je willen helpen en dat gaat prima en netjes zonder probleem heerlijk gewinkeld
Heel behulpzaam bij mijn keuze, was een armband voor m'n dochter. Zij heeft een tweeling, ik had 1 letterhanger nog van mijn moeder, en heb lieve hulp gekregen voor een 2de erbij.

Oorbellen schieten

We hebben vandaag met zijn vijven (2 moeders en 3 dochters) oorbellen laten schieten. Er werd rustig de tijd genomen, en goed gerust gesteld.
14 nov 2023
Vandaag zulke geweldige oorbellen gekocht!! En zo fijnvgeholpen door de dames in de winkel..Echt een aanrader Vlaardingen liesveld👍
Mooie zilveren ring voor een hele mooie prijs. Personeel was ondanks de feestdagen drukte heel vriendelijk en behulpzaam.
1 nov 2023

uitstekende service

Zowel aan de telefoon als in de winkel zeer goede service. Beide dames zijn beleefd, geduldig, empatisch en pro actief.
11 nov 2023
De moeite die werd gedaan om een ring uit een ander filiaal te laten komen..ik werd netjes gebeld toen hij er was.
1 nov 2023
Je word heel vriendelijk behandeld en nemen de tijd voor je Dat is soms ook een nadeel want dan moet je wachten
11 nov 2023

Goed en vriendelijk personeel...gewoon…

Goed en vriendelijk personeel...gewoon normaal wees zuinig op zulk personeel.....lucardi Vlaardingen....👍👍👍😁😁😁