alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

4.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.840 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

6 nov 2023
Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

26 jun 2024
makkelijk bestellen en snelle levering
19 jun 2024
zeer vlotte en correcte communicatie !
20 jun 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze communicatie. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen! Groet Tom
Makkelijk snel en uitstekend product!
4 jul 2024
snel, gunstige prijs en goede service
Antwoord van alleeninkt.nl
Heel erg bedankt voor je positieve recensie! We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze goede service en gunstige prijs. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
19 jun 2024
Prima service, een heel fijn bedrijf.
JH
snel en makkelijk besteld en bezorgd
JV
21 jun 2024
uitstekend product dito service !!!!
24 jun 2024
Hartelijk dank voor je enthousiaste recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met zowel onze producten als onze service. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Prijs/kwaliteit en vlotte levering.
HP
Henk P.
Krommenie
Prima product en op tijd geleverd
Snelle levering, juiste product
Prima product en snelle levering
Antwoord van alleeninkt.nl
Dank je wel voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met zowel het product als de snelle levering. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Snelle aflevering van bestelling
JW
jacobus w.
Hellevoetsluis
Ze doen gewoon wat ze beloven
Snel en correct afgehandeld.
19 jun 2024
Snel geleverd, en niet duur.
20 jun 2024
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en scherpe prijzen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
3 jul 2024
Niks te mopperen. Houwen zo!
JM
Jos M.
VALKENSWAARD
21 jun 2024
Snelle en correcte levering.
24 jun 2024
Bedankt voor je 5 sterren recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte levering. Geniet van je aankoop! Groet Tom
21 jun 2024
Correcte en vlugge levering.
snel geleverd,goede service
25 jun 2024
De snelle levering en prijs