alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Zoals altijd: goede kwaliteit, snelle levering, goed verpakt en dan ook nog een goede prijs. Wij zijn altijd dik tevreden.
SNELLER LEVEREN ????? VOOR 10hr BESTELD MORGEN GELEVERD ?????? MAAR VOOR DE REST HET PRODUCT ,DE VERPAKKING , PERFECT
het wordt nooit optimaal daar u afhankelijk bent van de pakketbezorging en die kwam deze keer 1 dag later dan aangegeven
Super service , de medewerkers (Mirjam en Patrick) van alleeninkt proberen altijd een passende oplossing te vinden.
Ik vind dat er uitstekende producten worden en zijn geleverd. Netjes de volgende werkdag ontvangen in de brievenbus.
makkelijk bestellen en achteraf betalen . Hoe niet lang op de bestelling te wachten . voor mij is de surfisch prima
besteld via de site en voor een mooie prijs snel geleverd Super site als de inkt op is ga ik hier weer bestellen
alles is perfect verlopen zoals we gewoon zijn van Alleeninkt, geen opmerkingen, werk zo verder en ik blijf client
Het is niet direct bijzonder maar er is mij gestuurd waar ik om vroeg en betaald heb met daarbij een goede uitleg.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor deze 5 sterren review, daar worden we bij Alleeninkt vrolijk van 🤩 Mocht je nog vragen hebben over je bestelling, dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 Nogmaals bedankt voor de positieve review, samen maken we van printen weer een feestje🎉 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Goede aanbieding, prima assortiment, gemakkelijk te bestellen vlotte levering . Prima.. Aanbevolen. A.A.Boll.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je 5 sterren review, daar worden we blij van 🎉🤩. Mocht je nog vragen hebben over je bestellen? Dan staan we iedere werkdag voor je klaar🌈 ^WD (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting)
Op de eerste plaats de prijs ik gebruik al jaren de inkt onbegrijpelijk waarom anderen tot 10maal duurder zijn ...
Site handig in gebruik, de inktcartridges zijn gemakkelijk te vinden en volgende dag geleverd. Zeer professioneel
Er werd de helft van het bestelde verstuurt Na een bericht van mij werd dit spoedig na gestuurd. Dank hier voor.
Één kleine opmerking: de inktpatroon lekte uit de opening. Verder geen opmerkingen. Alles prima en snel geregeld
van J. F.
dat er geen clip meer aan zit is even wennen, maar als ze het goed blijven doen is het in orde en gemakkelijker
De inkt kwam slecht aan. De klantenservice heeft het fijn opgelost en mij nieuwe patronen opgestuurd.chapeau!!
Zeer snelle levering heb mij ook tevreden over mijn nietmachine en nietjes, voor dat geld supper kwaliteit.
Scherpe prijzen, goede kwaliteit, snelle levering en snel een antwoord en oplossing voor een gestelde vraag.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor deze 5 sterren review, daar worden we bij Alleeninkt vrolijk van 🤩 Mocht je toch nog vragen hebben over je bestelling, dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 Nogmaals bedankt voor de positieve review, samen maken we van printen weer een feestje🎉 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Zeer goede service! Thuis besteld, inktpatronen veel goedkoper dan in onze locale winkel, en vlug geleverd!
Uitstekende voorziening van informatie, zowel via de website als via e-mail, tijdige en accurate bezorging.