alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.634 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Een snelle levering, heldere website en communicatie, goede service zonder gedoe als er een keer iets is met een levering.
8 nov. 2022
Snelle verzending. Goede prijs kwaliteit verhouding Alleen jammer dat je vaak alleen korting krijgt op alleen het huismerk
Makelijk gewenste cartridge te vinden. Zo veel opties. En vervolgens korting toekennen voor terugkerende klant! Dankjewel!
13 nov. 2022
Er valt niet veel te vertellen. De papier-shredder werkt als een tierelier. Ook het DHL afhaalpunt was fijn in de buurt.
Scherpe prijs, snelle levering. Toner werkte goed, drum nog niet in gebruik, dus oordeel daarover kan ik nog niet geven
11 nov. 2022
Fijn als je ontdekt dat je cartridge leeg is en dan snel besteld en de volgende dag weer geleverd krijgt. Geweldig
7 nov. 2022
Ik had de verkeerde cartridges besteld, na een telefoontje was alles snel en keurig geregeld. Erg goede service.
Het is wel niet vandaag bestellen en morgen leveren er zit altijd nig een dag tussen maar ik ben wel tevreden.
alles zoals afgesproken heb al meerdere keren een bestelling gedaan en zal dat in de toekomst nog vaker doen
11 nov. 2022
Een huismerk cartridge besteld. Volgende dag in huis en werkt prima. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
11 nov. 2022
Overzichtelijke site,goede prijzen,simpele bestellingsprocedure en snelle levering. Meer moet da niet zijn..
11 nov. 2022
correcte en snelle levering; graag had ik in plaats van waardebonnen van andere bedrijven iets anders gehad.
pakje pas woensdag afgeleverd op een veilige plaats, en even verdwenen, doch kwam later toch te voorschijn
14 nov. 2022
makkelijk te bestellen, goed contact via de mail over een product wat niet op de website werd aangeboden.
3 nov. 2022
In eerste instantie verkeerde toner kit ontvangen. Na contact alsnog de goede verstuurd. Snelle levering.
Het is prima inkt , al een tijdje in gebruik gaat zeer lang mee, snel geleverd tegen een nette prijs.
4 nov. 2022
het levering was snel en de probleem dat er was ontstaan tijdens het bezorgen is per direct opgelost
Waren wat problemen met de cartridge van de printer hebben ze perfect opgelost alles doet het weer
S' Avonds besteld en voor 12 uur de volgende dag afgeleverd. Jullie spannen de kroon met leveren.
4 nov. 2022
bekwaam vriendelijk vlot te woord gestaan aan telf.snel geleverf korte wachttijd.priema geregeld.