alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.634 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

10 nov. 2022
Snelle en nette reactie na melding beschadigde zending. Kreeg direct nieuw product opgestuurd.
4 nov. 2022
Levering was snel, op tijd en keurig verzorgd terwijl het product van uitstekende kwaliteit is!
van Am S.
fijne service toen ik een bestelling verkeerd had opgesteld, werd meteen oplossing aangedragen.
3 nov. 2022
de medewerkers doen alles om de klant te helpen op een vriendelijke en daadwerkelijk manier
Snelle en correcte uitvoering van bestelling tot en met aflevering van de bestelde producten.
8 nov. 2022
Product is snel en in goede orde aangekomen. Ik kende jullie site niet, vandaar de aarzeling.
11 nov. 2022
Niks. Ben dik tevreden. Behalve de vlotte levering ook direct telefonische hulp. Ga zo door.
informatie op internet zetten bij niet werken van andere inkt wat je doen kan of moet doen
Makkelijk bestellen, vlot geleverd. Direct geplaatst in de printer, werkt naar behoren.
van Fr. R.
Zeer snelle levering. En met de aanbieding bovenal een zeer goede prijs voor de cartridges.
hallo , geef er voor nitwits een beetje handleiding bij , maar het is hoe dan ook gelukt !
10 nov. 2022
Snelheid van leveren. Hoe het met de kwaliteit van de cartridges is, moet ik nog ervaren.
1 nov. 2022
Snelle levering, duidelijke site waardoor je snel weet wat je nodig bent voor je printer
Snelle levering in België Kwaliteit drukinkt doet niet onder voor inkt van fabrieksmerk
goede producten en snel geleverd voor een goede prijs. ik koop al jaren bij leeninkt.nl
Snel levering en volgens afspraak en geweldige kwaliteit foto papier dus bestel snel!!!
15 nov. 2022
De snelheid vandaag besteld en morgen in huis, wel een stuk duurder dan de vorige keer!
3 nov. 2022
Heel goede kwaliteit aan scherpe prijs, snel geleverd....Eerste keer dat dit gebeurt...
9 nov. 2022
alles afgeleverd zoals beloofd enkel bij betaling aan billink geen bic code gekregen
1 nov. 2022
Snelle levering, site is duidelijk en je weet snel wat je nodig bent voor je printer.