alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

type printer ingegeven inkt besteld ...inkt geleverd....en de prijs??? top zal hier verder bestellen !!!
snelle levering best er a jaren werk gewoon goed goed en als iets niet goed is word het gelijk opgelost
Het prijsverschil is zeer groot . Bij de concurrentie bedraagt de prijs voor hetzelfde product 74€ meer
De prettige afhandeling van een onhandige klant , zoals ik . Supergoed geholpen door Corrie . Bedankt !
Ik vindt het een heel fijn bedrijf en heb goede service en lever altijd vlug . een zeer tevrede klant
Pakket veilig met beschermend papier met de verschillende inktpatronen HP 3001 voor Envy 3050 printer.
Commande exacte livraison très rapide très bonne qualité de la marchandise et prix très intéressants
Uitstekend bedrijf om de huismerk inktcartridge hier te kopen, snel in huis en zeer goede kwaliteit.
De bestelling en de levering, alles volgens afspraak. Volgens mij kan het niet beter, alles klopte.
Het was niet vu school maar de postbode, wij waren met twee thuis en mijn heeft niet gebeld bedankt
Fantastisch telefonisch geholpen na een probleem met de bestelling, zeer vriendelijke medewerker.
proglemen met levering op verkeerde plaats bezorgd juffr.Mirjan heeft dit snel opgelost, keurig.
Probleem van lekkende cartridge snel een nieuwe gestuurd. Vriendelijk behandeld door telefoon.
Snelle levering, prima kwaliteit. Vergissing in zending vlot hersteld. Kortom: prima service.
In eerste instantie had ik het verkeerde item ontvangen, maar dat is zeer snel gecorrigeerd.
van M V.
Mooie prijs, goed product, vlot geleverd volgens afspraak. Niks op aan te merken. Aanrader.
Snelle levering en goed verpakt En de levensduur is lang en de cassette zijn goed gevuld.
Alles goed ik zou niet weten wat anders of beter gedaan kon worden, misschien de prijzen.
Prima verzorgd en keurig op tijd geleverd. Volgende keer beter meer keus met losse erbij.
inkt ok maar verzending beter niet met bpost want dat komt altijd enkele dagen later aan