alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

4.851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.581 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

TB
T B.
Roosendaal
op tijd geleverd
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te horen dat het product op tijd is geleverd. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom
9 mei 2024
Snelle bezorging
13 mei 2024
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Wat goed om te horen dat je tevreden bent over de bezorging. We wensen je nog een fijne dag! Groet Tom
15 mei 2024
Snel en correct
10 mei 2024
13 mei 2024
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Tof om te horen dat je zo tevreden bent over de levering. We wensen je nog een fijne week! Groet Tom
6 mei 2024

Top

Ga zo door!
Snel en goed
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je bestelling goed is gegaan. Veel plezier met het product! Groet Tom
Top geleverd
3 mei 2024