alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.634 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

goede producten en snel geleverd voor een goede prijs. ik koop al jaren bij leeninkt.nl
Snel levering en volgens afspraak en geweldige kwaliteit foto papier dus bestel snel!!!
15 nov. 2022
De snelheid vandaag besteld en morgen in huis, wel een stuk duurder dan de vorige keer!
3 nov. 2022
Heel goede kwaliteit aan scherpe prijs, snel geleverd....Eerste keer dat dit gebeurt...
9 nov. 2022
alles afgeleverd zoals beloofd enkel bij betaling aan billink geen bic code gekregen
1 nov. 2022
Snelle levering, site is duidelijk en je weet snel wat je nodig bent voor je printer.
14 nov. 2022
Het is goed om 1x reserve cardridges te hebben. Kun je blijven printen indien nodig.
Had een dubbele cyaan gekregen ipv 1 magneta, is kosteloos na geleverd. Top service
eerste zending niet afgeleverd door DHL. Tweede zending ging uitstekend via Post.NL
Ik ben tevreden over het geleverde product en uiteraard ook over de scherpe prijs.
Snelle levering daar hou ik van bij de meeste leveranciers duurt het veel te lang
7 nov. 2022
Snelle levering en ook een goed contact gehad, omdat ik iets verkeerd ingevul had.
3 nov. 2022
Alles naar verwachting verlopen. Snelle dienst. Prijs / kwaliteitsverhouding goed.
6 nov. 2022
Printer doet het perfect op de inkt,bezorging was zoals aangegeven...dus op tijd
3 nov. 2022
Goede website, gemakkelijk bestellen en zeer voordelige aanbiedingen Canon inkt.
14 nov. 2022
Het was me niet duidelijk, hoe veel zwarte inkt er in de set zat ! Verder o.k.
2 nov. 2022
Supersnelle levering, superfijne prijs en ik hoop dat mijn printer ook blij is!
heldere website, snelle bezorging, vriendelijke en vakkundig te woord gestaan
Keurig en vriendelijk geholpen door telefoon. Prima bezorging bestelling.
Snelle verzending en altijd het juiste artikel. Zeer betrouwbaar bedrijf.