alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

De inktpatronen zijn zo geplaatst en geen geknoei met het plaatsen. Prijs is uitstekend.
Goedkope en goede cartridge en perfecte verzending past bijna altijd door de brievenbus
Snelle levering en een hele goede en veel goedkopere vervanging van de merk artikelen👌
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor deze 5 sterren review, daar worden we bij Alleeninkt vrolijk van 🤩 Mocht je nog vragen hebben over je bestelling, dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 Nogmaals bedankt voor de positieve review, samen maken we van printen weer een feestje🎉 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Alles prima in orde, zowel de bestelling als de levering kon niet beter. Super bedankt
Makkelijk inkt uitzoeken voor je printer Goedkoop en goede inkt ook. Snelle levering
Snelle afhandeling. Iedere bestelling krijg ik andere dozen waar de toners inzitten??
Wat bijzonder is, dat de bestelling altijd naar wens geleverd word, plus prima inkt.
van AB k.
Lekker goedkoop en werkt zupper en de bestelling goed verpakt beslist een aanrader
Heb flesjes besteld en enkele dagen erna werden ze al geleverd, ben super tevreden.
super duidelijk, snel: gewoon goed. (kan het bestelde produkt nog niet beoordelen)
Eenvoudig selectie van benodigde cassettes. Snelle levering. Service als van ouds.
van GJA V.
ik heb al antwoord gegeven, deze mail is overbodig bij de eerste mail van jullie.
Cardrids nodig, binnen 24 bezorgd, zo zit je niet zonder inkt, voortreffelijk.
Supersnelle levering, en in de brievenbus (is makkelijker dan met de koerier).
snel en accuraat volgens afspraak geleverd, tegen een scherpe prijs klasse!!
De snelle service tegen redelijke prijs. Ik zou niet weten wat beter kan.
Snel en goed product ook voor een b merk .En hebben altijd aanbieding .
van R A.
Nooit problemen met bestellen. Netjes verpakt. Prijs redelijk tot goed.
Snelle levering en inkt doet niet voor HP onder (en scheelt veel geld!)
Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding en solide verpakking.