hairaction.nl

771 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.796 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een uitstekende service Het was heel attent dat ik bijna direct na mijn mailbericht i.z. annulering van mijn bestelling, omdat dit niet op voorraad was, een telefoontje kreeg dat het artikel net binnen was gekomen en ik mijn bestelling, als ik dat nog wilde, door kon laten gaan. Heel fijn dat dit zo snel afgehandeld kon worden. Mijn bestelling had ik de volgende dag binnen. Ik vind dat dit getuigt van een goede service. Mijn dank daar voor.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

17 sep 2023
20 sep 2023
Hi Denise, Wat een mooie sterren weer die we mogen toevoegen aan ons profiel. Dankjewel dat je de moeite hiervoor neemt. We zien je graag weer terug bij de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
14 sep 2023
20 sep 2023
Beste klant, Wij worden steeds meer sterren rijker. Hier worden wij gelukkig van. Hartelijk dank en graag tot de volgende keer. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
6 sep 2023
7 sep 2023
Beste Monique, Bedankt voor je 5 sterren. We wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Team Hairaction.nl
27 aug 2023
31 aug 2023
Beste klant, Dankjewel voor de 5 sterren review. Hier worden wij enorm blij van. Graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
26 aug 2023
30 aug 2023
Beste, Dankjewel voor de sterren review. Wij waarderen dit enorm. Graag tot de volgende keer in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
PD
Peter d.
Stellendam
23 aug 2023
24 aug 2023
Beste klant, Dankjewel voor de 4 sterren review. We zien je graag weer terug bij Hairaction.nl. Wij wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
22 aug 2023
24 aug 2023
Beste klant, Dankjewel voor de 5 sterren review. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de service. We zien je graag terug bij Hairaction.nl. Wij wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
21 aug 2023
24 aug 2023
Beste klant, Dankjewel voor de 4 sterren review. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over ons. We zien je graag terug bij Hairaction.nl. Wij wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
21 aug 2023
16 aug 2023
17 aug 2023
Beste klant, Hartelijke dank voor de 5 sterren review. Hier gaan wij van stralen. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
9 aug 2023
15 aug 2023
Hallo Daan, Dankjewel voor de sterren review. Veel plezier met de Sexy hair Hard Up Gel en wij zien je graag weer terug in onze webshop. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
5 aug 2023
8 aug 2023
Beste Anastasiya, Bedankt voor de sterren review. Hier doen wij het voor. Veel plezier met de Manic Panic Hot Hot Pink. Wij zien je graag wel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
3 aug 2023
Hallo Joke, Het regent sterren! Dankjewel hiervoor. Veel plezier met de bestelling en wij zien je graag weer terug in onze wehsop. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
1 aug 2023
2 aug 2023
Hi carlijn, Dankjewel voor de 5-sterren review! Geniet van de bestelling en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
2 aug 2023
Beste Marjo, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de Goldwell producten en wij zien je graag weer terug bij Hairaction.nl Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
28 jul 2023
2 aug 2023
Beste Marja, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
26 jul 2023
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Maartje, Dankjewel voor de review. Hier doen wij het voor. Veel krul plezier met de Moser Protect Styling en wij zien je graag weer terug bij Hairaction.nl Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
23 jul 2023
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de vier sterren review. Dit waarderen wij enorm. Veel plezier met de Sexy Hair Hard Up Gel en graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
11 jul 2023
Beste klant, Dankjewel voor de positieve review, fijn dat je tevreden bent. We zien je hopelijk een volgende keer weer terug in onze webshop. Geniet van de zon! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
9 jul 2023
11 jul 2023
Hallo Angela, Dankjewel voor de positieve review, fijn dat je tevreden bent. We zien je hopelijk een volgende keer weer terug in onze webshop. Geniet van de zon! Met vriendelijke groet, Team Hairaction