hairaction.nl

771 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.796 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een uitstekende service Het was heel attent dat ik bijna direct na mijn mailbericht i.z. annulering van mijn bestelling, omdat dit niet op voorraad was, een telefoontje kreeg dat het artikel net binnen was gekomen en ik mijn bestelling, als ik dat nog wilde, door kon laten gaan. Heel fijn dat dit zo snel afgehandeld kon worden. Mijn bestelling had ik de volgende dag binnen. Ik vind dat dit getuigt van een goede service. Mijn dank daar voor.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

8 jul 2023
11 jul 2023
Beste Irene, Dankjewel voor de goede review, wat fijn dat de bestelling zo snel binnen was! Geniet van de zon en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
8 jul 2023
11 jul 2023
Hallo Nobia, Dankjewel voor de positieve review, hier worden we blij van. Geniet van de zon en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
7 jul 2023
11 jul 2023
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review, dat waarderen wij. We wensen je mooie zonnige dagen! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
4 jul 2023
Beste Rosalia, Dankjewel voor de review, dit waarderen wij altijd. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
4 jul 2023
Beste Els, Dankjewel voor de review, dit waarderen wij altijd. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
4 jul 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review, dat waarderen we. We doen ons best om alle klanten tevreden te houden. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
4 jul 2023
Hi Anastasiya, Dankjewel voor de positieve review. Fijn dat je tevreden bent. We zien je hopelijke weer terug in de webshop! Een mooie dag gewenst, Team Hairaction
4 jul 2023
Hi Maaike, Dank voor de positieve review! We vinden het fijn dat we er weer een tevreden klant bij hebben. Daar doen we het tenslotte voor. Hopelijk tot de volgende keer en een mooie dag gewenst, Team Hairaction
1 jul 2023
4 jul 2023
Hallo Monica, Dankjewel voor de positieve review. Fijn dat we weer een tevreden klant erbij hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Een mooie dag gewenst, Team Hairaction
1 jul 2023
4 jul 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met de levering. Hopelijk tot gauw! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
28 jun 2023
29 jun 2023
Beste klant, Het regent sterren op onze pagina. Hier zijn wij heel blij mee. Wij hopen je snel weer te zien bij Hairaction.nl Wij wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
24 jun 2023
29 jun 2023
Hallo Richard, Dankjewel voor de 5 sterren review. Dat waarderen wij enorm. Heel veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
22 jun 2023
Beste klant, Dankjewel voor de sterren review. We waarderen dit ontzettend. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
22 jun 2023
Hallo Janine, Bedankt voor de vijf sterren. Hier doen wij het voor! Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
17 jun 2023
21 jun 2023
Hallo Jean-Pierre, Dankjewel voor de mooie review. We waarderen het enorm en doen ons best om je tevreden te houden. We zien graag een volgende keer terug in onze webshop. Geniet van je dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
16 jun 2023
21 jun 2023
Hi Anoushka, Wat leuk dat je even een review komt geven. Dankjewel hiervoor. Veel plezier met de Color Wow Root Cover up en wij zien je graag weer terug bij je volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
15 jun 2023
21 jun 2023
Hallo Monique, Wij worden steeds meer sterren rijker. Hier worden wij gelukkig van. Hartelijk dank en graag tot de volgende keer. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
20 jun 2023
Beste klant, Sterren dalen op ons neer. Bedankt! Veel plezier met de bestelling. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
LP
20 jun 2023
Beste klant, Ons profiel is weer wat sterren rijker. Dankjewel! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
LP
20 jun 2023
Beste klant, Een sterrenregen als review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Geniet van je dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl