valmano.nlReviews

: 185Goed

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
valmano.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij valmano.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor valmano.nl

185 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 dec. 2021
Ik zag veel slechte reviews van Valmano, maar ik geef ze 5 sterren. Het pakketje was er binnen een paar dagen. Helaas was het product toch niet zo mooi als dat ik hoopte, dus ik heb het (gratis) geretourneerd. Ik heb nog even via de mail contact gehad met de klantenservice, die reageerde snel en gaven antwoorden op mijn vragen. Binnen een week stond het geld weer op mijn rekening. Volgende keer bestel ik er weer.

30 nov. 2021
Als je een horlogebandje als pakket opstuurt, is het zinvol om de maat van de verpakking hierop aan te passen --> in een doos van 25 x 20 x 14 cm passen minstens 200 enveloppen mét inhoud om de bestellingen thuis te laten bezorgen door PostNL. Beter voor milieu [verpakkingsmateriaal, verzendvolume, brandstofkosten, inspanning en kosten van verzending voor U en voor de klant . . . . . . . . ]. Met vriendelijke Groet, Wirene

Beoordelingen voor valmano.nl

1 dag geleden
Bestelling is prima verlopen. Al snel de bevestiging dat het onderweg was inclusief de track&tracecode. Tot in Nederland ging het goed, daarna helaas door het sorteercentrum of PostNL een paar dagen opgehouden. Maar dat probleem ligt bij een externe partij. Mooi horloge, keurig en goed verpakt kortom niks te klagen!
10 sep. 2022
van S K.
Prima, alleen wel handig dat er een verzendbevestiging verstuurd word. Nu stond het pakket voor de deur. Niet fijn als het om een flink bedrag gaat.
5 sep. 2022
Alles verliep soepel, snelle levering en alles verder in orde 👍🏼
15 sep. 2022
Snelle levering, goede prijs
13 sep. 2022
Snelle levering.
15 sep. 2022
10 sep. 2022
7 sep. 2022
Duurt lang voor ze geld terug geven moet ze er eerst aan herinneren dan pas krijg je het
7 sep. 2022
Reageren op mailing!!! En zorgen voor een snelle terug betaling bij retourzendingen.
Duurt wel heel lang voor je geld terug hebt. Moet er eerst zelf achteraan
31 aug. 2022
ik kan alleen maar zeggen dat ik goede ervaringen heb met Valmano dus blijf ik klant ,wat mij bevalt de keuze in de artikelen en ondanks dat er over veel landen in Europa verzonden vind ik dat toch snel verzending plaats vind en word goed op de hoogte gehouden hoe de status van verzending is .
7 aug. 2022
Fijne site, super mooi sieraad besteld, en na paar dagen al ontvangen
20 aug. 2022
prijs-kwaliteit verhouding en een goede en chique verpakking
15 aug. 2022
keurig verpakt ik zou zeggen tot de volgende keer.
6 aug. 2022
Bestelling correct en snel geleverd.
15 aug. 2022
snelle en perfecte levering