valmano.nlReviews

: 242Goed

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
valmano.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij valmano.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor valmano.nl

151 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 feb. 2022
om eerlijk te zijn had ik al een bestelling geplaatst toen keek ik naar de beoordelingen ging kijken en en die waren niet zo positief dus ik dacht we zien wel . maar ik kan alleen maar zeggen dat alles geweldig goed is gegaan mijn email werden snel beantwoord en de ring kwam 1 dag later , moest uit een andere locatie komen dus ja dan ik zou hier gewoon weer bestellen sterker ik heb een account aangemaakt.

26 mei 2022
Kreeg een lege doos i.p.v oorbellen voor de verjaardag van mijn zus. Dan het papierwerk. Maar dat kado voor mijn zus kan ik vergeten. Ruim 60 euro in het water gegooid ? Niet eens de schuld van valmano, maar wat een moeite, ben klaar met Valmano en denk aangifte te doen van diefstal

Beoordelingen voor valmano.nl

10 jan. 2023
Alles is goed gegaan, ik had best grote twijfels na het lezen van de recensies. Vlotte levering!!! Mijn Ti Sento ketting is prachtig.
Niks te klagen snel bezorgd voor een goede prijs.
9 jan. 2023
Goedkoop product en goed op tijd geleverd.
7 jan. 2023
Netjes en snel geleverd. Mooi horloge
17 jan. 2023
Mooie aanbieding en vlotte levering.
Goede prijs op tijd geleverd.
10 jan. 2023
Goed verpakt, snel ontvangen.
30 dec. 2022
Aanvankelijk zou pakketje geleverdworden maar bezorgdsten en tijdgereden gewijzigd in “nog niet ontvangen door post.nl.” Na paar dagen alsnog geleverd,dus dat is prima. Vanwege jullie slechte recensies,had ikerweinig vertrouwen in maar pakje is geleverd,eind goed,al goed.
21 dec. 2022
Ik had oorbellen besteld, die erg mooi zijn. Vind het alleen onzin dat het in een hele grote doos verstuurd wordt, helemaal nu met de feestdagen de bezorgdiensten het zo druk hebben. Daarom 4 sterren ipv 5.
24 dec. 2022
Ik schrok een beetje van sommige recensies, maar uiteindelijk had ik een horloge voor bijna 100 euro minder dan de prijs op andere sites en snel bezorgd. Mijn bestelling was prima.
29 dec. 2022
van Jan H.
Mooi verpakt, en duidelijk aangegeven dat hij tussen 27 en 29 december aan zou komen. Dat klopt ondanks de giga drukte rond kerst.
7 dec. 2022
Goede communicatie, snelle afhandeling en verzending, mooi product (komt overeen met de omschrijving en foto’s op de site)
3 dec. 2022
3 dec. 2022
Redelijk goeie prijs en snelle probleemloze levering goed verpakt en product zoals gedacht
16 dec. 2022
Producten zijn hoed. Verzending is traag maar 't komt uiteindelijk wel.
26 dec. 2022
van j b.
Goed verpakt en op afgesproken datum ontvangen.
19 dec. 2022
Snelle levering en mooi ingepakt verzonden.
21 dec. 2022
Super mooi horloge en snelle levering
17 dec. 2022
Dat het leuk in doosjes is ingepakt.