valmano.nlReviews

Amtsgericht Berlin-Charlottenburg HRB 150237
Michael Berghoff, Stefanie Köttendorf, Dr. Stephan Hungeling

Beoordelingen voor valmano.nl

135 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik zag veel slechte reviews van Valmano, maar ik geef ze 5 sterren. Het pakketje was er binnen een paar dagen. Helaas was het product toch niet zo mooi als dat ik hoopte, dus ik heb het (gratis) geretourneerd. Ik heb nog even via de mail contact gehad met de klantenservice, die reageerde snel en gaven antwoorden op mijn vragen. Binnen een week stond het geld weer op mijn rekening. Volgende keer bestel ik er weer.

Als je een horlogebandje als pakket opstuurt, is het zinvol om de maat van de verpakking hierop aan te passen --> in een doos van 25 x 20 x 14 cm passen minstens 200 enveloppen mét inhoud om de bestellingen thuis te laten bezorgen door PostNL. Beter voor milieu [verpakkingsmateriaal, verzendvolume, brandstofkosten, inspanning en kosten van verzending voor U en voor de klant . . . . . . . . ]. Met vriendelijke Groet, Wirene

Beoordelingen voor valmano.nl

Levering snel en netjes, voor mij geld wel dat het vanuit een plaatje met foto niet echt duidelijk is hoe iets er daadwerkelijk uitziet. De ketting is nl heeeel dun.
Antwoord van valmano.nl
Hartelijk dank voor de recensie. Wij zijn blij dat u in principe tevreden bent. Met vriendelijke groet, Uw Valmano Team Vielen Dank für die Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie grundsätzlich zufrieden sind. Herzliche Grüße, Ihr Valmano Team
Alles ging naar wens, binnen 2 dagen geleverd, mooi product zoals verwacht, leuk verpakt en ook nog met korting, dus dik tevreden!
5 Tage Lieferzeit.
Als iemand postcode per ongeluk verkeerd doet en gelijk er achter aan mailt dat ze dat nog veranderen
Antwoord van valmano.nl
Het spijt ons dat u uw pakje nog niet heeft ontvangen. Maar u heeft contact opgenomen met de klantenservice. Zij zullen u op de hoogte brengen zodra er een terugkoppeling is van de verzender. Het is helaas niet mogelijk de postcode te corrigeren als het pakket al verzonden is. Wij vragen klanten om de juiste informatie in te vullen wanneer zij een bestelling plaatsen. Vriendelijke groeten Es tut uns Leid, dass Sie das Paket noch nicht erhalten haben. Sie haben aber Kontakt zum Kundenservice aufgenommen. Man wird Sie informieren, sobald es eine Rückmeldung vom Versanddienstleister gibt. Leider besteht nicht die Möglichkeit die Postleitzahl zu korrigieren, wenn das Paket bereits versendet wurde. Hier bitten wir die Kunden bei einer Bestellung die Angeben korrekt anzugeben. Herzliche Grüße
Binnen de tijd geleverd plus goede communicatie. Horloge was prachtig en naar verwachting
De producten! Misschien in een kleinere verpakking?
Snelle verzending, zorgvuldig verpakt
Goede communicatie. Snelle levering
Mooie spullen en goed bezorgd
Redelijk snelle levering
Mooi product
Mooi produkt
om eerlijk te zijn had ik al een bestelling geplaatst toen keek ik naar de beoordelingen ging kijken en en die waren niet zo positief dus ik dacht we zien wel . maar ik kan alleen maar zeggen dat alles geweldig goed is gegaan mijn email werden snel beantwoord en de ring kwam 1 dag later , moest uit een andere locatie komen dus ja dan ik zou hier gewoon weer bestellen sterker ik heb een account aangemaakt.
Snelle bezorging en hele mooie horloges voor een goedkoop prijsje.
Snelle levering en een mooie prijsaanbieding van een merkhorloge.
Snelle levering en de artikelen waren precies zoals afgebeeld.