debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.66 / 5.00

403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.999 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

Alles netjes en snel geleverd door Raab. Als je belt krijg je metteen antwoord en goed advies. Aanrader

ok ok

Heel goede service

Top communicatie en flexibiliteit. Goed bereikbaar

De isolatieplaten zijn beschadigd door het gebruik van de heftruck. Als particulier is een beschrijving bij de producten misschien ook wel handig.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben je even telefonisch kunnen spreken, fijn dat je de platen ondanks de kleine beschadiging wel kunt gebruiken. Voor wat betreft de handleidingen; vaak zijn deze toegevoegd bij de producten. Zo niet kunnen we ze per email aanleveren. Succes met de klus!
Zeer correcte en vlotte levering

Perfecte service en snel alles geleverd

Goede communicatie. Na plaatsen van de bestelling wordt er telefonisch contact opgenomen om alles door te nemen. Ook wordt het voorspelde levertijdstip nogmaals bevestigd. Goede service dus

Supergoede en zeer vriendelijke service. Verschillende keren gebeld en gemaild om te overleggen, en dat verliep uiterst prettig Er werd meegedacht en gezocht naar een goede oplossing.

in één woord, geweldig, direct contact, meedenken en uitstekende aflevering

Snel en perfect geleverd en hoop dat de kwaliteit dat ook is bij de montage maar daar ga ik wel vanuit...

Strakke opvolging en goed overleg. Prima service

goed

Goede prijzen en service. Snelle levering.

alles correct verlopen, snelle afhandeling en ene Genoveva is de juiste persoon aan de telefoon ( en dat rijmt nog ook, wéér een ster )

Levering was wat rabbig en slordig bepakt. Chauffeur kon hier niks aan doen, de beste man had een hart voor zn vak. Procuct zoals verwacht en een goede prijs/kwaliteit. Service ook top, wilde iets bij bestellen en de klanten voegde het netjes bij elkaar, scheelde toch bezorgkosten.

simpelweg goed

Prima, goed en snel Bedankt voor jullie snelle responsiesnelheid oplossingen

Prima materialen, snel geleverd. De website kan wat logischer opgebouwd worden.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Heel fijn, dit soort feedback vanuit de koper! Het was een klein maar belangrijk punt. Na telefonisch contact direct verbetering doorgevoerd. Dank hiervoor!
Thx