debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen
debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.62/5.00

435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

De chauffeur tijdens de levering was bekend in de buurt en erg meedenkend. Dit heeft bijgedragen aan een soepele levering op een lastige plek in de binnenstad
snelle levering en een goed product
Levering en product als afgesproken wat wil je nog meer
Helaas was de levering niet op de afgesproken dag aangekomen. Verder prima bedrijf met vriendelijk personeel.
Keurig tot aan de deur gebracht en op de afgesproken tijd
prettige communicatie goede chauffeur, hielp nog ff een handje echt prima
Snelle levering direct vanuit verschillende productleveranciers...
Perfect in orde, Chauffeur laat weten wanneer hij zal leveren, Belt je 20 min. Van te voren op
Ik vind de service perfect en netjes te woord gestaan .en snel geleverd. Heel netjes allemaal. Als ik weer wat nodig heb ga ik naar debouwmarktshop.nl ik zou het een ander ook aanraden. Mvg ajt Buijsman.
Zeer snelle levering dit was de reden dat ik voor de bouwmarktshop heb gekozen. Verder goede communicatie ook een wijziging na het plaatsen van de bestelling was geen probleem
Zeer snelle levering goede, communicatie,prijs kwaliteit is dik in orde.
Geen
Slechte tot geen comunicatie over de levering. Moest er via de chat zelf achteraan. Voor 12 uur besteld is zeker dus niet volgende dag of zelfs werkdag geleverd.
Snel geregeld en netjes Bezorger is top
Snelle levering en goede kwaliteit.
De bestelling wordt altijd op tijd geleverd en vooral compleet
Wordt meteen geholpen. Denk ook goed mee als je vragen over een product hebt
Niet de aller goedkoopste, maar wel de aller beste. Ik was ongeveer 15,- euro meer kwijt dan elders, maar daar in tegen had ik de volgende dag mijn producten al en de service die je krijgt wanneer je belt om dat je hulp nodig hebt is gewoon weg niet normaal goed. Echt als je 't niet erg vind om een paar euro meer te betalen en een bak en service te krijgen, zit je hier absoluut goed! Echt kanjers!
Supersnelle levering en nabelservice omdat order niet volledig leek en ik inderdaad wat vergeten was. Helaas alleen werd mijn winkelmandje na korte tijd inactief elke keer leeggehaald. Maar overall een aanrader.
Levertijd zou 5 tot 10 werkdagen duren staat er op de website maar gaat minimaal 6 weken duren.