debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68 / 5.00

376 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Snelle levering, en dito service

Goede service

Goede producten voor goede prijs. Nette en snelle service. Zeer klantvriendelijk door persoonlijke benadering en goed dat Trustedshops er aan gelinkt is. Ik ben zeer tevreden

De levering van de bestelling werd gewoon op een pallet buiten gezet en zonder aankondiging was de chauffeur vertrokken. Later heeft de bouwmarktshop goed gehandeld waarmee het weer was opgelost.

Duidelijke communicatie. Werd netjes van te voren gebeld door de vrachtleverancier. Producten in orde.

Levering en producten waren goed, service kan ik weinig commentaar op geven omdat er geen gebruik van gemaakt is

OK prijs, kwaliteit en snelle levering, wat wil je nog meer ?

Het was allemaal goed geregeld

de bestelling die wij hebben opgehaald bij een derde partij was niet juist, maar goed opgepakt door debouwmarktshop en opgelost.

er word niet geleverd binnen 24 uur

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Het klopt inderdaad dat we niet alle producten de volgende dag kunnen leveren. We kunnen dat ook helder communiceren via de website, per product zie je de levertijd aangegeven staan. Het levermoment wordt wél altijd vooraf gecommuniceerd en in overleg met je gepland, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Alles weer prima geregeld

Nergens iets op aan te merken. Perfecte service en levering en prima materiaal.

snel en correct

Direct contact na de bestelling en correcte levering, mijn complimenten.

Super

Alles snel geleverd, zelfs meer als besteld. Een telefoontje en alles werd binnen de kortste keren weer opgehaald Alle chauffeurs waren uiterst vriendelijk.

Vriendelijke medewerker in de "chat" met goed advies, bestelling op tijd en zonder schade geleverd. Prima bedrijf.

Gewoon zoals je het verwacht, vriendelijk, behulpzaam en prima prijs / kwaliteitverhouding.

Besteling verlipe voorspoedig en de levering was op tijd.

goede service , snelle levering , en mooie prijzen