debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68 / 5.00

377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Perfecte service. Alles volgens afspraak. Top.

Enige minpuntje is geen reactie gekregen op mijn email. Verder top

Producten 4 sterren, reden: 1 gipsplaat had over de hele oppervlakte kleine beschadigingen. Is eigenlijk geen probleem want smeer ik dicht. De andere gipsplaten waren onbeschadigd. Voor de rest prima.

Er wordt geen contact op genomen over de bestelling. Er wordt geen tijdvak aan gegeven wanner er wordt geleverd. Er wordt niet gebeld een uur of half uur door de chauffeur voor de levering. Dit allemaal terwijl dit wel belooft wordt op de site.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben zojuist telefonisch contact gehad en er bleek inderdaad dat er verschillende steekjes zijn laten vallen. Vervelend en niet de bedoeling. We willen graag laten zien dat dat niet de normale gang van zaken is. Je kan je kortingscode bij je volgende bestelling inzetten. Dank voor je begrip en zien je graag terug!
Snelle service, heel vriendelijk team

Direct persoonlijk contact na de bestelling, afstemming van leverdatum en -tijd. Bij mijn beide bestellingen de volgende dag. Retouren geen probleem. Goede spullen, scherpe prijzen, alles was helemaal goed. Top

Goede sevice

Alles perfect geregeld volgens afspraak

Alles netjes en snel geleverd door Raab. Als je belt krijg je metteen antwoord en goed advies. Aanrader

Ik hoopte op eerdere levering, er werd zeer goed over gecommuniceerd wanneer de levering zou komen Perfect op tijd afgeleverd en verpakt.

Alles perfect, maar een te kleine doos schroeven meegeleverd. Snelle belofte voor nazending.

Goed en snel

Prima en snel geleverd..

Top

goede telefoniste, Genova heet ze volgens mij

ok ok

Heel goede service

Top communicatie en flexibiliteit. Goed bereikbaar

De isolatieplaten zijn beschadigd door het gebruik van de heftruck. Als particulier is een beschrijving bij de producten misschien ook wel handig.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben je even telefonisch kunnen spreken, fijn dat je de platen ondanks de kleine beschadiging wel kunt gebruiken. Voor wat betreft de handleidingen; vaak zijn deze toegevoegd bij de producten. Zo niet kunnen we ze per email aanleveren. Succes met de klus!