debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.66 / 5.00

403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.999 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

Alles prima

snel, goed, scherpe prijs Aanrader.

Snelle feedback op vragen, accurate leveringsafspraak, top gepresteerd.

nette prijzen, vlotte chatservice, snelle betaling en correcte afhandeling

As een van de weinige webshops die heen handelingskosten rekent om dakpannen op te halen. Zeer vriendelijk en belde zelfs op om de bestelling en de verwerking door te nemen, zoals gewenste afhaaldag. Als je goedkope dakpannen zoekt zonder exorbitante verzend- of afhaalkosten is dit het adres

Was iets fout gegaan bij mij tijdens het product te bestellen. Contact met hun opgenomen en ze hebben het perfect voor ons opgelost. Wat een service ga zo door

Prima levering, geheel volgens afspraak.

Bestel zeer regelmatig producten via de bouwmarktshop. Ze hebben elke keer onze afspraken waargemaakt. Vriendelijke mensen en ze bellen nog na ook wanneer er geleverd is, hoewel dat nu minde gebeurd dan in het verleden

Prima service

de bestelling is geplaatst en het contact tot nu toe is prima. Ze doen echt hun best om passende oplossingen aan te dragen om tot een tevreden resultaat te komen.

Uitstekende service. Wordt goed meegedacht.

Levering netjes verpakt en op afgesproken datum bezorgd.

fijne service

Prijs kwaliteit is goed en levering volgens afspraak 8

Persoonlijk contact met vrouwelijke medewerkster was prettig, constructief en heel klantvriendelijk. De bestelling werd netjes en goed tegen regen verpakt op mijn garagepad afgeleverd. Fijn dat ik kon aangeven op welke dag het bouwmateriaal kon worden bezorgd. Dat scheelt weer het opnemen van een vrije dag.

Goed behandeld

Goeie service

Een geweldige internetshop (al is het niet op voorraad) toch een mooi alternatief geeft.

Snelle en correcte levering. Breed assortiment

Op zich is alles ok. Bij de levering kregen we echter geen tijdvak dat het bezorgd zou gaan worden. Ik werd 20 minuten voordat ze zouden komen gebeld. Maar eigenlijk zou je dus de hele dag thuis moeten zijn. Het product zelf misten een paar schroeven. Zelf op kunnen lossen, maar niet echt de bedoeling.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Inderdaad niet de bedoeling dat er bevestigingsmateriaal mist, fijn dat je het hebt kunnen oplossen. We vragen een transporteur altijd een uur vooraf een telefoontje te geven dat ze onderweg zijn. Juist omdat we begrijpen dat je niet de hele dag thuis wil wachten. Helaas hebben we dat niet altijd in de hand en kan het weleens voorkomen dat je later wordt gebeld. Dank voor je feedback.