verf-plaza.nl

1.282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.524 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jan 2023
verf-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Zeer snelle levering. Het blik vertoonde alleen roest aan de binnenkant bij het deksel en dat komt in de verf. Was het een oud blik?
NG
N. G.
Tricht

20 jun 2023
Ik bestelde een potje verf, tweede keer. Eerste keer was alles OK verlopen. Tweede keer kwam het een week te laat binnen. Niet hun fout, maar helaas kun je alleen voor PostNL kiezen, en daar kunnen ze wel wat aan doen. PostNL, kiek maar eens op hun twitter is CHAOS. Veel verloren en niet aangekomen pakketten of veel te laat. Ze beloven dat je het heel snel in huis hebt en dat ze de beste verfzaak online zijn. Een verbetering zou zijn als ze de klant kunnen laten kiezen met welk bedrijf het wordt verzonden, dan is het ook meer de klant zijn keuze ;), ik zou altijd voor TRUNKRS of als die er niet is DPD gaan en anders nog liever DHL dan PostNL. Verder betrouwbaar bedrijf en goede verf !!

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

4 jul 2023

Goede telefonische ondersteuning

Goede, zeer goede telefonische ondersteuning door Roy. Eindelijk iemand die weet waar hij het over heeft.
23 dec 2023

Goede kwaliteit

De bestelling werd snel afgehandeld en vlot geleverd. De verf en benodigdheden zijn van goede kwaliteit.
7 jul 2023
Snelle levering en geweldig dat je de primer kunt bestellen met een kleur die past bij de dekkende laag.
24 sep 2023
Super snelle verzending en top kwaliteit verf voor een goede prijs! Erg goede ervaring met verf plaza!
12 okt 2023
goed en netjes verpakt en een goede bezorging, heel anders dan GLS die krijgen van mij een nul,nul
25 okt 2023
Gewoon alles, keurig afgeleverd en ook de volgende dag geleverd. Dus eigenlijk zoals het moet zijn.
8 nov 2023
Zo snel geregeld en een goede prijs gisteren avond besteld en volgende dag in de ochtend al bezorgd

Zeer goed

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. En goede service. Kortom een aanrader.
1 aug 2023
Om 19.00 besteld volgende middag al binnen. En de kleur die wij hadden besteld. Top service.
9 jul 2023
Goede prijs, snel geleverd. Kleine deuk in het blik bij aflevering, ging gelukkig net goed
12 nov 2023

Goed, snel en duidelijk.

Meerdere keren verf besteld hier bevalt goed. Ook een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen.
18 jun 2023
Uitgebreide informatie over het gekochte product. Deze informatie is duidelijk en goed bruikbaar.
19 aug 2023

Goede service.

Verftester besteld, bij late levering stelde ze meteen voor om nogmaals de testers te versturen.
3 mei 2023
Bestelling en levering snel verlopen . Inclusief alle extra kwasten en rollers die waren bestelt.
13 sep 2023
Ook een kleur die niet op de website staat, zelfs geen RAL nummer heeft, zo gemaakt en geleverd.
30 jul 2023
Vriendelijk, ook bij het bestellen van de verkeerde verf. Snel in huis (de volgende ochtend al).
11 aug 2023

Correcte en vlotte levering

Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. Concurrerende prijs. Keurig verpakt verzonden.
24 okt 2023
Zeer fijn telefonisch geholpen met het vinden van een juiste/goede kleur. Snel geleverd ook!
PV
peter v.
assendelft
19 okt 2023
snelle levering, maken mijn foute bestelling goed, en snelle restitutie van te betaald geld
31 aug 2023
Vrijdag half tien in de avond besteld en de volgende dag konden we al schilderen. Perfect!