verf-plaza.nl

1.282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.524 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jan 2023
verf-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Zeer snelle levering. Het blik vertoonde alleen roest aan de binnenkant bij het deksel en dat komt in de verf. Was het een oud blik?
NG
N. G.
Tricht

20 jun 2023
Ik bestelde een potje verf, tweede keer. Eerste keer was alles OK verlopen. Tweede keer kwam het een week te laat binnen. Niet hun fout, maar helaas kun je alleen voor PostNL kiezen, en daar kunnen ze wel wat aan doen. PostNL, kiek maar eens op hun twitter is CHAOS. Veel verloren en niet aangekomen pakketten of veel te laat. Ze beloven dat je het heel snel in huis hebt en dat ze de beste verfzaak online zijn. Een verbetering zou zijn als ze de klant kunnen laten kiezen met welk bedrijf het wordt verzonden, dan is het ook meer de klant zijn keuze ;), ik zou altijd voor TRUNKRS of als die er niet is DPD gaan en anders nog liever DHL dan PostNL. Verder betrouwbaar bedrijf en goede verf !!

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

5 mei 2023

Let op! Lange verzendtijd, juni 2023

Antwoord van verf-plaza.nl
20 jun 2023
Beste, Bedankt voor het schrijven van een review. Helaas was er door de chaos bij PostNL inderdaad veel vertraging. Onze excuses hiervoor. Bedankt voor de tip! We zijn momenteel druk bezig om een extra bezorgdienst erbij toe te voegen. Met vriendelijke groet, Team Verfplaza
30 jul 2023

Het verfblik dat ik ontving was niet gemengd

Het verfblik dat ik ontving was niet/zeer slecht gemengd. Hoewel we met het bijlgeleverde stokje zeer goed hebben proberen te roeren, ontstond er duidelijk kleurverschil op de muur. Een deel van het pigment zat bovenin het verfblik, een deel helemaal op de bodem. Nieuwe verf moeten kopen en alles overgedaan. Ontzettend balen. Verfplaza is wel per WhatsApp bereikbaar op zaterdag maar reageert alleen via een automatisch bericht. Dat schiet niet op. De meeste verfklussen worden in het weekend gedaan. Elke bouwmarkt is wel op zaterdag en vaak ook op zondag open. Daar kun je dan wel terecht met je klacht of om je verf om te ruilen.
Antwoord van verf-plaza.nl
30 jul 2023
Beste, Bedankt voor het schrijven van een review. Zeer vervelend dat het verkeerd is gegaan, onze excuses hiervoor. We gaan contact met je opnemen en een gepaste oplossing aanbieden. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl
28 jun 2023
Goede prijs, maar bestelling was te laat. Ik had o.a. bij verf-plaza besteld omdat op de website staat "direct verzonden". Echter bleek er een probleem dat de bestelde kleur niet in de mengmachine stond, terwijl deze wel op de website wordt aangeboden (communicatie was wel goed!). Resultaat: Woensdagavond besteld, maandag pas geleverd. Sauzen in het weekend moest dus opgeschoven worden. Verder was de bestelling wel in orde, en goed verpakt!