123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.741 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.568 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

heb de bestelling nog steeds niet binnen, normaal zijn jullie altijd heel snel.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Het is momenteel erg druk bij de post wegens de feestdagen. Zij helpen je graag verder.
Bestelling nog niet ontvangen. Ook nog geen bericht gekregen over wanneer wel.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
op 13-12-2023 bestelling geplaatst en vandaag 27-12-2023 nog niets ontvangen 🤮
Antwoord van 123watches.nl
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen! Ik begrijp niet waar het blijft
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, in je bestelling zie ik dat je een product hebt besteld met een langere levertijd. Dit stond ook aangegeven in je winkelwagen. Zou je hierover contact met de klantenservice willen opnemen?
HB
23 nov 2023
Ligt niet aan de webshop maar aan de vervoerder die ze gebruiken, Postnl.
23 nov 2023
KV
K V.
Valthermond
15 sep 2023

Helaas nu lange levertijd

De vorige levering ging vlot Ik wacht nu al 15 dagen op mijn bestelling.
15 sep 2023
6 jul 2023
Ik vind het lelijk omdat het lijkt niet op de foto dus is het een miskoop
11 jul 2023
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Bestelt vrijdag 15/12 voor 22u.
27 mei 2023
Ik vond top! Maar helaas iets groot voor mij ik heb een kleine puls!
31 mei 2023
30 dec 2023
Zending niet in 1 keer compleet. Levering 2 dagen later dan verwacht
26 dec 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Bestelling is van 5 dagen geleden
Antwoord van 123watches.nl
Slecht. Plakt voor geen meter. Eerste dag gebruik lag hij er al af
Antwoord van 123watches.nl
Wat jammer dat je het product defect is, heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
17 dec 2023
Nog niet binnen, terwijl het de volgende dag bezorgd zou worden.
30 dec 2023
10 dagen geleden verstuurd, nog staats niets ontvangen helaas.
GH
Gerarda H.
Hilversum
Nog steeds niets ontvangen en we zijn nu ruim een week verder
17 dec 2023
Geen track en trace! Je weet niet of je pakketje nog wel komt
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, bij het bestelproces kan je wel kiezen uit verzending met track & trace. Ik zie dat je bij jouw bestelling hier niet voor gekozen hebt.
Pakketje is nooit bezorgd. Toch met track and trace bezorgen
26 dec 2023
Nog altijd niet aangekomen en was binnen de 24h leverbaar!
26 nov 2023
nog steeds niets ontvangen? Betaald en nog geen reaktie
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling Yves, in je bestelling zie ik dat je een product hebt besteld met een langere levertijd. Dit stond ook in je winkelwagen aangegeven toen je het product bestelde. Voor meer informatie wil ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice.
Na 4 dagen niet bezorgd en track and trace werkt niet!