Snowleader.nl

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

Betere updates over de verzending. De levertijd is echt lang en ondertussen krijgen we geen update van DPD
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt vandaag bezorgd en zal binnenkort worden afgeleverd. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
Vieze kleding gekregen
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Onze excuses voor het probleem met uw artikel. We hebben uw dossier doorgestuurd naar de betreffende afdeling, die per e-mail contact met u zal opnemen met de juiste oplossing. Met vriendelijke groet, Het Snowleader Team

Goede, snelle levering

10 feb 2024

betrouwbare site/ bedrijf om iets te bestellen!!

vraag via chat werkt niet maar via bericht versturen mail, binnen 1 dag antwoord , de bestelde artikelen binnen 4 a 5 dagen in huis , alles netjes verpakt, helaas was het artikel niet goed, dus geretourneerd even afwachten hoe dat verloopt... verder niks op aan te merken!
Snel!, binnen 2 dagen had ik de Rab Electron jas in huis. Jas past prima dankzij de matentabel op de website. Helaas zat de "stuff sack" niet in het jack maar dat ligt waarschijnlijk aan Rab, niet aan Snow Leader.
10 feb 2024
Bijzonder goede afhandeling van de order. Informeren je op tijd. Ik had een retour en dat werd snel en eenvoudig afgehandeld. De prijzen zijn ook nog eens bijzonder scherp.

Zeer goede service.

13 items besteld tegen een scherpe prijs. Vanuit Frankrijk binnen 4 dagen in Nederland binnengekregen. Alles netjes ingepakt en verzonden. Ik ga hier vaker bestellen.
Ski's netjes verpakt geleverd, inclusief afgestelde binding, op de aangegeven datum in Nederland (zonder verzendkosten 10 dagen na bestelling).
Wat een snelle levering ook gewoon in nederland.ski waren netjes in een stevige doos verpakt.kom zeker terug bij snow leader
11 feb 2024
Snelle levering! Goeie informatie over zowel product als levering! Perfect op tijd geleverd en product in uitstekende staat.
Gemakkelijk bestellen en betalen, vervolgens snelle verzending. Super ervaring. Online shoppen zoals het hoort

Great webshop, would not hesitate to order again

Great products, competitive pricing and clear communication with meeting the shipment planning
3 mrt 2024

Gewoon goed

Ondanks dat het uit Frankrijk moest komen toch snel bezorgd. Mooie aanbieding.
winkel in Frankrijk blijkbaar maar desondanks ging levering bijzonder snel
RM
rené m.
waddinxveen
18 feb 2024

Groot assortiment snelle levering

Groot assortiment, mooie merken en goede aanbiedingen. Snelle levering.
Vlotte levering en artikelen volgens de bestelling (nieuw) afgeleverd.
17 feb 2024

Top

Pakket arriveerde binnen de beloofde bezorgtijd, in goede staat.
Snelle verzending (naar NL), goed verpakt en prima prijs!
Mooi poduct, prima snelle levering naar pick-up point
24 feb 2024
Snelle levering Mooi assortiment Scherpe prijzen