moowy.nl

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.

18 jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Beoordelingen voor moowy.nl

10 nov 2023

Goede producten, fijne reminders.

Naast goede producten ook erg blij met de regelmatige reminders wat er nu het beste gedaan kan worden voor een mooi gazon.
3 nov 2023

Snel opgestuurd. Topkwaliteit.

Snel opgestuurd. Iets duurder maar groeide snel en daardoor ook mooie dichte grasmat die nog steeds mooi is!
10 nov 2023
Goede producten met beloofd resultaat, mooie verpakking voor goede houdbaarheid, snel geleverd
27 nov 2023
Topproducten, snelle service en altijd uitgebreid antwoord op vragen.
16 nov 2023
Ik kreeg goed advies en antwoord op mijn vragen.
9 nov 2023
22 jun 2023
26 jun 2023

Moowy is oké

Moowy heeft topproducten en sinds vorig jaar zijn we begonnen het gazon nu eens eindelijk via de regelen der kunst aan te pakken. Helaas gebeurden er dingen die tegen zaten: een plaag van engerlingen, een droge en hete zomer, nat en koud tot ver in het voorjaar en nu weer zo'n veel te lange droge, hete föhn over het gras. Dus het golfveld dat we voor ogen hadden is het nog steeds niet en alles wat je koopt is ook niet goedkoop. Wat Moowy nog kan verbeteren is een plan van aanpak schrijven vwb verticuteren, beluchten, maaien, bemesten, doorzaaien, gebruik van ijzersulfaat, zeewier en evt bestrijden van engerlingen. Er is wel een kalender maar dat is niet concreet genoeg. Wij zouden hiermee geholpen zijn. 🙂🙂
7 apr 2023
Ik ben via YouTube filmpjes tegen gekomen over Moowy. In deze filmpjes wordt iedere keer duidelijk uitgelegd hoe en wat met hun producten. Ik heb graszaad besteld voor een schaduwrijk gebied. Nadat ik het besteld had kwam het product keurig netjes 2 dagen later aan. Keurig verpakt en met een goede gebruiksaanwijzing. Complimenten voor Moowy
JB
J b.
Soest
20 mrt 2023
uitleg en suggesties over t gazon zijn zeer welkom. Ik weet zeker dat ik al ruim 1000 euro bij moowy heb uitgegeven en zou t op prijs stellen af en toe n korting te krijgen. Maar dan ook zonder eisen, voorwaarden, bonnen of codes. ie; bij de volgende bestelling ontvangt u, bijvoorbeeld, 10% korting op de hele bestelling.
13 mrt 2023
Als beginner is het fijn dat je een mailtje krijgt wat wanneer te doen in het jaar(seizoens advies)en wat ook vooral telaten. Plus de mailtjes tussendoor als er bijvoorbeeld lange periode van droogte zijn of juist veel regen. Zo weet je wat je kunt doen voor je gazon zonder zelf expertise te hebben.
5 jun 2023

Leuk bedrijf, wel aan de dure kant

Goed: Kwalitatief goed, mooi verpakt, gericht op design, sympathiek bedrijf. Kan beter: Lijkt af en toe een beetje teveel een marketing exercitie, veel hogere prijzen met veel minder inhoud in een verpakking dan elders, maar dan wel mooi verpakt en leuke filmpjes.
12 apr 2023

Mooie producten, vlotte levering

Mooie producten, snel geleverd, heldere communicatie. Alleen de omdozen waarin alles verzonden werd was van zeer magere kwaliteit gezien het gewicht van de producten waardoor de dozen kapot waren bij aankomst. Anders was het een dikke 10 geweest!
9 mrt 2023

Gazon in het voorjaar

Duidelijke beschrijving wat te doen met het gazon in het voorjaar. Daarbij een pakket om dat voor elkaar te krijgen. Zou fijn zijn als die beschrijving/ instructie ook bij de bestelling zit, wat dus helaas niet zo is.
22 mrt 2023

Hele fijne klantenservice

Ik had veel vragen over de stappen die ik moest ondernemen om gras te zaaien.En toen heb ik hele goede tips gekregen van Michelle van Moowy service. Ze nam echt de tijd voor mij. Nou weet ik wat te bestellen bij hun.
11 sep 2023
Super snelle bezorging Graszaad slaat goed aan Bemesting volgt binnenkort, effect valt dus nog niet te beoordelen. De kortingsmails vlak na bestellingen zou vind ik niet zo sympathiek en zie ik liever tussendoor.
3 jun 2023

Advies

Gazon ziet er m.i. goed uit dankzij jullie meststoffen, echter er zit een witte schijn over. Zie je dat op de foto? Gazon wordt elke avond 15 minuten automatisch gesproeid en dagelijks door een robotmaaier gemaaid.
JH
Jenny H.
Lelystad
9 okt 2023

Prima kwaliteit

Geweldig advies en super kwaliteit. De adviezen neem ik altijd graag ter harte. Mijn grasveld is een biljartlaken en ben er trots op, juist omdat er honden oplopen en er toch geweldig uit ziet.
25 jun 2023

Voor de liefhebber

Wat goed is zijn de tips die ze via YouTube geven op hun kanaal. Ook vragen via de mail worden goed beantwoord. En het belangrijkste is toch wel het plezier dat ze uitstralen
16 sep 2023
Ik had een bestelling geplaatst maar deze werd niet geleverd. Contact opgenomen met moowy en ze hebben direct een nieuwe bestelling verzonden. Echt top service.