moowy.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

18 jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Beoordelingen voor moowy.nl

25 sep 2023

Beste site voor je gras

Goede producten die doen wat ze beloven en perfecte instructies met goede detailinformatie.
9 okt 2023

Top spul

Goede beschrijvingen van de producten. Doet wat er gezegd wordt. Goede levering en snel.
28 mrt 2023
Ontzettend fijne en duidelijke informatie. Heel blij met Moowy ! Ook prima producten.
20 mrt 2023
Goed advies, goede producten met zichtbaar resultaat en levertijd zoals afgesproken.
21 apr 2023
Snelle levering. Als je een pakket besteld dan ook de beschrijving van hoe het moet.
14 mei 2023
Nee prima beter teveel info dan teweinig. Mail weggooien is sneller dan info zoeken
23 mrt 2023
Goede en actuele informatie via de mail. Zeer tevreden over de producten van Moowy
JV
Jan V.
Roosendaal
20 apr 2023

Mail

Goed materiaal en ik had een mail gestuurd en zeer snel een goed antwoord gehad
9 jun 2023
snelle levering en goede informatie met betrekking tot gras en onderhoud gras
3 jul 2023
Snel, de producten zijn echt goed, wel iets duurder maar mooie resultaten...
17 mrt 2023
Het team van moowy. Geef super service. Ze weten echt veel over hun product
16 okt 2023
Top bedrijf duidelijk en helder over hoe of wat. Wij zijn er erg blij mee!
10 apr 2023
Stappenplan gevolgd ben heel benieuwd. Levering vlwas prima en service goed
21 mrt 2023
Door hun adviezen ga je de juiste producten bestellen. Erg nuttig allemaal.
1 okt 2023
Goed product en uitleg met stappen plan voor het stellen van mijn gazon.
26 jun 2023

Geweldig! 💚

Geweldige service en website! Ik haal zoveel informatie van jullie site 💚
21 aug 2023
De ervaring van Louis spreekt aan en de resultaten zijn steeds beter.
24 apr 2023

Gewoon goed

Goede producten en goed online advies met filmpjes en stappenplannen.
18 jul 2023
goede informatie over producten, snelle levering en prima producten
3 aug 2023
Goede kwaliteit, snelle levering. Daarnaast ook goede instructie