Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.183 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters