Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

587 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.627 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

16 jun 2023
Het apparaat is echt fluisterstil. Heb hem nu 5 dagen. Alleen werkt nog niet op de app .
20 jun 2023
Super stil en veel gemak, vooral dat het zo kan oppakken en mee nemen naar waar je wilt.
31 aug 2023
Beste ventilator ever! Geruisloos en niet irritant alleen van frisse lucht van 1 kant
25 jun 2023
Strak en functionele ventilator. Mooi Nederlands design. Werkt naar volle tevredenheid.
SM
Son M.
Afferden l
16 jun 2023
Mooi design, makkelijk in elkaar zetten, het belangrijkste: wat een stille ventilator.
JD
j d.
sleeuwijk
8 aug 2023
Bestellen, bevestigen en leveren binnen 24 uur, alles ging volgens het boekje, chapeau
25 jun 2023
Goede communicatie tussen klant en medewerkers, problemen worden heel snel opgelost...
SS
Saar S.
Houten

Geen spijt van

Snelle levering, goed product, heerlijk stille verkoeling in alle mogelijke variaties
17 jun 2023

Geweldig stille ventilator

Supersnelle levering van de beste ventilator: super stil, perfect in de slaapkamer.
25 jul 2023
Super snelle reactie en levering. En een hele leuke app-ervaring gehad. Ga zo door.
11 jul 2023
Praktisch geruisloze ventilator met verschillende standen qua rotatie van de ven
13 sep 2023

Onze tweede is ook top!

Onze tweede! Zijn er al heel wat jaren blij mee, nu voor de andere kamer ook een
25 jun 2023
Heel fijn product! Werd ook snel verzonden maar vooral het gebruiksgemak is top!

Duux fan

Snelle levering! Met zorg verpakt! Een zeer geruisloze ventilator! Mooi design!
14 jun 2023
Heerlijk stil! En met de accu ideaal om op een plekje zonder stroom te zetten.
14 jun 2023
Meerdere malen bestelt. 1 keer garantie nodig gehad en ben erg goed geholopen.
12 sep 2023

Top product, goede en snelle service

Top ventilator (whisper flex ultimate) van Duux. Supersnel verzonden. Aanrader
24 aug 2023
Mooie en degelijke ventilator Echt super stil Makkelijk in elkaar te zetten
24 nov 2023
Lekker snel bezorgd. Fijn om alle onderdelen los te kopen zijn voor mijn duux
12 sep 2023

Kwaliteit

Snelle levering, topkwaliteit product. Snelle afhandeling bij ruilen/retour.