Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

586 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.626 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

21 aug 2023

Een mooie ventilator, eenvoudige bediening en uitstekende stille prestaties.

Een uitstekende ventilator. Hij is heel stil, eenvoudig te bedienen op de ventilator (gelukkig een keer zonder afstandbediening), tevens heeft hij een goede vaste hoogte en geen lampjes die blijven branden (hij staat in de slaapkamer en lampjes zijn irritant), met de timer functie schakelt hij vanzelf uit. Zwenk functie werk ook prima en is stil. Kortom een mooie ventilator die eenvoudig te bedienen is en uitstekend presteerd.
20 jun 2023
Ik vond de klanten service erg slecht bereikbaar, maar toen ik eenmaal iemand via whatsapp tepakken kreeg heeft diegene zijn/haar best gedaan om het op te lossen. Na een week is de airco netjes geleverd. De klantenservice kan helaas niks doen aan slechte bezorg partners. Fijn dat ze het opgelost hebben.
17 sep 2023
Er was iets verkeerd gegaan met het bestellen van een Duux product Ik heb toen via de mail contact gezegd met Duux En daarhebben ze snel eenheel goede oplossing voor gezocht het contact was zeer snel en vriendelijk opgelost naar tevredenheid
23 jul 2023
Duidelijke site, als je vragen hebt worden ze snel, duidelijk en zeer vriendelijk beantwoord. Maar bovenal mooie, strakke en perfecte producten
8 sep 2023
Ben in het bezit van 2 Whisper Flex ventilatoren die echt geweldig zijn. Niks op aan te merken. Echter is 1 adapter kapot en daar wil ik een nieuwe voor bestellen. Uitverkocht en die worden pas in voorjaar 2024 verwacht. Dus 4/5 maanden met een onbruikbaar apparaat zitten is niet fijn en lijkt mij geen goede klantenservice *update* Duux heeft het geweldig netjes opgelost. 100% tevreden dus
21 aug 2023

Goede producten en een uitstekende klantenservice

Snelle klantenservice via de website chat, daarna overgenomen via Whatsapp waar gewoon met een filmpje het probleem kon worden laten zien. Het vervangende artikel werd direct opgestuurd op het moment dat ik het oude artikel bij de DPD vestiging had ingeleverd. Prima service en natuurlijk prima produkten die doen wat op de website staat, anders had ik het hele apparaat teruggezonden.
17 jun 2023
Snelle verzending, goed verpakt. En super makkelijk in elkaar te zetten. Duux Whisper is de perfecte verkoeling voor de warme nachten. De lage standen zijn echt fluister stil en geven een zeer aangenaam briesje.. niet onbelangrijk muggen houden niet van trek.. dus daar ook geen last van! Qua prijs zou de beschermhoes er standaard bij geleverd mogen worden. Het er nu 3 gekocht, ..
27 jun 2023

Whisper flex

Hij is echt heel erg stil. Op stand 26 hoor je hem natuurlijk wel. Maar zoooo veel stiller dan onze ouwe ventilator. De kleur sage besteld. Had wel een klein tikje groener mogen zijn. Is nu wel echt grijs. Maar de kracht van de ventilator en het feit dat hij zo stil is maken alles weer goed. Grappig dat er een afstandsbediening bij zit. Conclusie zeer tevreden.
GD
16 jun 2023

Te goed opgeruimde afstandsbediening vervangen.

De levering van het bestelde product was snel. Ik had alleen een afstandsbediening voor de duux ventilator nodig, was ze kwijt omdat ik ze te goed opgeruimd heb 😀. De ventilatoren heb ik nu een jaar en mijn bezit waarvan 1 in de slaapkamer staat, ik slaap er heerlijk door met deze warme temperaturen. Ik hoor hem absoluut niet, ben heel tevreden met de aankoop 😉.

Goede info, gemakkelijk bestelproces, mooi product, info rondom levering is een rommeltje

Website geeft goede informatie, online bestelproces werkt gemakkelijk. Mooi product dat gemakkelijk is aan te sluiten. Info rondom de levering was een rommeltje. Twee keer bericht ontvangen dat de levering was uitgesteld en uiteindelijk zelfs bericht dat er helemaal geen levering meer zou komen, terwijl de koerier twee dagen na bestelling voor de deur stond.

Waait de meeste warmte weg

Na bestelling de volgende dag in huis (kantoor). Echt prima. DPD levert de spullen af. Die communicatie is wel wat over-done. minimaal 4 berichten dat je pakket onderweg is. De ventilator is echt top voor in ons kantoor. Lekker op de hoogste stand waardoor de warmte draaglijk is, bij gebrek aan airconditioning. 28 graden voelt als 24 das prima te doen dus.
5 sep 2023

Duux ventilator.

Wij hebben nu drie verschillende ventilatoren (Globe, Whisper en Whisper Essence) van duux. Allemaal zijn ze heel stil en geven een krachtige verkoelende luchtstroom. Als er al iets verbeterd mag worden dan is het de afstandbediening. Deze toont wat goedkoper en zeker in het begin heb je soms de verkeerde knop. Al met al zeer tevreden over de ventilatoren.
27 aug 2023

Nieuwe model minder

Wij hebben een nieuwe duux aangeschaft ivm onze super goed ervaring van eerdere modellen. Echter vind ik dit model tegen vallen qua materiaal. Hij voelt minder stevig. Er is geen magneet meer in de afstandbediening waardoor hij aan een los houdertje aan de stang bengelt. Eerlijk gezegt waren we beetje teleurgesteld, kijkende ook naar de prijs.
20 jun 2023
Geweldige ventilator! Echt een topapparaat! Hij staat op mijn slaapkamer, maar je hoort hem echt niet! Ik lig soms in bed te luisteren of hij aanstaat, maar alleen aan de luchtstroom merk je dat hij het doet. Echt een fantastisch apparaat! En hij roteert zowel horizontaal als verticaal, wat ik nooit eerder heb gezien. Ik ben er superblij mee!
9 jul 2023
prachtige Whisper ventilatoren, veel mogelijkheden zoals alle kanten roteren en LED Display, 26 standen, afstandsbediening en zeer stil. Snelle levering en goede informatie. Alleen ontvang je geen bevestiging van bestellingen als je geen account hebt aangemaakt. Dat moet echt worden aangepast. Zeer tevreden over de apparatuur
26 aug 2023

Hele fijne en stille ventilator

De Duux whisper essence besteld, omdat we al veel gebruik maakten van de Whisper. Fijne stille en toch krachtige ventilatoren. Netjes en snel bezorgd. Het in elkaar zetten is makkelijk maar niet helemaal duidelijk in beeld gebracht in de handleiding. Dat kan nog worden verbeterd. Verder vooralsnog alleen maar positief.
30 apr 2023
Zeer stille ventilator met een groot bereik. Hij doet wat ie moet doen. Het ontwerp zou wat slanker mogen, maar dat is een kwestie van smaak. De bedieningsknop op de voet is heel mooi, maar iets minder praktisch, aangezien de afstandsbediening met infrarood is en je hem goed moet richten. Geen spijt van mijn aankoop.
21 aug 2023
De matte ton-sur-ton kleuren zijn prachtig, net als het ontwerp! De fluisterstille verkoeling heerlijk zoals bij alle Duux ventilatoren. Blij met deze aankoop!! Enige puntje van kritiek zou zijn, dat het nog mooier zou zijn als de buis dezelfde kleur/materiaal had als de voet en kop. (deze is minder mat van kleur)
Geweldige ventilator. Installatie heeft lang geduurt, geen speciale tekens in je wifi wachtwoord een ! Is te veel. Na de installatie is het de whisper flex erg snel. Enige wat ik mis is dat je via Google assistent kan zeggen dat die elke kant kan draaien. Verder 5 sterren. Design is mooi en erg stil op elk niveau.
25 nov 2023
Mooie en fraaie producten, goed bedacht en uitstekend in gebruik. De threesixty kachel had ik alleen stiller verwacht juist vanwege de reputatie van de Whisper ventilator. Echter dat is voor ons het enige minpuntje. We weten echter niet hoe lang de apparaten mee zullen gaan maar onze verwachting dat dat goed zit.